abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151560803
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_151561011
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 19:32 schreef Doum het volgende:
Ik vind een salaris of opleiding totaal niet belangrijk, behalve als ze meer meer verdient
dan ik...dan zou mijn egootje toch even een deukje krijgen denk ik.
Een deuk in je ego omdat iemand meer verdient? Waarom? :?

Als ik zoek, dan selecteer ik zelf overigens wel op opleidingsniveau, maar dat is voornamelijk omdat ik meestal merk dat hetzelfde opleidingsniveau beter past, ik zou het niet perse afwijzen als iemand met een lager opleidingsniveau mij benadert of ik iemand tegen kom.
(En ja, ik weet dat je dan mensen uitsluit die om wat voor reden dan ook heel intelligent zijn enzo maar dat gebeurt altijd als je ergens op selecteert en met zoeken op datingsites heb je gewoon de mogelijkheid om hierop te selecteren.)
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:27:15 #3
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_151562242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:55 schreef -0- het volgende:

[..]

Als ik zoek, dan selecteer ik zelf overigens wel op opleidingsniveau, maar dat is voornamelijk omdat ik meestal merk dat hetzelfde opleidingsniveau beter past, ik zou het niet perse afwijzen als iemand met een lager opleidingsniveau mij benadert of ik iemand tegen kom.
(En ja, ik weet dat je dan mensen uitsluit die om wat voor reden dan ook heel intelligent zijn enzo maar dat gebeurt altijd als je ergens op selecteert en met zoeken op datingsites heb je gewoon de mogelijkheid om hierop te selecteren.)
Salaris interesseert mij niet, opleidingsniveau ook niet maar ze moet wel een beetje snugger zijn. Heb geleerd dat opleidingsniveau eigenlijk niet telt in het leven, en liever iemand heb die passie heeft in zijn werk of vak.

Helaas werkt dat niet op datingsites en kom je er pas achter wanneer het te laat is. Maar op ene of andere manier heb ik vreemde interesses ofzo want het matcht bijna nooit..

*hoi ben Patrick 28 jaar, lees altijd mee.. Eerste keer dat ik eigenlijk wat post in dit topic..actief op paiq en pepper..

[ Bericht 3% gewijzigd door KitteKat op 10-04-2015 21:31:14 (Uitlegje ) ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 21:32:30 #4
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_151562468
Eindelijk dan mijn Tinder succes story;

zou het er af gooien, nog even geswiped tot de limiet. match, zij sprak me gelijk aan. Afgelopen weekend elkaar gezien, ze is een paar dagen gebleven, en vandaag weer een heerlijke dag gehad samen. Precies mijn type, lange slanke brunette, lekker sarcastische humor en heel lief.

Deze gaat het worden.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_151563502
Het salaris van een man interesseert me niet echt, echter heb ik wel voorkeuren voor een baan en daar heb ik zo mijn redenen voor. Ik zeg dus ook heel eerlijk dat ik mannen daar op afkeur. Dito met studenten overigens.

Het klinkt heel vreemd (en suf :') ) maar ik wil dat mijn (toekomstige) vent gewoon s'avonds thuis komt en niet s'nachts nog moet werken. O+

Btw, Op Paiq gaat het wel heel hard achteruit met die oneliners, Willem vroeg of ik zijn prostaat wilde melken. ... ....

:')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:11:30 #6
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_151563840
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:01 schreef UnicornFarts het volgende:

Btw, Op Paiq gaat het wel heel hard achteruit met die oneliners, Willem vroeg of ik zijn prostaat wilde melken. ... ....

:')
:D Op Paiq zaten toch serieuzere mensen dan op bijv. Tinder? :D
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_151564096
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:11 schreef Grielen het volgende:

[..]

:D Op Paiq zaten toch serieuzere mensen dan op bijv. Tinder? :D
Niet meer heb ik het idee maar ik ga dan alleen af op de oneliners, speed daten doe ik niet meer daar, voorkeur gaat dan toch naar Tinder.
Wat een sfeerspons.
pi_151564890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:55 schreef -0- het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet zo goed. Je wilt toch een beetje de leiding hebben over je vrouwtje. Ik denk trouwens dat alle mannen dat diep van binnen wel hebben hoor...
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:45:50 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151565050
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:37 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Of je bekijkt het zo: die geëmancipeerde, hoogopgeleide vrouw heeft bepaalde doelen in haar leven, waarbij logischerwijs geld nodig is en het heel naar is als de man dan qua niveau en salarisschaal niet op hetzelfde niveau zit. Dan kun je zeggen dat je niet op niveau valt of salaris schaal, maar het gaat binnen een aantal jaar wel botsen als je niet op dezelfde lijn zit. Een bouwvakker, kapper of loodgieter heeft nou eenmaal andere doelen en voorkeuren in zijn leven, die realistisch zijn, dan een hoog opgeleide man.
Pff.. come on. Hoger opgeleid staat niet gelijk aan allerlei doelen in je leven of een bepaalde inkomensverwachting (of van een partner) Dat heb je hopelijk vooral gedaan omdat je dat kon en omdat je een richting hebt gekozen waar je je verder in wil verdiepen, net als een mbo-student dat ook doet. Zat ambitieuze mbo-ers en ook zat niet-ambitieuze hbo-ers. Daarbij wil niet iedereen steeds maar méér in het leven. Er is ook nog zoiets als levensdoelen en ontwikkeling zonder dat je daarvoor nou iets te bewijzen hebt aan de buitenwereld. Het boeit me echt geen tiet zolang iemand mij maar steunt in wat ik doe en ik hem. Ik ben 34 jaar, je hoeft mij echt niet uit te leggen dat dat soort dingen binnen een relatie kunnen veranderen, dat heb ik al eens meegemaakt. Met een hbo-er, overigens.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:46:29 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151565072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Doum het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet zo goed. Je wilt toch een beetje de leiding hebben over je vrouwtje. Ik denk trouwens dat alle mannen dat diep van binnen wel hebben hoor...
Concurreren in een relatie :') Je bent geen collega's hoor.
pi_151565237
De term "je vrouwtje" doet me al walgen eerlijk gezegd. Wat een ongeëmancipeerde gedachtegang.

Paiq zit overigens vol met kneuzen, als ik zo vrij mag zijn :P
Heel veel lelijke en sociaal zwak, nerderige types. En daarnaast uiteraard nog de overspelige mannen. Maar die heb je overal wel.
pi_151565303
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Pff.. come on. Hoger opgeleid staat niet gelijk aan allerlei doelen in je leven of een bepaalde inkomensverwachting (of van een partner) Dat heb je hopelijk vooral gedaan omdat je dat kon en omdat je een richting hebt gekozen waar je je verder in wil verdiepen, net als een mbo-student dat ook doet. Zat ambitieuze mbo-ers en ook zat niet-ambitieuze hbo-ers. Daarbij wil niet iedereen steeds maar méér in het leven. Er is ook nog zoiets als levensdoelen en ontwikkeling zonder dat je daarvoor nou iets te bewijzen hebt aan de buitenwereld. Het boeit me echt geen tiet zolang iemand mij maar steunt in wat ik doe en ik hem. Ik ben 34 jaar, je hoeft mij echt niet uit te leggen dat dat soort dingen binnen een relatie kunnen veranderen, dat heb ik al eens meegemaakt. Met een hbo-er, overigens.
het is toch gewoon zo dat hoger opgeleiden en lager opgeleiden vaak (nee niet altijd) hun levens op andere manieren invullen?
Lijkt me essentieel om ongeveer over op 1 lijn te zitten

Natuurlijk hoef je niet precies dezelfde hobby's te hebben maar het is wel fijn als je gewoon een beetje op 1 lijn zit in zijn algemeenheid
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:55:27 #13
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151565342
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef Rozekwarts het volgende:
De term "je vrouwtje" doet me al walgen eerlijk gezegd. Wat een ongeëmancipeerde gedachtegang.

Heel veel lelijke en sociaal zwak, nerderige types. En daarnaast uiteraard nog de overspelige mannen. Maar die heb je overal wel.
En bedankt ;)

Al doe ik er weinig meer mee de laatste tijd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151565385
quote:
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Je wilt toch een beetje de leiding hebben over je vrouwtje. Ik denk trouwens dat alle mannen dat diep van binnen wel hebben hoor.
Nee hoor, ik in ieder geval niet.
Het kan mij echt totaal niet boeien wie meer verdient. En de leiding hoef ik ook al niet te hebben over mijn ´vrouwtje´. In mijn ogen zijn beide partijen in een relatie compleet gelijkwaardig en dienen beslissingen e.d. in overleg genomen te worden, waarbij niet iemand de leiding heeft.
pi_151565427
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is toch gewoon zo dat hoger opgeleiden en lager opgeleiden vaak (nee niet altijd) hun levens op andere manieren invullen?

Natuurlijk hoef je niet precies dezelfde hobby's te hebben maar het is wel fijn als je gewoon een beetje op 1 lijn zit in zijn algemeenheid
Dit vind ik best wel onzin. Ik ken genoeg mbo'ers die verder komen dan hbo'ers maar ook andersom. Niet iedereen heeft de behoefte om via boeken verder te komen.

Als voorbeeld. M'n eigen pa heeft lts gedaan maar heeft het beter voor elkaar dan sommige van de uni uit zijn tijd.
pi_151565662
quote:

Je brandt me eerst af omdat ik niet geëmancipeerd zou zijn, en daarna loop je te klagen over 'lelijke zwakke nerderige types' op paiq...ogenschijnlijk tegenstrijdig, wat wil je nou eigenlijk?
pi_151565820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:56 schreef -0- het volgende:

[..]

Nee hoor, ik in ieder geval niet.
Het kan mij echt totaal niet boeien wie meer verdient. En de leiding hoef ik ook al niet te hebben over mijn ´vrouwtje´. In mijn ogen zijn beide partijen in een relatie compleet gelijkwaardig en dienen beslissingen e.d. in overleg genomen te worden, waarbij niet iemand de leiding heeft.
Oh gezellig, de ene avond pak jij haar op d'r hondjes, en de andere avond doet zij haar voorbinddildo om en geeft ze jou een flinke beurt. Ieder zijn meug!
pi_151566051
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Grielen het volgende:
Eindelijk dan mijn Tinder succes story;

zou het er af gooien, nog even geswiped tot de limiet. match, zij sprak me gelijk aan. Afgelopen weekend elkaar gezien, ze is een paar dagen gebleven, en vandaag weer een heerlijke dag gehad samen. Precies mijn type, lange slanke brunette, lekker sarcastische humor en heel lief.

Deze gaat het worden.
Gefeliciflapstaart btw. Woont ze ver weg?
  vrijdag 10 april 2015 @ 23:20:50 #19
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_151566220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee vind ik ook onzin, je moet verder kijken dan het niveau van opleiding.. Mensen kunnen zoveel meer leren dan van een paar boeken waarvoor ze een diploma krijgen omdat ze je toch een 'cadeau' moeten geven voor je prestaties. Mensen kunnen hobby's hebben waar ze wat hebben geleerd, ouders die hun iets hebben geleerd en meer van dat soort dingen..

En iemand vinden met dezelfde hobby's is lastig maar toch niet noodzakelijk? Het is toch ook leuk is van elkaar te leren of samen iets te ontdekken wat jullie beide leuk vinden?
pi_151566275
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:08 schreef Doum het volgende:

[..]

Oh gezellig, de ene avond pak jij haar op d'r hondjes, en de andere avond doet zij haar voorbinddildo om en geeft ze jou een flinke beurt. Ieder zijn meug!
Uhm oké, interessante kijk heb je op relaties/seks/salaris/leiding nemen.

Fijn voor jou dat je je eigenwaarde kan halen uit het feit dat iemand je het gevoel geeft dat je de leiding hebt omdat je hem er af en toe in mag stoppen en kan zeggen dat je een relatie hebt.

Voor mij werkt het toch iets anders.
pi_151566367
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:22 schreef -0- het volgende:

[..]

Uhm oké, interessante kijk heb je op relaties/seks/salaris/leiding nemen.

Fijn voor jou dat je je eigenwaarde kan halen uit het feit dat iemand je het gevoel geeft dat je de leiding hebt omdat je hem er af en toe in mag stoppen en kan zeggen dat je een relatie hebt.

Voor mij werkt het toch iets anders.
Oké, touché.
Hoe werkt het bij jou dan?
pi_151566390
Ik vind het helemaal niet zo ongeëmancipeerd om veel eisen te stellen aan een man. Als je dat gewoon kan, waarom zou je het niet doen?
pi_151566455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo ongeëmancipeerd om veel eisen te stellen aan een man. Als je dat gewoon kan, waarom zou je het niet doen?
Dit.
Wat een sfeerspons.
pi_151566524
quote:

Ja, maar de snelle casanova's zul je vast niet zo snel op datingsites vinden. Natuurlijk wel wat, maar niet veel denk ik.
pi_151566624
quote:

[..]

Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent. 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')