abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151543881
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:21 schreef ook_gek het volgende:
Is het raar als ik zeg dat het mij geen reet intereseert wat een vrouw verdiend? Boeit mij het salaris nou. Als zij elke dag fluitend van huis gaat en enthosiast is over haar werk vind ik het prima. Waarom altijd zo denegerend over bepaalde beroepen? Is een salaris dan zo belangrijk in een relatie?
EEN salaris vind ik wel redelijk belangrijk ja :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151543899
Tuurlijk is salaris belangrijk! Vrouwen vallen alleen op klootzakken met geld, dat weet iedereen onderhand toch wel?

OT: Mijn 'date' heeft me meegenomen naar de Efteling O+ Hij is een echte held want we wonnen ook nog in de Joris en de draak! ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:37:10 #278
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151544099
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een alleenstaande moeder, die full time bezig is met de opvoeding van haar kind (tot het naar school gaat) en het moet zien te redden met wat alimentatie en toeslagen e.d. Kan natuurlijk in veel gevallen WEL met geld omgaan, en is dikwijls niet gefixeerd op materialistische zaken, maar meer op gezondheid, en geluk.
Ik zal iemand niet of nauwelijks afrekenen op haar werk, of op haar salaris.
Zo heb ik ook ooit es gedate met een vrouw die voorheen in de prostitutie zat, ermee gestopt was, geen werk had, maar druk was met een studie om haar leven goed op de rit te krijgen.
En nee, geen seks opde eerste date, hoewel dat weinig scheelde...
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:40:51 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151544195
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef tja77 het volgende:

En nee, geen seks opde eerste date, hoewel dat weinig scheelde...
Je had je portemonnee thuis laten liggen?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 10 april 2015 @ 11:59:22 #280
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151544729
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze was ten tijde van die date allang gestopt met het uitoefenen van dat werk.
Ik had het zo kunnen doen als ik mijn zin had doorgezet, maar het leek me beter van niet op een eerste date.
pi_151545451
Het is triest maar ik denk dat het in veel gevallen weldegelijk uitmaakt wat iemand voor werk doet, of ze überhaupt werken en wat het salaris is.
pi_151546229
Heel specifiek maakt het mij niet uit, maar ik heb wel een voorkeur voor iemand met een vergelijkbaar niveau En vergelijkbare ambities/doelen

Of hoger natuurlijk. De meeste waren een stukje hoger opgeleid
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151546471
Het hangt natuurlijk ook van de reden af. Als iemand niet werkt vanwege momenteel niet mogelijk door omstandigheden / werkloosheid dan maakt het me echt niet uit. Als iemand niet werkt want lekker thuis zitten met een uitkering is ook wel lekker dan is het natuurlijk wel een punt.

Verder heb ik wel een grote voorkeur voor iemand die qua werk / studie op hetzelfde niveau zit.

Qua hoogte van salaris maakt me echt niets uit. Als een hoog salaris een van de belangrijkere drijfveren voor je werk en de keuzes die je maakt is, zou dat een punt kunnen zijn. Dat is het voor mij namelijk totaal niet.
pi_151546764
Ik date sowieso geen chicks die niet hooggeleid zijn.
pi_151547029
Ik heb er eigenlijk nog geen seconde over nagedacht. Maar misschien scheelt het dat ik niet iemand zoek voor altijd? :?
pi_151547269
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb er eigenlijk nog geen seconde over nagedacht. Maar misschien scheelt het dat ik niet iemand zoek voor altijd? :?
Inbe4; ''Dus je zoekt alleen sex?''
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:58:19 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151548565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het gaat mij er om dat het mij niet boeit of ze 1200 euro als kapster verdiend of 5000 als weet ik veel wat. Net als dat ik het vreemd vind dat mensen iemand afschrijven wegens haar beroep. Zo lang ze zelf werkt voor haar geld is het voor mij prima. Leuk werk gaat voor de hoogte van het salaris.

Een werkloze die steun trekt en met haar luie kut op de bank hangt en niks doet en wilt doen is een ander verhaal.

Of je mij nou met 100 euro weg stuurt om met 10.000 euro. In alle 2 de gevallen zal ik een top dag hebben. De leuke dingen zitten namelijk niet in het geld.

quote:
9s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D heerlijke inkopper dit :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 april 2015 @ 13:59:57 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151548627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe zegt vast iets ridiculiserend over de post van Yats en scoort het schoolpleinpunt

[ afbeelding ]
*Yats countert met een hilarische post die inzicht geeft van een gezonde dosis zelfspot waardoor het hele schoolplein een uur dubbel ligt van het lachen*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2015 11:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik maakte yats al belachelijk voordat het cool werd.
Nee weiss, je maakte jezelf belachelijk op een manier die ik niet voor elkaar krijg. Zelfs al zou ik het lang proberen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:01:35 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151548671
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
Heel specifiek maakt het mij niet uit, maar ik heb wel een voorkeur voor iemand met een vergelijkbaar niveau En vergelijkbare ambities/doelen

Of hoger natuurlijk. De meeste waren een stukje hoger opgeleid
Een laag salaris is hetzelfde als weinig ambitie? Wat nu als je juist als investering in jezelf om ooit je doelen te bereiken bereid bent voor weinig te werken in het begin?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:02:05 #290
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151548684
Ik ben hooggeleid G
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151548714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:01 schreef yats het volgende:

[..]

Een laag salaris is hetzelfde als weinig ambitie? Wat nu als je juist als investering in jezelf om ooit je doelen te bereiken bereid bent voor weinig te werken in het begin?
ik noem salaris niet eens :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_151549137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:58 schreef ook_gek het volgende:

Of je mij nou met 100 euro weg stuurt om met 10.000 euro. In alle 2 de gevallen zal ik een top dag hebben. De leuke dingen zitten namelijk niet in het geld.

Ik zou toch echt een betere dag hebben als ik 10.000 euro zou krijgen. Natuurlijk maakt geld niet direct gelukkig, maar het biedt wel veel meer mogelijkheden. Geld maakt tot een bepaalde hoogte wel degelijk gelukkig. Volgens een onderzoek dat ik had gelezen was het beste salaris (per jaar) ongeveer 60.000 euro (netto of bruto weet ik niet meer).

Geld geeft ook een mate van persoonlijkheid van die persoon aan. Iemand die let op zijn geld en over geld beschikt heeft daar vaak ook hard voor gewerkt. Deze zijn vaak hoger opgeleid en van een ander niveau.

Je moet gewoon iemand zoeken die bij je past (uiterlijk en innerlijk), zolang je samen maar gelukkig bent maken die rot centen ook weinig uit. Wandeling door het bos, of over het strand is gratis ;-)
pi_151549205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 13:11 schreef Fripsel het volgende:
Maar misschien scheelt het dat ik niet iemand zoek voor altijd? :?
Want?

U leid een zwervend bestaan? Wil uiteindelijk alleen wonen met 3 katten? :?

Schep licht voor de onwetende daters alhier, zodat ze U aan de haak kunnen slaan/vermijden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:24:34 #294
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_151549336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:16 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ik zou toch echt een betere dag hebben als ik 10.000 euro zou krijgen. Natuurlijk maakt geld niet direct gelukkig, maar het biedt wel veel meer mogelijkheden. Geld maakt tot een bepaalde hoogte wel degelijk gelukkig. Volgens een onderzoek dat ik had gelezen was het beste salaris (per jaar) ongeveer 60.000 euro (netto of bruto weet ik niet meer).

Geld geeft ook een mate van persoonlijkheid van die persoon aan. Iemand die let op zijn geld en over geld beschikt heeft daar vaak ook hard voor gewerkt. Deze zijn vaak hoger opgeleid en van een ander niveau.

Je moet gewoon iemand zoeken die bij je past (uiterlijk en innerlijk), zolang je samen maar gelukkig bent maken die rot centen ook weinig uit. Wandeling door het bos, of over het strand is gratis ;-)
Heel even off-topic, want dat doe ik niet graag:

Ik heb mijn o zo ideale salaris dit jaar opgegeven. Sindsdien nog 0 euro verdiend en het bevalt me ge-wel-dig.
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:35:14 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151549654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:16 schreef dudewhereismycar het volgende:

Dit bedoel ik nou juist! Iemand die uiterlijk en innerlijk bij je past is namelijk onbetaalbaar. En er zijn zoveel dingen te doen die leuk zijn en niet veel hoeven te kosten. Ik doe bv geen hele gekke dingen maar geniet echt vol op van het leven en mijn relatie. Ik geef dat een volle 9 op schaal van 10! Daar kan geen top salaris tegen op. En daarom boeit mij het inkomen van mijn partner ook totaal niet. Als je maar plezier hebt in je leven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:36:23 #296
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151549688
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 01:37 schreef Jaimito het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen "wat voor werk doe je" en "heb je een beetje leuke baan? Leuk salaris? wat verdien je dan een beetje?"

toen ik zei 1500 netto ex toeslagen zei ze: oh okee dat is dus niet veel dan... en het bleef stil een beetje. Ze kon ook denken. Wat een grafloon, maar ik ben nog leerling wat ik vertelde :+ toen ik vroeg naar haar baan begon ze over een artistieke opleiding die ze genoten had en nog graag door wilde leren als productmanagent en design want dan kon ze dit en dat. ze ontweek mijn vraag totaal :') dus ik kreeg een soort van: dit stinkt, weg weg weg. Gelukkig zei ze zelf al "Ik moet gaan, morgen weer vroeg op de zaak he" ik heb dr niet meer gesproken daarna. Maar thuis dacht ik wel. Waarom ontwijkt zij mijn vraag? Dat je kapster bent, zal mij een worst wezen. Maar ga niet naar mijn loon vragen en dan gigantisch om je eigen werk omlullen.

En wat betreft de vrouw die zei "oh je doet het alleen om de sex. Ik zei erop: vindt je het zelf niet vreemd om jezelf af te vragen: waarom ga ik met een vreemde na 2 uur in bed te belanden en vervolgens de vraag stellen: "oh, je doet het alleen om de sex" Ze zei niks terug erop maar ja, ik zie sex op de eerste date als, dit is geen relatiemateriaal. Bij een one night stand heb ik ook geen trek om bij diegene in bed te blijven.
Vind je jezelf dan ook geen relatiemateriaal? :)

Voor de rest wel mee eens alleen ik snap de relevantie van iemands inkomen ook totaal niet en ondanks dat ik het echt wel over iemands werk heb vind ik dat één van de minder belangrijke zaken. Veel belangrijker hoe iemand in het leven staat, wat belangrijk is etc. Andersom mag ik ook hopen dat dat zo is. Het uitwisselen van de hoogte van je inkomen is vrij Amerikaans.

Tinderman update; geen idee nog eigenlijk, het contact is wel okee en we gaan elkaar ook nog wel zien maar ben niet superenthousiast nog. Niet zozeer dat het geen leuke man is maar als iemand niet zo lekker in zijn vel zit.. word er een beetje gallisch van. Zeg ik ook gewoon dus dat is dan wel weer okee eraan. Ik zie wel hoe het komt, gaan volgende week bij mooi weer voor een parkdate :)

Verder nog wel wat contacten lopen maar het is veel te leuk buiten nu, eindelijk hebben de mannen weer rokjes aan! *O*
  vrijdag 10 april 2015 @ 14:51:29 #297
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_151550071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 12:25 schreef Rozekwarts het volgende:
Het is triest maar ik denk dat het in veel gevallen weldegelijk uitmaakt wat iemand voor werk doet, of ze überhaupt werken en wat het salaris is.
Klopt, als puntje bij paaltje komt denken mensen daar echt wel minder openminded over. Je weet vandaag de dag echt niet meer of iemand oorspronkelijk iets geleerd heeft hoor, als diegene werkt. Met de huidige arbeidsmarkt is het slim pickings. Je taxichauffeur heeft misschien de universiteit afgerond en je baas de lagere school net afgemaakt. Lekker boeiend ook.

Ik heb echt nog nooit op opleidingsniveau geselecteerd op een datingsite, kijk naar andere dingen. En ben er blij mee want als ik weer lees: hogeropgeleide vrouwen komen maar niet aan de man. Dan denk ik :') Logisch als je minimaal verwacht dat iemand een universitaire opleiding heeft afgerond, veel verdient én lang is en donker haar heeft en het liefst ook een brede borstkas. En dat noemt zich dan geëmancipeerd. Blegh.
pi_151554261
Dat denk ik ook Eefje.
pi_151556296
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt, als puntje bij paaltje komt denken mensen daar echt wel minder openminded over. Je weet vandaag de dag echt niet meer of iemand oorspronkelijk iets geleerd heeft hoor, als diegene werkt. Met de huidige arbeidsmarkt is het slim pickings. Je taxichauffeur heeft misschien de universiteit afgerond en je baas de lagere school net afgemaakt. Lekker boeiend ook.

Ik heb echt nog nooit op opleidingsniveau geselecteerd op een datingsite, kijk naar andere dingen. En ben er blij mee want als ik weer lees: hogeropgeleide vrouwen komen maar niet aan de man. Dan denk ik :') Logisch als je minimaal verwacht dat iemand een universitaire opleiding heeft afgerond, veel verdient én lang is en donker haar heeft en het liefst ook een brede borstkas. En dat noemt zich dan geëmancipeerd. Blegh.
Of je bekijkt het zo: die geëmancipeerde, hoogopgeleide vrouw heeft bepaalde doelen in haar leven, waarbij logischerwijs geld nodig is en het heel naar is als de man dan qua niveau en salarisschaal niet op hetzelfde niveau zit. Dan kun je zeggen dat je niet op niveau valt of salaris schaal, maar het gaat binnen een aantal jaar wel botsen als je niet op dezelfde lijn zit. Een bouwvakker, kapper of loodgieter heeft nou eenmaal andere doelen en voorkeuren in zijn leven, die realistisch zijn, dan een hoog opgeleide man.
pi_151558099
Ik vind een salaris of opleiding totaal niet belangrijk, behalve als ze meer meer verdient
dan ik...dan zou mijn egootje toch even een deukje krijgen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')