Ik zeg hoaxquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:12 schreef jogy het volgende:
Het uiteinde van de trapgat is een muur dus af (perspectief)
Altijd wel leuk om te lezen dat sommige mensen hier wel bekend zijn met dit soort fenomenen (principes, hoe je het ook wil noemen).quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef Wombcat het volgende:
Het is Schrodingers' kat: die doet beide totdat de fotograaf duidelijkheid verstrekt. Of het beestje overleden is.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:10 schreef Wombcat het volgende:
Het is Schrodingers' kat: die doet beide totdat de fotograaf duidelijkheid verstrekt. Of het beestje overleden is.
Ligt er ook aan, welke kant de kat op kijktquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Rent naar je toe. En is het nou een kat of poes ?
Maar dit kan ook een eekhoorntje zijn in een kattenkostuum.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ligt er ook aan, welke kant de kat op kijkt
[ afbeelding ]
Jawel. Maar rent de kat nu op of af? Of op je af?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Is dat taaltechnisch niet correct?
Ah zo je ging net even dat stapje verderquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel. Maar rent de kat nu op of af? Of op je af?
Mooie blauwe kat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ligt er ook aan, welke kant de kat op kijkt
[ afbeelding ]
Nou ja men stelt dat het klopt omdat een trap vrijwel altijd op een bepaalde manier gemaakt is. Betekent niet dat het niet een andere trap kan zijn en de kat of poes juist wel omhoog loopt. Maar de kans is vrij groot dat je eerste ingeving klopte ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Maar mijn eerste ingeving was af, en dat blijkt dus gewoon te kloppen.
Precies wat ik al dacht.
Kloptquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:10 schreef GekkePoes het volgende:
Een kat die omhoog loopt heeft vaak de staart naar beneden
Eens.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
Af... Want anders heeft elke tree een opstaande rand en is het een levensgevaarlijke trap...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |