de sfeer van junks en zwerversquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar Amsterdam is zo heerlijk sfeervol![]()
![]()
(i.t.t. Rotterdam)
oud nieuwsquote:
Het is altijd bbq-weer!quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben aan het bbqen... Loop ik te hard van stapel?
Ik zit te luisteren, maar het klinkt als weer zo'n bandje dat gepusht wordt zonder dat het overdreven goed is. Slecht wil ik het ook niet noemen, maar waarom het Megahit is...quote:
jahoor. draai tegenwoordig dagdiensten en luister eigenlijk alleen nog 3fm als ik onder de douche staquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rock!
Lang niet gezien manAlles goed?
Dat heb je wel eens geile........ dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor. draai tegenwoordig dagdiensten en luister eigenlijk alleen nog 3fm als ik onder de douche sta
Wie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:07 schreef Paul het volgende:
Kennen jullie ook Roel Jewel op twitter? Hij is zo zuur over de befaamde 3FM awards
Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
nee wie is datquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:07 schreef Paul het volgende:
Kennen jullie ook Roel Jewel op twitter? Hij is zo zuur over de befaamde 3FM awards
Je keek in de spiegel?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Ik zag vanmiddag nog mensen lopen in winterjas.
Ik zag vanmiddag mensen in korte broeken en hemden. Da's dan weer 't andere end.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Nee. BBQ-enquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen voor AOU of de marathon?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godver
Tevens: Age of ultron ticket gereserveerd
quote:
première?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godver
Tevens: Age of ultron ticket gereserveerd
Ik kan fokking niet wachtenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog ff kijken wanneer ik ga, maar ik heb er zin in
ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder gezegd heb....quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens geile........ dus.
Vage shit bij Pathe: 2,50 toeslag bij de Kuip en 5 bij Schouwburgpleinquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan fokking niet wachten
Joss Whedon
schouwbirgplein = imaxquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vage shit bij Pathe: 2,50 toeslag bij de Kuip en 5 bij Schouwburgplein![]()
Ah, thanks!quote:
ja klopt maar verandert voorlopig niksquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
cinemec is toch door pathe overgenomen?
Het klopt dat Michiel ouder is dan Giel. Ik heb geen idee hoe oud Timur is. Giel en Paul zijn beide in 2004 begonnen met hun programma. Een jaar later begon Michiel met de zijn programma. Laatstgenoemde programma bestaat dit jaar trouwens 10 jaar. Maar het programma van Michiel is vanwege zijn verhuizing naar de ochtend wel het meest veranderd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-80ste-bij-3FM.dhtml
heerlijk zo'n artikel vol feitelijke onjuistheden. Giel de oudste DJ op 3FM? Veenstra en Timur zijn ouder, om het over Opa Stenders maar niet te hebben....Giel presenteert al wel het langst hetzelfde programma voor zover ik kan nagaan, met Rabbering als goede 2e.
toppie knal!quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
heerlijk zo'n artikel vol feitelijke onjuistheden. Giel de oudste DJ op 3FM? Veenstra en Timur zijn ouder, om het over Opa Stenders maar niet te hebben....Giel presenteert al wel het langst hetzelfde programma voor zover ik kan nagaan, met Rabbering als goede 2e.
mwoah, of Veenstra de volgende is die helemaal overstapt naar radio2 betwijfel ik. hij is nog niet zo heel lang geleden naar de ochtend verhuisd. ook is zijn muzieksmaak imho net een tikkie ruiger dan Ekdom. Ik denk dat Veenie nog wel een tijdje blijft zitten. Dan zie ik Rabbering eerder verhuizen, die heeft er nu ook al een program geloof ik.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:15 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
[..]
Het klopt dat Michiel ouder is dan Giel. Ik heb geen idee hoe oud Timur is. Giel en Paul zijn beide in 2004 begonnen met hun programma. Een jaar later begon Michiel met de zijn programma. Laatstgenoemde programma bestaat dit jaar trouwens 10 jaar. Maar het programma van Michiel is vanwege zijn verhuizing naar de ochtend wel het meest veranderd.
Ik gok dat Michiel de volgende is die naar radio 2 gaat. Hij is ook al 39 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, of Veenstra de volgende is die helemaal overstapt naar radio2 betwijfel ik. hij is nog niet zo heel lang geleden naar de ochtend verhuisd. ook is zijn muzieksmaak imho net een tikkie ruiger dan Ekdom. Ik denk dat Veenie nog wel een tijdje blijft zitten. Dan zie ik Rabbering eerder verhuizen, die heeft er nu ook al een program geloof ik.
Maar eigenlijk verwacht ik door het aanstaande vertrek van Ekdom en Coen en Sander voorlopig weinig andere wijzigingen. Timur en Ramon gaan wellicht Ekdom's gat vullen (GADVERDAMME) en dan zullen ze iets uit de nacht wel naar de weekendlunch halen. of Barend en Wijnand opschuiven ofzo.Klopt. Nu ik er langer over nadenk zie ik Rabbering eerder naar radio 2 gaan. Hij (Rabbering) heeft inderdaad een programma op radio 2. Hij presenteert zijn programma elke zondag van 16:00 uur tot 18:00 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:57 schreef 3rdRock het volgende:
Tuurlijk. Waarom is ie dan een van de topverdieners?quote:Zou jij niet zwichten als een commerciële concurrent je een grote zak geld biedt?
,,Niets ten nadele van mijn collega's die daar wel voor kiezen, maar mij triggert dat geld niet. Ik had dit baantje waarschijnlijk ook onbetaald gedaan.''
quote:Frank van der Lende is een "ruwe diamant". "Hij moet geslepen en gepolijst worden", zo omschrijft Sander Lantinga zijn opvolger in een interview met Het Parool. Van der Lende volgt vanaf juni Coen & Sander op, die de overstap maken naar Radio 538. "Benieuwd hoe de 3FM-luisteraar erop reageert. Ik denk goed."
In Het Parool praat Lantinga over zijn leven, zijn carriere en zijn directe collega's. Zo neemt hij Giel Beelen "de beste radiomaker van Nederland". "Giel is altijd Giel, altijd zichzelf. Radiomakers denken in blokken, maken ook onderscheid in voor en na het nieuws. Giel niet. Zijn programma is vier uur lang één organisch geheel. Totale concentratie, echt niet één moment verslapt hij. En dat is heel, héél knap."
En over Gerard Ekdom, die in september overstapt naar Radio 2, zegt hij: "Gerard maakt er geen geheim van dat hij van best ouwelijke muziek houdt, dus hij is er vast erg op zijn plek. Hoewel hij volgens mij ook best nog een paar jaar bij 3FM had doorgekund. De maximale leeftijd voor een 3FM-dj? Rob Stenders is geloof ik al 46 of zo, maar ik denk dat je het normaal gesproken zo rond je veertigste wel hebt gehad."
Ook vertelt hij over zijn radiomaatje Coen Swijnenberg. "Aanvankelijk waren we heel verschillend, maar in negen jaar groei je natuurlijk wel naar elkaar toe", legt Lantinga uit. " Ik was de Amsterdammer, hij de Utrechtenaar. Ik was nogal losbandig, hij was sinds zijn tiende alleen maar met radio bezig. En als het om humor ging, was ik de grappenmaker en hij de aangever. Maar Coen is steeds mondiger geworden, en ik geef tegenwoordig ook weleens een voorzetje. Vrienden? Ja, maar vooral in werktijd. Als we allebei naar een concert gaan, staan we natuurlijk wel bij elkaar. Maar als Coen jarig is, kom ik niet op het feestje."
twitter:henkkanning twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 11:42:46Dit is wel mooi het enige festival dit jaar zonder Jett Rebel, Kensington of Chef'Special en met 4G bereik. #maagdenhuis reageer retweet
Niet zo veel. Muziek luisteren, voetbal kijken en morgen Parijs-Roubaix kijken.quote:
Veel plezierquote:
M'n vriendin en ik ook al een dag of 4quote:
Om Roel te quoten:quote:
Een kleine, subtiele 'verdomme', gevolgd door 'man man man wat een alfamannetjes die tegen de arme struikjongen ingaan, vergelijkingen trekken met allerlei houten stammen alsof ze het over de eigen leuters hebben'. Dubbelquote:
Het is echt WansmaakWoensdag de laatste wekenquote:Op zondag 12 april 2015 18:02 schreef Cee het volgende:
Niemand heeft hier nog gemeld dat Gers a.s. woensdag te gast is bij Giel. Dan doe ik 't maar.
toppieknal.quote:Op zondag 12 april 2015 18:02 schreef Cee het volgende:
Niemand heeft hier nog gemeld dat Gers a.s. woensdag te gast is bij Giel. Dan doe ik 't maar.
[..]
Een kleine, subtiele 'verdomme', gevolgd door 'man man man wat een alfamannetjes die tegen de arme struikjongen ingaan, vergelijkingen trekken met allerlei houten stammen alsof ze het over de eigen leuters hebben'. Dubbel![]()
voor het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme
/Bronson
/SilentChaos
/Alle andere mannelijke en vrouwelijke users in dit topic.lekker faxen heel de dag echt genot
Huh?quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Doet me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme
/Bronson
/SilentChaos
/Alle andere mannelijke en vrouwelijke users in dit topic.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
haha juistquote:
Eenschquote:
Oneens.quote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Di-rect
Sinds die krullebol erbij zit, maken ze baggermuziek.
de muziek trok me meer met Tim nog in de band, maar als band, zeker live, zijn ze stukken beter geworden ja.quote:
Geheel incorrect.quote:Op maandag 13 april 2015 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Enige goede nummer uit Grease is gelijknamige nummer van Frankie Valli.
heb je een samenvattingquote:Op maandag 13 april 2015 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk het meest zinvolle plaatje op internet gevonden.
Die krullenbol is echt 100x zo muzikaal als die vorige krijslelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Di-rect
Sinds die krullebol erbij zit, maken ze baggermuziek.
Nee, naar coldplayquote:Op maandag 13 april 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Mumford and Sons teveel naar Kensington geluisterd?
Dat ook.quote:
nee man lag om 11 uur plat, helemaal verrot na 2 nachten keelpijn en niet slapen.quote:
Ja, heb nog 2 nieuwe afleveringen GoT gekekenquote:Op maandag 13 april 2015 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee man lag om 11 uur plat, helemaal verrot na 2 nachten keelpijn en niet slapen.
Jij?
Ik heb de FUM releases gedownload.quote:Op maandag 13 april 2015 10:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja, heb nog 2 nieuwe afleveringen GoT gekeken
Die 2 op popcorntime ware prima om te kijken, zelfs al waren ze 480p
Nouja aflevering 1 is vandaag in HD verschenenquote:
Ondertussen ben ik ook weer opnieuw begonnen (nu halverwege S02), mijn partner kwam er achter dat GoT toch wel heel leuk was. Maar goed dat ik er naast zit, want ik moet de hele tijd uitleggen wie nou bij wie hoort enzoquote:Op maandag 13 april 2015 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nouja aflevering 1 is vandaag in HD verschenen
Lekker 10 weken genieten
Oooh!quote:Op maandag 13 april 2015 11:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik ook weer opnieuw begonnen (nu halverwege S02), mijn partner kwam er achter dat GoT toch wel heel leuk was. Maar goed dat ik er naast zit, want ik moet de hele tijd uitleggen wie nou bij wie hoort enzo
Maar wel handig, want ik was sommige dingen weer vergeten.
Volgende halfjaarlijkse breakquote:Op maandag 13 april 2015 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oooh!
Ja dat wil ik eigenlijk ook doen de hele serie van voor af aan opnieuw kijken, maar waar haal ik de tijd vandaan
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het intro van dit nummer is best aardig.
Is dit weer iets van VI?quote:Op maandag 13 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Hoezo?quote:
Zie het de laatste tijd zo vaak gepost wordenquote:Op maandag 13 april 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind het intro van Hungry oprecht best aardig. Niet altijd iets achter zoeken, Plintje.
Totdat'ie begint te zingen idd... Die gitaarriff is primaquote:Op maandag 13 april 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net zoals bij Coldplay.quote:Op maandag 13 april 2015 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Totdat'ie begint te zingen idd... Die gitaarriff is prima
Die beginnen altijd met piano of zeik-strijkersquote:
Nee, daarvan vind ik de muziek 9 van de 10 keer ook helemaal niks.quote:
Dat vind ik bij Dotan eigenlijk ook.quote:Op maandag 13 april 2015 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, daarvan vind ik de muziek 9 van de 10 keer ook helemaal niks.
quote:
quote:
Klopt, alleen van Hungry vind ik het best een lekker gitaartje in het introquote:Op maandag 13 april 2015 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Dotan eigenlijk ook.
quote:Op maandag 13 april 2015 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gisteren een date gescoord. Alleen was hij niet zo knap, dus heb ik maar nee gezegd.
Was met de jongen achter de lapjeskraam.
Hij wilde serieus met mij uit. No joke. Maar ik zag het niet zitten. Wel extra stof van hem gekregenquote:Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, alleen van Hungry vind ik het best een lekker gitaartje in het intro
[..]
Of hou je ons nou voor het lapje? xd
beflapje _o-quote:Op maandag 13 april 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, alleen van Hungry vind ik het best een lekker gitaartje in het intro
[..]
Of hou je ons nou voor het lapje? xd
met ballen?quote:Op maandag 13 april 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja en versierd worden waar je moeder bij staat is ook een beetje raar...
Waarom nietquote:Op maandag 13 april 2015 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij wilde serieus met mij uit. No joke. Maar ik zag het niet zitten. Wel extra stof van hem gekregen
jij met je dagboekpostsquote:Op maandag 13 april 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de rest wel een leuke dag gehad. 3 jurkjes gekocht, 1 bloesje, 1 rokje en een tas. Moet het alleen nog zelf in elkaar zetten. En ze stonden er weer niet met een kraam waar je extra tijd kan kopen.
Achja ik deel mijn sensatievolle leven graag met anderenquote:Op maandag 13 april 2015 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij met je dagboekposts
Ik ga ff vegen
Brb
Strooi maar vast wat kattengrit in de woonkamer.quote:Op maandag 13 april 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder van het weekend: "We kunnen volgende zaterdag wel met de hele familie 50 shades of grey gaan kijken."
Ik heb haar hetgezicht gegeven.
Gebeurt toch niks in?quote:Op maandag 13 april 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder van het weekend: "We kunnen volgende zaterdag wel met de hele familie 50 shades of grey gaan kijken."
Ik heb haar hetgezicht gegeven.
Circa Wavesquote:Op maandag 13 april 2015 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk bandje is dat van die cover?
oh die zijn leuk jaquote:
Schijnbaar stond er ook nog iets anders fier omhoog na het zien van Muisquote:
negeer mijn vraag maarquote:Op maandag 13 april 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wombats, trolololol.
Die kunnen er echt niets van he, en dan toch hitjes blijven scoren.
VErdomme!!!!11quote:Op maandag 13 april 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar stond er ook nog iets anders fier omhoog na het zien van Muis
ja makker dat ben ik zekerquote:Op maandag 13 april 2015 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel contiendo met het gelijkspel van Barca dit weekend
maar de kans bestaat nog altijd dat real een match verliest en barca alles wint hiernaquote:
dat zou theoretisch kunnen jaquote:Op maandag 13 april 2015 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar de kans bestaat nog altijd dat real een match verliest en barca alles wint hierna
het zal ze maar overkomenquote:Op maandag 13 april 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zou theoretisch kunnen ja
psv kan ook alles verliezen en ajax alles winnen en dan zijn ze in damsko kampioen
hee plint ik kan je fiets neit vinden manquote:Op maandag 13 april 2015 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat Muis me niet zag zitten met m'n Pandalapjes.
Pandalapje was bij een andere kraam dan de jongen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:58 schreef Pandaplint het volgende:
Jammer dat Muis me niet zag zitten met m'n Pandalapjes.
RIP De mijnequote:Op maandag 13 april 2015 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee plint ik kan je fiets neit vinden man
en het station is radicaal verbouwd dus alle feitsen zijn verhuisd
wie gebruikt die dingen eigenlijkquote:
Mensen die geen AIDS willenquote:Op maandag 13 april 2015 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wie gebruikt die dingen eigenlijk
quote:
*koningsbergequote:Op maandag 13 april 2015 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
wat vinden we van wit licht van jeroen van koningsbrugge
ik vind het wel een nummer 1 hitnotering waard... met de nadruk op "tering"quote:Op maandag 13 april 2015 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
wat vinden we van wit licht van jeroen van koningsbrugge
Het is beter dan de versie van Marco.quote:Op maandag 13 april 2015 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik vind het wel een nummer 1 hitnotering waard... met de nadruk op "tering"
Dat wel jaquote:Op maandag 13 april 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is beter dan de versie van Marco.
Wat ook niet heel lastig is.
Marco Borsato heeft ooit met 10 opeenvolgende singles op nummer 1 gestaanquote:
best een goed liedjequote:Op maandag 13 april 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is beter dan de versie van Marco.
Wat ook niet heel lastig is.
Enige leuke Marco is Pinnen.quote:
Die eerste is wel leuk ja.quote:Op maandag 13 april 2015 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik leef niet meer voor jou en margherita zijn ook baas
ik heb liever een pizza prosciutto of napolitanoquote:Op maandag 13 april 2015 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lust je wel een pizza margherita? XD
Ik had laatst een pizza infernoquote:Op maandag 13 april 2015 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
LB2
Margeritha is idd een bazenplaat Wolfje
Qua pizza's heb ik liever een Vusuviogegarandeerd een vlammende aars een paar uur later
zat je vervolgens aan de type 7?quote:Op maandag 13 april 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had laatst een pizza inferno
godnondeju
nicequote:Op maandag 13 april 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godnondeju
quote:Op maandag 13 april 2015 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
ik hou niet van gepeperde rekeningen xd
Het beste recept tegen hoofdpijnquote:
Hebben ze hem weer tekoop? Kom hem al tijden niet meer tegen bij de Lid.quote:Op maandag 13 april 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godnondeju
Bij een ristorante pizzeriaquote:Op maandag 13 april 2015 12:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hebben ze hem weer tekoop? Kom hem al tijden niet meer tegen bij de Lid.
twitter:DBSSW twitterde op maandag 13-04-2015 om 11:32:02Vanavond zit niemand minder dan onze eigen @MaaikeOuboter in de jury! #dbssw om 22.10 uur op @NPO3. @giel3fm http://t.co/D0aoLHgXVM reageer retweet
Dat is wel even serieusquote:Op maandag 13 april 2015 12:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DBSSW twitterde op maandag 13-04-2015 om 11:32:02Vanavond zit niemand minder dan onze eigen @MaaikeOuboter in de jury! #dbssw om 22.10 uur op @NPO3. @giel3fm http://t.co/D0aoLHgXVM reageer retweet
Ik denk nu even aan S.quote:
Ik zit met m'n broek op de knietjes al fappend voor de tv.quote:Op maandag 13 april 2015 12:58 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het wel een aantrekkelijk grietje. Maar ze hoeft voor mij niet te zingen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit met m'n broek op de knietjes al fappend voor de tv.
Wie is die beauty?quote:Op maandag 13 april 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk nu even aan S.
Dit is niet S. maar ik wil er wel S. mee hebben
[ afbeelding ]
Geen idee, stond in een fotoreportage van mooie vrouwen over de hele wereld...quote:
CG was aan het afwassen.quote:
Dan krijg je wel een vitamine J tekort ben ik bang.quote:Op maandag 13 april 2015 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk nu even aan S.
Dit is niet S. maar ik wil er wel S. mee hebben
[ afbeelding ]
Hoi Roelquote:Op maandag 13 april 2015 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hold Back The zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom brengt die man geen nieuw nummer uit? En als dat wel al het geval is: waarom wordt dat nummer niet gedraaid?
Alleen de afgelopen paar dagenquote:Op maandag 13 april 2015 14:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een vitamine J tekort ben ik bang.
quote:
Dat komt omdat ik weet wat er kwam. Voorspellende gavequote:
Bekend van de radio.quote:Op maandag 13 april 2015 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb echt zin om die blokfluit in een verstekbak te leggen
quote:
Ah joh, 3 weeks of fame en dan word je keihard van de ether afgeknaldquote:
Oneensquote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is die Beyonce toch een lekker wijf.
Eensquote:Ze maakt alleen kutmuziek
Ik ook, met een freight-trainquote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah ik zou best eroverheen kunnen hoor
Doet me helemaal niksquote:
Nee sorryquote:
Over het algemeen niet inderdaad...Maar zij is nog redelijk lichtgekleurd hoorquote:Op maandag 13 april 2015 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je hebt niks met gekleurde vrouwen?
Lichtgekleurde vrouwen vind ik soms best knap. Hindoestaanse bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 april 2015 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over het algemeen niet inderdaad...Maar zij is nog redelijk lichtgekleurd hoor
Klopt, maar ik vind Beyoncés lichaam te grof, te ver uit verhouding (lelijke brede heupen, dikke bovenbenenquote:Op maandag 13 april 2015 15:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lichtgekleurde vrouwen vind ik soms best knap. Hindoestaanse bijvoorbeeld
/liefkakboekquote:Op maandag 13 april 2015 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, wil je schijten voor het douchen, lukt het niet... Stap je de douche uit, moet je bijna een sprintje trekken naar de plee
#doodzonde #struggles
quote:
Elke keer kom je weer met een goede woordgrapquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke keer kom je weer met een goede woordgrap
Zit je soms de hele dag mee te lurken zodat je gelijk in kunt springen als je een goede grap hebt?
Op twitter is het nog ergerquote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik kom thuis van m'n werk, ga wat eten, doe wat dingen, check het topic, realiseer me dat het alweer veel te laat is om op posts uit de middag te reageren, wil toch m'n poepje achterlaten in het topic en doe wat in me opkomt.
Vaak is dat een Ekdommetje.
het is nooit te laat om te reageren op een post!quote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik kom thuis van m'n werk, ga wat eten, doe wat dingen, check het topic, realiseer me dat het alweer veel te laat is om op posts uit de middag te reageren, wil toch m'n poepje achterlaten in het topic en doe wat in me opkomt.
Vaak is dat een Ekdommetje.
quote:
Ik grinnikte gisteren in Nijmegen toen ik daar "patat" zag staan. Inwrijf-a-gogoquote:
eindelijk, na vele friet-incidenten in het Noorden vond mevrouw een patat onder de Waal.quote:Op maandag 13 april 2015 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik grinnikte gisteren in Nijmegen toen ik daar "patat" zag staan. Inwrijf-a-gogo
Dag schatquote:Op maandag 13 april 2015 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk, na vele friet-incidenten in het Noorden vond mevrouw een patat onder de Waal.
Ik heb vandaag in Zuid-Holland friet besteld en kreeg ook gewoon frietquote:Op maandag 13 april 2015 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk, na vele friet-incidenten in het Noorden vond mevrouw een patat onder de Waal.
En zo hoort het ook!quote:Op maandag 13 april 2015 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in Zuid-Holland friet besteld en kreeg ook gewoon friet. De klant na mij bestelde patat. Ik zo van "
".
Eensquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
Die troep klinkt ook allemaal hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |