Volgens mij dacht ik dat ook een hele tijd maar kon het wel door op het nummer te 'klikken' dat afgespeeld wordt, onderin het scherm. Je krijgt dan de afspeellijst te zien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh, en ik kon spotify alleen maar op shuffle zetten en niet random nummers uit mijn playlist draaien. Op mijn iPad kan dat wel.
Waarom zou je in hemelsnaam gaan knijpen in bepaalde hoeken van je telefoon? Dit is gewoon zeuren om niks. Wees blij met wat je krijgt!quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:57 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het is erg weinig, maar je hoort het wel wanneer je een snelle knijpbeweging maakt in de specifieke hoek.
Je zou zeggen dat zoiets vastgelijmd is...
hoe de fuck kan je een simkaart legenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:51 schreef Rozekwarts het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik m'n simkaart leeg op m'n iPhone 4? Enkel de simkaart, niet de telefoon.
Wat wil je bereiken? En waarom denk je dat je doel bereikt wordt door een voor mij onduidelijke actie "simkaart leeg maken"?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:51 schreef Rozekwarts het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik m'n simkaart leeg op m'n iPhone 4? Enkel de simkaart, niet de telefoon.
Ik neem aan dat ze de simcontacten eraf wil hebben. iOS kan dat volgens mij niet, daar heb je een app voor nodig.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? En waarom denk je dat je doel bereikt wordt door een voor mij onduidelijke actie "simkaart leeg maken"?
Alle contacten die op har simkaart zijn opgeslagen in één keer legen?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:13 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? En waarom denk je dat je doel bereikt wordt door een voor mij onduidelijke actie "simkaart leeg maken"?
Werkt nog steeds nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik dat ook een hele tijd maar kon het wel door op het nummer te 'klikken' dat afgespeeld wordt, onderin het scherm. Je krijgt dan de afspeellijst te zien.
Vreemd, ik heb inderdaad premium maar ik dacht dat het met de gratis versie ook kon (had ik toen). Als je op dat meer info scherm bent, kun je dan niet rechtsboven op iets klikken dat de lijst toch tevoorschijn komt? Anders jammer iddquote:Op woensdag 15 april 2015 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Werkt nog steeds nietals ik op het nummer klik krijg ik alleen maar meer info van het nummer te zien en kan ik vorig en volgend nummer kiezen e.d., maar kan nog steeds alleen maar shufflen. Als ik op een random nummer in mijn spotify list druk dan doet hij niks en gaat alleen het knopje ''shuffle'' blinken. Erg apart. EDIT: Oh, heeft met premium te maken blijkbaar
Heb je echt de FB appquote:Op woensdag 15 april 2015 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En syncen met facebook werkt nog niet goed. Hij synct maar 6 personen en de helft daarvan zet hij niet eens de facebook foto van over.
Ik gebruik het best veel en vind de app erg handigquote:Op woensdag 15 april 2015 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je echt de FB appIk ben er nooit aan begonnen, de website voldoet ook prima, chatten via FB doe ik nooit en de hoeveelheid data die ze willen tracken vind ik echt te belachelijk voor woorden.
Ah ja dat eerste zal het verschil vooral wel maken denk ik, ik gebruik het erg weinig namelijkquote:Op woensdag 15 april 2015 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik gebruik het best veel en vind de app erg handig
Chatten kan niet in de FB app. Daar hebben ze 'heel handig' weer een extra app, Messenger, voor bedacht die je moet installeren...quote:Op woensdag 15 april 2015 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je echt de FB appIk ben er nooit aan begonnen, de website voldoet ook prima, chatten via FB doe ik nooit en de hoeveelheid data die ze willen tracken vind ik echt te belachelijk voor woorden.
I knowquote:Op woensdag 15 april 2015 14:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Chatten kan niet in de FB app. Daar hebben ze 'heel handig' weer een extra app, Messenger, voor bedacht die je moet installeren...
En die heb ik dan weer niet geinstalleerd, want die gebruik ik nietquote:Op woensdag 15 april 2015 14:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Chatten kan niet in de FB app. Daar hebben ze 'heel handig' weer een extra app, Messenger, voor bedacht die je moet installeren...
Www.facebook.comquote:Op woensdag 15 april 2015 14:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin. En het is niet alleen als ik knijp, dat is alleen om het bevestigd te krijgen of mijn idee klopt. Ik hoor/voel het ook als ik het toestel vastpak.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam gaan knijpen in bepaalde hoeken van je telefoon? Dit is gewoon zeuren om niks. Wees blij met wat je krijgt!
Kan kennelijk niet. Als je ergens in de buurt van een telefoonwinkel bent kunnen zij het vast wel voor je doen met zo'n los apparaatje. Vroeger kon dat iig wel...quote:Op woensdag 15 april 2015 12:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
hoe de fuck kan je een simkaart legen
Nee, en het hoort ook gewoon niet, nooit niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:11 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is onzin. En het is niet alleen als ik knijp, dat is alleen om het bevestigd te krijgen of mijn idee klopt. Ik hoor/voel het ook als ik het toestel vastpak.
En met alle devices die ik door de jaren heen heb gehad, en alle verhalen over de goede bouwkwaliteit van de iPhone, kan ik alleen maar zeggen dat dat idee kennelijk onzin is als dit normaal is. Maar dan nog, ik wil geen geluiden horen als ik een apparaat vast pak. Een kraakje hier en daar onder belasting kan ik wel hebben. Maar dit niet.
[..]
Kan kennelijk niet. Als je ergens in de buurt van een telefoonwinkel bent kunnen zij het vast wel voor je doen met zo'n los apparaatje. Vroeger kon dat iig wel...
Foto's op je SIMquote:Op woensdag 15 april 2015 16:58 schreef Rozekwarts het volgende:
Is dat zo'n rare vraag?ik wil alle info van mij die er op staat er af hebben zonder handmatig stuk voor stuk te verwijderen zeg maar. Foto's zijn er al af maar contacten nog niet.
Doe maar niet zo zielig met dat uitlachen, ik vraag niks geks.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Foto's op je SIM.
Het enige dat er op een sim staat zijn simcontacten, aangemaakt op een andere telefoon, niet op je iPhone, die kan dat dus helemaal niet.
Dus je kan ze op je iPhone ook niet verwijderen, dan moet je hem in een ander toestel stoppen.
Niets snappen, niets weten, domme dingen posten, geholpen worden en dan nog schelden.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:23 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Doe maar niet zo zielig met dat uitlachen, ik vraag niks geks.
Stumper.
Dus als ik de simkaart verwijder staat op het kaartje niks aan info van mij? Staat allemaal op de iPhone?
Heb er sinds gisteren ook een. Nooit eerder een iPhone gehad, maar ik ben er nu al heel erg tevreden mee. Zit allemaal wat logischer in elkaar, met uitzondering van de facebook synchronisatie, maar dat is niet iets wat me echt heel erg stoort.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef BeamofLight het volgende:
Voor t eerst aan de iphone gegaan. Echt alles al gehad en altijd wel gezeik met al die dingen. Vooralsnog zeer tevreden mbt instellingen, installeren, overzetten enzo. Dit komt goed. Maar dat wisten jullie al.
Welcome to the dark side!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef BeamofLight het volgende:
Voor t eerst aan de iphone gegaan. Echt alles al gehad en altijd wel gezeik met al die dingen. Vooralsnog zeer tevreden mbt instellingen, installeren, overzetten enzo. Dit komt goed. Maar dat wisten jullie al.
Wat ik van eend112 heb vernomen is dat Rozekwarts best tokkie is.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets snappen, niets weten, domme dingen posten, geholpen worden en dan nog schelden.
You must be fun at parties.
Vragen is niet dom. Vragen is slim.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets snappen, niets weten, domme dingen posten, geholpen worden en dan nog schelden.
You must be fun at parties.
De meesten hier vinden alles wat anderen posten dom en zelf zijn ze natuurlijk zo ontzettend slim. Zij posten nooooit iets doms. Niks van aantrekken.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:24 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Vragen is niet dom. Vragen is slim.
Niets vragen is dom, als je iets niet snapt of weet.
Ik laat me niet uitlachen nee, dan bijt ik idd van me af. Gek hé?!
Bedankt!quote:Op woensdag 15 april 2015 22:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
De meesten hier vinden alles wat anderen posten dom en zelf zijn ze natuurlijk zo ontzettend slim. Zij posten nooooit iets doms. Niks van aantrekken.
Je vroeg niks geks/doms.
Ff reboot? Die staan als t goed is gesynct met icloudquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Lang geleden dat het gebeurde maar alle favorieten in safari foetsie.
Ik heb heel die iCloud juist niet aangezet. Geen reden toe en geen last van gehad. Kan nu ook geen aanleiding zijn om problemen te geven. Voorheen was de app volledig sluiten genoeg, nu zit ik nog steeds zonder de favorieten ondanks reboot.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ff reboot? Die staan als t goed is gesynct met icloud
www.miniinthebox.comquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:17 schreef en-er-gy het volgende:
hey andere perverse apple misbruikers,
Ik heb vandaag mijn iPhone 6Plus binnen gekregen alleen kein geld om een hoesje te kopen. Maar aangezien ik hem heel uniek wil maken vraag ik jullie: waarmee kan ik zelf het een en ander maken?
Ik ben helaas een monteur voor grote verwarming en stoomketels maar meer ook niet. een stalen framepje maken is geen oplossing..
quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb heel die iCloud juist niet aangezet.
Staat uit want back- up lokaal/moet het domweg niet.quote:
even chatten met apple, kunnen ze het omzetten voor jequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een iPhone 6. Nu heb ik net een Apple ID aangemaakt en geverifieerd, maar nog geen betaalmethode toegevoegd. Als ik nu een (gratis) App wil downloaden, moet ik een betaalmethode toevoegen, waarbij ik de keuze heb tussen Amex, Visa en ClickandBuy.
Ik wil geen van deze gebruiken, helaas is dat niet mogelijk. De optie 'Geen.' krijg je schijnbaar alleen als je iets download en dan een account aanmaakt.
Moet ik nou serieus een nieuwe Apple ID aanmaken om niet gelijk vast te zitten aan bovenstaande?
Ik kom niet terecht bij de chat, alleen bij de email..quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
even chatten met apple, kunnen ze het omzetten voor je
Is bij mij ook weg. Maar ik heb me er nog niet in verdiept.quote:Op zondag 19 april 2015 12:16 schreef Leatherface het volgende:
Sinds de upgrade naar iOS 8.3 is 'mijn fotostream' ineens foetsie. Hier meen mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |