Ik lees wel verschillende dingen daarover. Ik ga er nog niet aan beginnen denk ik. Op dat geluid na ben ik er heel tevreden over op deze manierquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:09 schreef rumiii het volgende:
Geen ervaring mee
Doen mensen nog aan 'custom roms'??
Ik heb het met de eerste Galaxy (1) vaak gedaan maar op de een of andere manier kwam ik terug bij de standaard Romquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:11 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik lees wel verschillende dingen daarover. Ik ga er nog niet aan beginnen denk ik. Op dat geluid na ben ik er heel tevreden over op deze manier
Gelijk uitgeschakeld!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:20 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb het met de eerste Galaxy (1) vaak gedaan maar op de een of andere manier kwam ik terug bij de standaard Rom
Geen idee of de roms voor de S5 stabiel zijn.. hoor t graag
Mocht je die 'my magazine' uit willen schakelen : op startscherm linker 'touch knop' ingedrukt houden > instellingen startscherm > my magazine 'ontvinken'
Zit er een groot verschil met de huidige versie dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:22 schreef Niesl het volgende:
Ik hoop dat Android 5 snel beschikbaar is!
als het goed is, wordt er na twee keer klikken/dubbelklikken op de thuis knop een spraakfunctie ofzo geopendquote:
S-gebeuren heb ik helemaal uitgeschakeld. Net zulke onzin als Siri op iPhone. Net of ik op die manier tegen de telefoon ga pratenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
als het goed is, wordt er na twee keer klikken/dubbelklikken op de thuis knop een spraakfunctie ofzo geopend
punt wat ik wil maken is, dat het apparaat als het ware niet gelijk reageert na eenmaal drukken op de thuis knop omdat jij als gebruiker eventueel nog een keer zou kunnen drukken
je kan deze lagg/wachttijd doen laten verdwijnen Door eenmaal deze spraakfunctie te openen (dubbelklikken thuisknop) en ergens in die instellingen de specifieke instelling mbt de thuisknop uit te vinken
Op een S4 mini was het zo gepiept, dus op een S5 vast ook wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik vind hem serieus ook wel snel zonder dat hij gemod is. Is het makkelijk om te doen?
quote:1049 euro voor de 128GB-variant
Erg duur inderdaad maar ik ben benieuwd hoeveel mensen toch overstag gaan als ze hem in het echt zien. Het is toch een heel bijzonder toestel.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:07 schreef shiznuts het volgende:
S6 Edge... & http://tweakers.net/revie(...)ijzige-kromming.html
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |