quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:42 schreef kaasplankje het volgende:
doe ff lekkere kelly als gymchick dan
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
die gymchick heeft lange selfiestick in d'r klauwen
Nee ik hou deze nog een keer. Jullie doen 't er maar mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:42 schreef kaasplankje het volgende:
doe ff lekkere kelly als gymchick dan
ja wat een mooie vrouw is dat zegquote:
Wat voor 'n V8? En open uitlaten?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
die sound van die funjet is wel baas henk
ligt een v8 in
En ze kan ook nog iets meer dan selfie's op instagram maken en zichzelf hoereren aan Arabs met teveel geld.quote:
dat jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze kan ook nog iets meer dan selfie's op instagram maken en zichzelf hoereren aan Arabs met teveel geld.
wilde vroeger wel bij de politiequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
hey kaasplankje ben je agent geweest maar doe je nu stoer als rapper?
Klinkt goed idd, zoiets moet ik gebruiken voor mn DL en SQ setjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:42 schreef no1uknow het volgende:
ey homies vanavond dit in Haarlem:
in een kroeg, ik ga sowieso
wie joined?
shit gaat hard inderdaad, maar dat hele album zo ongeveer. Check ook de nummers Whitelight en Alleviatequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt goed idd, zoiets moet ik gebruiken voor mn DL en SQ setjes
jammer man volgende x beter tochquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik krijg de afspraak helaas niet verzet. Kan dus niet mee. Naar Neberu.
johquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Heb ze gelukkig al een keer live gezien. Toen ik in New York was. Op Madison Square Garden.
Kan nu niet checken, maar wat is het?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
shit gaat hard inderdaad, maar dat hele album zo ongeveer. Check ook de nummers Whitelight en Alleviate
ja progressieve metal tegen hardcore aan achtigquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan nu niet checken, maar wat is het?
Een bak pleurisherrie dus. Goeie gymmuziek.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja progressieve metal tegen hardcore aan achtig
Sap hoe omschrijf je zoiets? Volgens mij is het gewoon hedendaagse death metal.
Dat, maar wel een beetje melodie maar vooral hele lekkere muzikale stukjes, prachtige ritmes en lekkere headbangmuziek. Heerlijk om ff die laatste press eruit te knallen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Een bak pleurisherrie dus. Goeie gymmuziek.
Thanks manquote:
Hhahahaquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks man
Straks ff opzetten als ik met de Skoda Fabia naar de McDrive ga voor een paar hamburgers
en dan vanaf 2:20quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks man
Straks ff opzetten als ik met de Skoda Fabia naar de McDrive ga voor een paar hamburgers
Ik wissel het af met Katy Perry, wil niet te alto worden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel een favoriete Neberu track hebben haha
Mijne is de Sander net postte, toevallig wel.
je gaat er zelfs typfouten van makenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
Die ene van ze vind ik ook goed. Mat dat kankergeschreeuw. Ben de naam ff kwijt.
Ik heb die hele Ricky Gervais show echt al 3x geluisterdquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
Radio 1 hier in de wagen. Krijg 'k nog wat mee van de wereld.
In het zuiden StuBru en in Duitsland FFN of 1Live
Wat vind je van Kevin Smith?quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb die hele Ricky Gervais show echt al 3x geluisterd
Ja op zich wel, veel zijn samen met die gozer die Jay (van silent Bob) speelt, en die is echt zo gek als een deur. Ze hebben een hele leuke AMA-tour langs universiteiten, zal het eens opzoeken als ik eraan denk. Die is wel met video ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog niks nu, zijn die podcasts leuk?
Oh zal wel even checken dan, ga straks nog weg met de auto kan ik even luisterenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja op zich wel, veel zijn samen met die gozer die Jay (van silent Bob) speelt, en die is echt zo gek als een deur. Ze hebben een hele leuke AMA-tour langs universiteiten, zal het eens opzoeken als ik eraan denk. Die is wel met video ook.
Elke keer als ik Stephen Merchant hoor krijg ik Portal 2 feels.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb die hele Ricky Gervais show echt al 3x geluisterd
Hahah wist niet dat hij dat deedquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik Stephen Merchant hoor krijg ik Portal 2 feels.
Serieus?quote:
hey seto hou je kkbek he anders douw ik een bamibal in dat hoerenstrotje van jequote:
jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:40 schreef JackieBrown het volgende:
hey seto heb je alle gordijntjes goed strak dicht?
Had die toevallig net opgezocht inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Serieus?Die game is echt kanker grappig, door hem. Lag telkens dubbel om die flauwe shit. Ga em spelen.
D
Tis eigenlijk een first person puzzle game. Maar het verhaal en die flauwe shit maakt het hilarisch.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had die toevallig net opgezocht inderdaadga het vanavond wel even proberen. Is sowieso wel leuke game of niet, hoor er vaak mensen over
zit gew op balkon snapjequote:Op vrijdag 10 april 2015 14:35 schreef JackieBrown het volgende:
lekker weer en het topic gaat ineens als een malle
scriptie. Levert je een goede baan op. Dat zorgt voor een auto zodat je niet op die pauper fiets hoeft te stappen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:55 schreef no1uknow het volgende:
Dilemma: ga ik aan scriptie werken, wat broodnodig moet, of lkkr stukje fietsen
hee Etha, ga aan het werk!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:02 schreef stinkie het volgende:
Stel bouwvakkers zit hier al een half uur aan een campingtafeltje niks te doen. Ok heb de neiging ze even aan te sporen, maar dan moet ik weer 15 verdiepingen naar beneden. En uit mijn airconditioned kantoor.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
hee Etha, ga aan het werk!!!
Hopen dat ie het gehoord heeft
stinkie pls.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
scriptie. Levert je een goede baan op. Dat zorgt voor een auto zodat je niet op die pauper fiets hoeft te stappen.
Niet naar cc luisteren, dat is maar een simpel assistentje. Ambitieloos en al lang over de top van haar kunnen heen.
17.00 maar ik ga SMOKKELEN G.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe laat jailbreak? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
hee Etha, ga aan het werk!!!
Hopen dat ie het gehoord heeft
Als ik iets belangrijks moet schrijven doe ik dat ook in de stad, srs. Thuis raak ik te snel afgeleid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:57 schreef no1uknow het volgende:
ja mijn gedachte snap je, of ik ga gewoon met laptop naar de binnenstad op een terrasje verder werken
dagboek!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:10 schreef stinkie het volgende:
Wat voor belangrijke dingen schrijf jij zoal? Boodschappenlijstje? Telefoonnummer?
graag gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ga dat maar ff doen ja
ff shinen met m'n guns
"lief dagboek. Ook vandaag weer verslagen door een tienermeisje"quote:
Stinkie pls.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:10 schreef stinkie het volgende:
Wat voor belangrijke dingen schrijf jij zoal? Boodschappenlijstje? Telefoonnummer?
perenijsjequote:Op vrijdag 10 april 2015 15:28 schreef Awesome_ het volgende:
ik ben van een heerlijke perenijsje aan het genieten
perenijsje master race
perenijsjes is het ijs van de goden heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
perenijsje![]()
60 kcal ofzo ook. Fokkin lekker
Jeetje sap. Sorry maar na deze onzin kan ik niet anders dan concluderen dat je een tyfussmaak hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die aarbeien lekkerder of wat is het, van festini .Die rode
Peer heeft zon laffe smaak, echt bagger dat, peren. Snap niet dat mensen het eten
Zou je liever een aesthetic penor zuigen dan een perenijsje?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Peer heeft zon laffe smaak, echt bagger dat, peren. Snap niet dat mensen het eten
Oh nee dat niet. Tenzij de pener vast zit aan Jane Marie, dan wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou je liever een aesthetic penor zuigen dan een perenijsje?
hjb tegen sapquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje sap. Sorry maar na deze onzin kan ik niet anders dan concluderen dat je een tyfussmaak hebt.
Denk dat sap zich wel redt zonder dat jij hem wk't. Of denk je stiekem dat hij ook een vrouw is?quote:
monk is wel vet maar vind die sunwoku set beetje saai spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ben van plan monk te gaan eigenlijk. Ben in S2 begonnen met monk maar week later DH gerolled en die gespeeld. Later even monk weer afgestoft en vond het eigenlijk toch wel lekker spelen.
Dat is jammer aan PS3 inderdaad, hoorde dat je daar veel meer kunt cheaten. En ook allerlei rare items hebt enzo op 'gehackte' consoles.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wij spelen af en toe op PS3 tho. Veel te veel cheaters.
Vond die torch build wel fijn opzich, met die pillar of the ancients. Ga in S3 de redesigned raiments of a thousand storms proberen. Schijnt echt lekker te zijn met die dashing strike.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:53 schreef seto het volgende:
[..]
monk is wel vet maar vind die sunwoku set beetje saai spelen
ben wel benieuwd naar die nieuwe whirlwind set op barb
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
op m'n werk toch de hele dag geen fuck te doen (verkoop die krengen ook) dus kan elke week poetsenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mirin schoonheid van macbook. die van mij is dik erg verkleurd.
De Lindequote:Op vrijdag 10 april 2015 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je @ Stempels? Ben er met 50 min, zet alvast een biertje koud
Wats met z'n oog dan? Heeft die "trap queen" van 'm in z'n oog gespoten of zo?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
op m'n werk toch de hele dag geen fuck te doen (verkoop die krengen ook) dus kan elke week poetsen
ik heb een unibody white Macbook vriend, daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij mij is dit ook gebeurd:
[ afbeelding ]
Dit is ook een core2duo, 2,26GHz en hierna kwam de 2,4GHz. Daarna werd de Macbook een alu unibody, de generatie daarop plakten ze 'Pro' achter de naamquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nee idd..
Ik heb die core2duo ofzo. Tering oud man trekt bijna niks meer. Netflix in HD kijken lukt al niet
Plastic was vermoedelijk gescheurd. Ben een keer over een longboard gevallen met dat ding in m'n handen en een keer heb ik hem van de trap gegooid. Toen heb ik er maar even ene nieuwe harde schijf ingezetquote:
hebt toch geen witte macbook?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Plastic was vermoedelijk gescheurd. Ben een keer over een longboard gevallen met dat ding in m'n handen en een keer heb ik hem van de trap gegooid. Toen heb ik er maar even ene nieuwe harde schijf ingezet
Ik bedoel dat als er een plasticcen was geweest dat ie gescheurd was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:26 schreef no1uknow het volgende:
die zijn niet
[..]
van plastic, van aluminium, welk plastic kan dan scheuren?!
ik ga het niet voor je uittestenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als er een plasticcen was geweest dat ie gescheurd was.
Hahha al die gasten echt standaard meat headsquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
lol die benen van die 5de guy
Waarom denk je dat de rest lange broek aan heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
lol die benen van die 5de guy
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
Wat dat toch met die hedendaage sweatpants trend? Super laag kruis, en dan kkstrak om de kuiten.
Nee, glaucoom.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wats met z'n oog dan? Heeft die "trap queen" van 'm in z'n oog gespoten of zo?
Daar hoef ik tenminste geen asser op te fotoshoppen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:35 schreef Deuce92 het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #105
Glas ouzu als je m eraf shopt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar hoef ik tenminste geen asser op te fotoshoppen.
Wordt nog leuk met al die strepenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar hoef ik tenminste geen asser op te fotoshoppen.
ik shine em tegenwoordig in zoietsquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
Wat dat toch met die hedendaage sweatpants trend? Super laag kruis, en dan kkstrak om de kuiten.
Mn moeder kreeg die voorgeschreven omdat morfine i.c.m. horse tranquilizers niet werkte. Ze slaapt als een roosje nu.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oh die luister ik altijd als ik ga slapen.
"De Doldwaze avonturen van Fripsel" staat er nu in.
Is zelfs naar het Duits vertaald om Schumacher in coma te houden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mn moeder kreeg die voorgeschreven omdat morfine i.c.m. horse tranquilizers niet werkte. Ze slaapt als een roosje nu.
Jezus fucking hard gelachenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is zelfs naar het Duits vertaald om Schumacher in coma te houden.
Whahahquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode buizen? Dat is een kunstvoorwerp. De buurman krijgt er subsidie voor. 30.000 euro.
Ja maar dat is een complete urban living room feel at home in public places. Dat rode ding is echter gewoon een vergeten buis van een installateur.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
http://weburbanist.com/20(...)me-in-public-places/
Is van deze artiest. Dat blauwe ding was 40.000.
lkkre sma heb je manquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:09 schreef Jahr00n het volgende:
Neuk ja. Weekeinde.
Lekker effe helemaal geen gezeik aan de kop. Lekker man.
fiets >> auto. Vraag maar aan Kaasplank.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
scriptie. Levert je een goede baan op. Dat zorgt voor een auto zodat je niet op die pauper fiets hoeft te stappen.
Niet naar cc luisteren, dat is maar een simpel assistentje. Ambitieloos en al lang over de top van haar kunnen heen.
Ik vind haar wel lekker.quote:
Je bent vergeten er hey Dima voor het zetten.quote:
Dat was voordat jij er op ging zitten was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die rode buizen? Dat is een kunstvoorwerp. De buurman krijgt er subsidie voor. 30.000 euro.
fietsen is voor paupers. En wielrenners moeten dood. Ik werk daar binnen de lijnen van de wet graag aan mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
fiets >> auto. Vraag maar aan Kaasplank.
Echt hè. Zo ontstaan dus nachtmerriesquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
Jezus, die Bob.
US / Hoe zie je er nu uit? #136 Waar de zon zich weer laat zien
Kaolo Lompe, nu kan je me niet meer bannen hequote:
Ik ook man, vind het ook echt totaal niet grappig ofzo. Kankermongool, hoop dat hij OD't.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
ben wel echt kankerklaar met die jongen. No offense verder. Wil gewoon ff dat jullie dit weten. Nogmaals, no offense.
Eitje. Je gaat hier nog niet zo lang mee, maar ik zal je even up to speed brengen. Ik sta bekend als een hele daadkrachtige jongen. Op het moment dat ik iets besluit, is het zo. 'Burning all the boats', de spreekwoordelijke binnenspiegel van het leven afgeplakt. Dus, Frispel, het gaat goed met mijn nofap. Heel goed.quote:
Kom vechten broeder.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo Lompe, nu kan je me niet meer bannen he
sukkel
wel beetje props voor je UI
UIquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom vechten broeder.
Mods kunnen sowieso niet bannen, het is allemaal de schuld van de FA's!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
de spreekwoordelijke binnenspiegel van het leven afgeplakt.
Ik weet Niet wat ik verwachtte toen ik kliktequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
Jezus, die Bob.
US / Hoe zie je er nu uit? #136 Waar de zon zich weer laat zien
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eitje. Je gaat hier nog niet zo lang mee, maar ik zal je even up to speed brengen. Ik sta bekend als een hele daadkrachtige jongen. Op het moment dat ik iets besluit, is het zo. 'Burning all the boats', de spreekwoordelijke binnenspiegel van het leven afgeplakt. Dus, Frispel, het gaat goed met mijn nofap. Heel goed.
Jaloezie op wilskracht en doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:34 schreef Awesome_ het volgende:
Snap niet wat hier aan te lachen valt, maar goed.
Succes alvast met het opruimenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:47 schreef Beach het volgende:
vd zomer komt de tour door mn woonplaats
u jelly
u wotquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaloezie op wilskracht en doorzettingsvermogen.
punaises strooien toch kan je lachenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:47 schreef Beach het volgende:
u jelly
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook man, vind het ook echt totaal niet grappig ofzo. Kankermongool, hoop dat hij OD't.
En welke is dat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:47 schreef Beach het volgende:
u jelly
Z'n privé, wat doe je...quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En welke is dat?
"De 2e etappe van de Tour de France van 2015 voert in 166 kilometer van Utrecht via Montfoort, Oudewater, Gouda en Rotterdam naar het kunstmatige eiland Neeltje Jans in Zeeland."
Parijs.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En welke is dat?
"De 2e etappe van de Tour de France van 2015 voert in 166 kilometer van Utrecht via Montfoort, Oudewater, Gouda en Rotterdam naar het kunstmatige eiland Neeltje Jans in Zeeland."
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:47 schreef Beach het volgende:
u jelly
Ik hoop dat je het zelf gelooft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eitje. Je gaat hier nog niet zo lang mee, maar ik zal je even up to speed brengen. Ik sta bekend als een hele daadkrachtige jongen. Op het moment dat ik iets besluit, is het zo. 'Burning all the boats', de spreekwoordelijke binnenspiegel van het leven afgeplakt. Dus, Frispel, het gaat goed met mijn nofap. Heel goed.
En hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:46 schreef Che_ het volgende:
Naar aanleiding van mijn onderzoeksproject ben ik uw site tegengekomen op internet. Het project gaat over nofap. Hierbij wil ik u laten weten dat ik op 494 dagen zit. Ik hoop spoedig van u te horen en uitgenodigd te worden voor een gesprek.
Mvg,
Che_
Niet zo bijdehand doen héquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat bestaat al even.
Welkom op de interwebs
hey vriend goedemorgenquote:
ahwwwww wat een schatje zeg, echt een pluisjequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:30 schreef seto het volgende:
hey fripssssssszzzzzzzzzzzzzz
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 11 april 2015 09:10 schreef Champy het volgende:
Godver kkns, rijdt de trein gewoon 3 minuten te vroeg, ken je dat?
Dan was jij dus gewoon te laatquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:10 schreef Champy het volgende:
Godver kkns, rijdt de trein gewoon 3 minuten te vroeg, ken je dat?
Wad precies op tijd, maar als die trein aan het perron staat zijn de bomen dicht en kan je het perron niet op. Gelukkig hoef ik nog maar 3,5 uur naar Groningenquote:
Heb ik (nog) nietquote:
Nee die trein was te vroeg weggereden, maar jij was te laat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Wad precies op tijd, maar als die trein aan het perron staat zijn de bomen dicht en kan je het perron niet op. Gelukkig hoef ik nog maar 3,5 uur naar Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |