quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:42 schreef kaasplankje het volgende:
doe ff lekkere kelly als gymchick dan
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:41 schreef no1uknow het volgende:
die gymchick heeft lange selfiestick in d'r klauwen
Nee ik hou deze nog een keer. Jullie doen 't er maar mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:42 schreef kaasplankje het volgende:
doe ff lekkere kelly als gymchick dan
ja wat een mooie vrouw is dat zegquote:
Wat voor 'n V8? En open uitlaten?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
die sound van die funjet is wel baas henk
ligt een v8 in
En ze kan ook nog iets meer dan selfie's op instagram maken en zichzelf hoereren aan Arabs met teveel geld.quote:
dat jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:51 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze kan ook nog iets meer dan selfie's op instagram maken en zichzelf hoereren aan Arabs met teveel geld.
wilde vroeger wel bij de politiequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
hey kaasplankje ben je agent geweest maar doe je nu stoer als rapper?
Klinkt goed idd, zoiets moet ik gebruiken voor mn DL en SQ setjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:42 schreef no1uknow het volgende:
ey homies vanavond dit in Haarlem:
in een kroeg, ik ga sowieso
wie joined?
shit gaat hard inderdaad, maar dat hele album zo ongeveer. Check ook de nummers Whitelight en Alleviatequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt goed idd, zoiets moet ik gebruiken voor mn DL en SQ setjes
jammer man volgende x beter tochquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik krijg de afspraak helaas niet verzet. Kan dus niet mee. Naar Neberu.
johquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Heb ze gelukkig al een keer live gezien. Toen ik in New York was. Op Madison Square Garden.
Kan nu niet checken, maar wat is het?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
shit gaat hard inderdaad, maar dat hele album zo ongeveer. Check ook de nummers Whitelight en Alleviate
ja progressieve metal tegen hardcore aan achtigquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan nu niet checken, maar wat is het?
Een bak pleurisherrie dus. Goeie gymmuziek.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja progressieve metal tegen hardcore aan achtig
Sap hoe omschrijf je zoiets? Volgens mij is het gewoon hedendaagse death metal.
Dat, maar wel een beetje melodie maar vooral hele lekkere muzikale stukjes, prachtige ritmes en lekkere headbangmuziek. Heerlijk om ff die laatste press eruit te knallen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Een bak pleurisherrie dus. Goeie gymmuziek.
Thanks manquote:
Hhahahaquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks man
Straks ff opzetten als ik met de Skoda Fabia naar de McDrive ga voor een paar hamburgers
en dan vanaf 2:20quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks man
Straks ff opzetten als ik met de Skoda Fabia naar de McDrive ga voor een paar hamburgers
Ik wissel het af met Katy Perry, wil niet te alto worden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel een favoriete Neberu track hebben haha
Mijne is de Sander net postte, toevallig wel.
je gaat er zelfs typfouten van makenquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
Die ene van ze vind ik ook goed. Mat dat kankergeschreeuw. Ben de naam ff kwijt.
Ik heb die hele Ricky Gervais show echt al 3x geluisterdquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
Radio 1 hier in de wagen. Krijg 'k nog wat mee van de wereld.
In het zuiden StuBru en in Duitsland FFN of 1Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |