Manmanman.twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 10:35:29@RoelJewel eh dat bepalen de luisteraars dus zelf Roel.. reageer retweet
Dat is hier per afdeling bepaald.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zal ik weer lief doen tegen je hoor <3
Slim van je. Ik heb ook besloten niet te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja maar als de geindoctrineerde luisteraars erop stemmenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen discussie te voeren met die man.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je hoe ze dit weer noemen in Portugal?Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Heeft die rockster uit het oosten ook iets gekregen? Die rokjesdrager.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zo mooi eerlijk dat alle troetelbands precies een award hebben gekregen, wat goed gestemd door het publiek
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je hoe ze dit weer noemen in Portugal?mwah, herfst. Als je in het binnenland zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nou, niet als je niet wilt accepteren dat heel veel luisteraars van 3FM een ander beeld van "beste" hebben dan jij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen discussie te voeren met die man.
De "indoctrinatie" was vroeger veel, maar dan ook echt veel erger. Toen had je geen Spotify of YouTube om wat anders te horen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar als de geindoctrineerde luisteraars erop stemmenDan klopt het wel wat Williebillie zegt.
Maar de gewone 3FM luisteraar, wat wij absoluut niet zijn, leeft natuurlijk in een 3FM tunnelvisie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
De "indoctrinatie" was vroeger veel, maar dan ook echt veel erger. Toen had je geen Spotify of YouTube om wat anders te horen.
Ed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Welke halve gare stemt hierop als beste nummer ooit
Wat vind jij van de lijst Sersjee?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet als je niet wilt accepteren dat heel veel luisteraars van 3FM een ander beeld van "beste" hebben dan jij.
[..]
De "indoctrinatie" was vroeger veel, maar dan ook echt veel erger. Toen had je geen Spotify of YouTube om wat anders te horen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ja vet vaag inderdaad. Ik ging laatst naar een paardenwedstrijd, overal paarden. Fucking kut.
Behoorlijk ruk. Maar da's geen probleem, ik ben de doelgroep niet. Ik heb de PinguinRadio Classics stream aan staan.quote:
Voice of reasonquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk. Maar da's geen probleem, ik ben de doelgroep niet. Ik heb de PinguinRadio Classics stream aan staan.
Zelfs Johan staat niet in de lijst.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk. Maar da's geen probleem, ik ben de doelgroep niet. Ik heb de PinguinRadio Classics stream aan staan.
Nooit een band voor de massa geweest. Jammer, maar ach, dat maakt de voldoening als ik weer eens iemand bekeerd heb alleen maar groter.quote:
Mwah. Gezond verstand meer.quote:
Dat zei ik ook al, ik ben te oud.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij en te oudquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, ik ben te oud.
Wat een verjaardag al niet met je kan doen.
madquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij en te oud
Broekie, je bent net pas uit de luiers
Nou jij bent al zo oud dat je er binnenkort weer in gaat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij en te oud
Broekie, je bent net pas uit de luiers
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou jij bent al zo oud dat je er binnenkort weer in gaat.
Kom op. Je kunt een lijst die pretendeert de beste Nederlandse nummers ooit te laten horen toch niet serieus nemen als dit het resultaat is? Doelgroep, gemiddelde luisteraar, etc. ik vind het allemaal prima. Maar noem die lijst dan lekker De leukste Nederlandse liedjes volgens de luisteraars. Maar tig bands in de top 20 die nauwelijks langer dan 5 jaar bestaan, slaan echt nergens op. En ik hoop dat het muzikale hart van ome Wilbert daar stiekem ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet als je niet wilt accepteren dat heel veel luisteraars van 3FM een ander beeld van "beste" hebben dan jij.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou jij bent al zo oud dat je er binnenkort weer in gaat.
He ho rustig aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
inlijsten, ophangen, kaartje van maken en opsturen
Nondejuquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef Bronson het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)student-teacher.html
Waarom is dit mij nooit overkomen.
Godsamme, dat ontbrak er inderdaad nog aanquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat er ook happy hardcore in de lijst?
Geen Mental Theo en Charlie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Godsamme, dat ontbrak er inderdaad nog aan
Die bloost nog wel netjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
He ho rustig aan.
Met je bliksemwolk
Okee na mijn gepest aan jouw adres verdiende ik die wel.quote:
Feitelijk kan je dezelfde discussie voeren over de Top 2000, de Zwarte Lijst, de Zwaarste Lijst, de Top 100 aller tijden enz. enz.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kom op. Je kunt een lijst die pretendeert de beste Nederlandse nummers ooit te laten horen toch niet serieus nemen als dit het resultaat is? Doelgroep, gemiddelde luisteraar, etc. ik vind het allemaal prima. Maar noem die lijst dan lekker De leukste Nederlandse liedjes volgens de luisteraars. Maar tig bands in de top 20 die nauwelijks langer dan 5 jaar bestaan, slaan echt nergens op. En ik hoop dat het muzikale hart van ome Wilbert daar stiekem ook zo over denkt.
twitter:NLRolf twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 10:55:52@wilbertmutsaers mag ik een tegengeluid geven?ik vind de lijst echt toppieknal en zing lekker alles mij<3 3FM reageer retweet
Wilbertgodtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 11:05:12@NLRolf da's geen tegengeluid, maar de algemene stemming hoor
Lijstjes: altijd reden voor leuke discussie, love it! reageer retweet
Verdomme Wolfquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:NLRolf twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 10:55:52@wilbertmutsaers mag ik een tegengeluid geven?ik vind de lijst echt toppieknal en zing lekker alles mij<3 3FM reageer retweet
Wilbertgodtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 11:05:12@NLRolf da's geen tegengeluid, maar de algemene stemming hoor
Hey, ik werd genoemd op de radioquote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey, ik werd genoemd op de radio
Godverdomme.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ben je dan een lul als je je triootjes met die juffen verklapt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef Bronson het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)student-teacher.html
Waarom is dit mij nooit overkomen.
Ik had getwitterd naar Michiel en hij las m'n tweetje voorquote:
Wat zei ie erover? Ik luister niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had getwitterd naar Michiel en hij las m'n tweetje voor
Niet opgelet. Ik ben niet zo goed in tien dingen tegelijkertijd doen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had getwitterd naar Michiel en hij las m'n tweetje voor
Ik had gestuurd dat ik vind dat Douwe Bob een van de beste muzikanten is die NL er bij heeft gekregen in de afgelopen periode. (en ja dat meen ik echtquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zei ie erover? Ik luister niet.
Het is een ode aan de Beastie Boys.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor Beastie Boys rip-off?
Douwe Bob is het beste wat dat zelfbevlekkingsprogramma van Giel heeft voort gebracht.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had gestuurd dat ik vind dat Douwe Bob een van de beste muzikanten is die NL er bij heeft gekregen in de afgelopen periode. (en ja dat meen ik echt).
De Staat
Jan zegt rake dingen. Mooie vent.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:30 schreef Bronson het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426
Jewel. Het is super romantisch om te dansen aan de zee.quote:
Eensquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn fanclub heeft niet meer zoveel leden.quote:
Joan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als Jett Nederlands is en zijn vader is Amerikaans, dan moet zijn moeder wel Nederlands zijn.
#wieisdemoedervanJett
Teksten...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de adoratie voor Boudewijn niet zo.
Hij is een fantastisch liedjesschrijver tesamen met zijn goede vriend Lennart.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de adoratie voor Boudewijn niet zo.
Taal is zeg maar niet zo'n mijn ding. Ik ben meer van het gevoel dat ik krijg bij een nummer. Over het algemeen krijg ik van Boudewijn eenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Teksten...
kan Blof nog wat van leren.
Hai Pandaquote:
Slecht geslapen wolfje?quote:
quote:
erg goed voor de kindertop 20 met Moniek Smit.quote:
Dat was K3 ook.quote:
Nou, K3 had toch wel een paar goede nummertjes hoorquote:
Mamase was wel een classic.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, K3 had toch wel een paar goede nummertjes hoor
'Iedereen op de dansvloer' zat zelfs electrische gitaar
Het origineel daarvan staat op nummer 1.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zonnestraaltje werd ik altijd heel vrolijk van
Alle kleurenquote:
Hij heeft me geblokkeerd. Dus kan niets zienquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij heeft me geblokkeerd. Dus kan niets zien
twitter:
Mss is Domien wel de reden dat je niet meer in Holy Moly zit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haat en nijd in radiolandquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss is Domien wel de reden dat je niet meer in Holy Moly zit.
Had je maar aardig moeten zijn tegen Domienie.quote:
Kan me niet meer herinneren waarom hij me geblokkeerd heeftquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je maar aardig moeten zijn tegen Domienie.
Volgens mij ging het om hooikoorts grapjes.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren waarom hij me geblokkeerd heeft
Niet eens een youtubelinkjequote:
Dat was begin 2000, toen hadden we dat nog nietquote:
Met zangeres uiteraardquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kwam je wel zo hoog met je stem?
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
heeft vandaag geen rokje of jurkje aan
Ik ookquote:
Same here. Ook met Rabberhaar trouwensquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook eens!quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here. Ook met Rabberhaar trouwens.
Ze hebben allemaal een Memo van Wilbert gekregenquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here. Ook met Rabberhaar trouwens.
Vooral de extended versie over die junk op centraal enzoquote:
Wilbert heeft een lijst van lastige mensen die zowel op Fok! als op twitter 3FM haat verspreiden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een Memo van Wilbert gekregen
quote:Can We Guess Your Age Based On Your Taste In Men?
You got: 28
You have a very good idea of what you like in a man, and you have no inhibitions when it comes to going for what you truly want.
Welk gifje heb je er bij?quote:
quote:
Van mij mag je. Ik vind hem toch niet leuk.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik vind hem toch niet leuk.
quote:You got: 35
You’ve had your experiences, and you don’t fall for the vapid fuckboys anymore. Your “good man” radar is on-point and you don’t waste your time on anyone who doesn’t deserve you.
Ik vind hem knapperquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind hem knapper
We kunnen wel ruilen.
Logisch als alles een beetje van hetzelfde is... ze hebben wel een typische (herkenbare) sound... dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Kensington
Ik begin alle liedjes al te herkennen aan de intro's. Ik ben gedoemd.
Ik wist ook gelijk de titel van het nummer.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Logisch als alles een beetje van hetzelfde is... ze hebben wel een typische (herkenbare) sound... dat dan weer wel...
Vaak is het hoogtepunt van de lijst ook op drie kwart ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Je merkt wel dat de lijst steeds slechter wordt naarmate we hoger komen
Deze van A&M niet overigens
toppieknalquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
Het is net Studio Sport alleen de samenvatting.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of Stenders hem straks helemaal draait
Rock!quote:
Roel mag ik een suggestie doen? Mss moet je er over gaan nadenken over een andere radiostation, eentje waar je wel in de doelgroep past.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op verzoek van een collega schakel ik nét over op 3FM en jawel hoor. FUCKING KENSINGTON.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op verzoek van een collega schakel ik nét over op 3FM en jawel hoor. FUCKING KENSINGTON.
NPO Radio 5 Nostalgia bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roel mag ik een suggestie doen? Mss moet je er over gaan nadenken over een andere radiostation, eentje waar je wel in de doelgroep past.
Op nummer 1 jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een nummer wat in deze lijst hoort.
de radio over de muur?quote:
quote:
die toeristische plekken in Berlijn, daar heeft t wat mee te makenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen zit er jeugd te googlen waar het nummer nou eigenlijk over gaat.
We luisterden dus al de hele dag Radio 2quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roel mag ik een suggestie doen? Mss moet je er over gaan nadenken over een andere radiostation, eentje waar je wel in de doelgroep past.
Daar is ook een bijpassend topic bijquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We luisterden dus al de hele dag Radio 2.
ik heb de hele week al zin in een satébroodje door jouquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We luisterden dus al de hele dag Radio 2.
Ga dan eens snel naar een BB-filiaal!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb de hele week al zin in een satébroodje door jou
Checkquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar is ook een bijpassend topic bij
TV / NPO Radio 2 #8 Vandaag beter dan 3fm
Ga je mond spoelen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
Brabant, het liedje dan, niet de provincie![]()
Wat moet jij nou weer?!quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Brabant
Afsteken die hap beneden de Rijn.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
Brabant, het liedje dan, niet de provincie![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Brabant
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:
Brabant begint pas bij de Maas.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Brabant
Nee je hebt brabo's die buiten brabant wonen. Die wonen tussen de rivieren in Gelderland. Vraag mij net waarom.quote:
nee hoor, ook bij de Boven Merwedequote:
volgende meet in Brabantquote:
Wij Maas en Walers willen helemaal niks met Gelderlandquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee je hebt brabo's die buiten brabant wonen. Die wonen tussen de rivieren in Gelderland. Vraag mij net waarom.
Ik ben voor!quote:
Daarom geef ik jullie met alle plezier aan Brabant.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wij Maas en Walers willen helemaal niks met Gelderlandmaarja we horen erbij
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom geef ik jullie met alle plezier aan Brabant.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Rotterdam mag ook wel aan Brabant gegegeven worden... de Maas stroomt er dwars doorheen en het is toch een stad die niemand zal missen
Rotterdam is tof, sowieso vele malen beter dan Amsterdam met zijn stinkgrachtenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Rotterdam mag ook wel aan Brabant gegegeven worden... de Maas stroomt er dwars doorheen en het is toch een stad die niemand zal missen
Het is mijn provinciequote:Op vrijdag 10 april 2015 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]sowieso ken ik eigenlijk niemand die iets met Gelderland heeft qua gevoel
twitter:Barkum68 twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 16:05:14Wat vinden mensen toch leuk aan #Kensington? Ze zijn voor mij de Nickelback van Nederland. #3FM reageer retweet
dan ben je flink van streek geweest in Portugalquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is mijn provincie
Ik raak lichtjes van streek als ik buiten de provincie moet komen.
goh, volgens mij ben jij niet zo'n fan van Kensingtonquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Barkum68 twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 16:05:14Wat vinden mensen toch leuk aan #Kensington? Ze zijn voor mij de Nickelback van Nederland. #3FM reageer retweet
Daar had ik mijn eigen provincie, genaamd de Algarve en raakte ik van streek toen ik 5 dagen buiten de Algarve was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je flink van streek geweest in Portugal
Amsterdamquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rotterdam is tof, sowieso vele malen beter dan Amsterdam met zijn stinkgrachten
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdam
Rotterdam, wat mij betreft hadden die Duitsers hun werk af moeten maken
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rotterdam is tof, sowieso vele malen beter dan Amsterdam met zijn stinkgrachten
Too soon die grapquote:
http://www.volkskrant.nl/(...)ds-precies~a3947870/quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:19 schreef Paul het volgende:
Wie heeft de gehele recensie/column van de Volkskrant over de 3fm awards?
Z'n geboortedatum doet zijn punt geen goed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ze hebben er fatsoenlijke wegen doorheen liggen. Je kan rustig met je auto de stad in rijden. Dat hoef je in Amsterdam niet te doenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rotterdam is wel echt een stad, want er loopt een fatsoenlijke rivier doorheen, en dat moet bij een stad vind ik.
Een oom van mijn vrouw woont ongeveer achter de Dam. Dat is geen feest als daar eens wat dozen wijn afgeleverd moeten worden inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ze hebben er fatsoenlijke wegen doorheen liggen. Je kan rustig met je auto de stad in rijden. Dat hoef je in Amsterdam niet te doen
ja die link had ik al. Ik wil het hele artikel lezen en niet 10 regelsquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ds-precies~a3947870/
Maar Amsterdam is zo heerlijk sfeervolquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een oom van mijn vrouw woont ongeveer achter de Dam. Dat is geen feest als daar eens wat dozen wijn afgeleverd moeten worden inderdaad
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ja die link had ik al. Ik wil het hele artikel lezen en niet 10 regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
moet je nu eens in het Vondelpark gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar Amsterdam is zo heerlijk sfeervol![]()
![]()
(i.t.t. Rotterdam)
Tja het is dat het zo duur is idd, anders zou ik nog wel overwegen te verhuizenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je nu eens in het Vondelpark gaan kijken
Maar als het wat rustiger is ben ik gek van 'mijn' stad. Anders was ik wel ergens anders gaan wonen, want de huizen zijn best duur hier
mijn vrouw is opgegroeid in de Bijlmer, het is echt een stuk beter geworden. Maar ja, veel dieper kon die wijk ook niet meer zakkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het is dat het zo duur is idd, anders zou ik nog wel overwegen te verhuizen
Mijn vriendin komt maar lekker naar Rijswijk/Den Haagda's veel beter te betalen!
(bovendien woont ze in de Bijlmer, over sfeerloos gesproken)
Mijn winterjassen zijn allemaal al weer terug de kast inquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een dilemma. Als ik zondagavond naar huis komt heb ik waarschijnlijk een winterjas nodig. Maar nu is het veel te warm voor een winterjas.
Maar een bikkel zijn en winterjas in de ban doen?
T'is dat ze aan de rand woont, maar ik kom er niet graagquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw is opgegroeid in de Bijlmer, het is echt een stuk beter geworden. Maar ja, veel dieper kon die wijk ook niet meer zakken
Dat is grefo-reservebrabantquote:
Ganzenhoef en Kraaiennest was echt niet fijn vroeger. Maar dat ligt allemaal plat nu geloof ik. Vroeger op weg naar mijn schoonouders ging ik bij Ganzenhoef de metro uit/in. Overal junks.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is dat ze aan de rand woont, maar ik kom er niet graag
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |