Manmanman.twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 10-04-2015 om 10:35:29@RoelJewel eh dat bepalen de luisteraars dus zelf Roel.. reageer retweet
Dat is hier per afdeling bepaald.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zal ik weer lief doen tegen je hoor <3
Slim van je. Ik heb ook besloten niet te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja maar als de geindoctrineerde luisteraars erop stemmenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen discussie te voeren met die man.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je hoe ze dit weer noemen in Portugal?Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Heeft die rockster uit het oosten ook iets gekregen? Die rokjesdrager.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het zo mooi eerlijk dat alle troetelbands precies een award hebben gekregen, wat goed gestemd door het publiek
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je hoe ze dit weer noemen in Portugal?mwah, herfst. Als je in het binnenland zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nou, niet als je niet wilt accepteren dat heel veel luisteraars van 3FM een ander beeld van "beste" hebben dan jij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen discussie te voeren met die man.
De "indoctrinatie" was vroeger veel, maar dan ook echt veel erger. Toen had je geen Spotify of YouTube om wat anders te horen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar als de geindoctrineerde luisteraars erop stemmenDan klopt het wel wat Williebillie zegt.
Maar de gewone 3FM luisteraar, wat wij absoluut niet zijn, leeft natuurlijk in een 3FM tunnelvisie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
De "indoctrinatie" was vroeger veel, maar dan ook echt veel erger. Toen had je geen Spotify of YouTube om wat anders te horen.
Ed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Welke halve gare stemt hierop als beste nummer ooit
Wat vind jij van de lijst Sersjee?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet als je niet wilt accepteren dat heel veel luisteraars van 3FM een ander beeld van "beste" hebben dan jij.
[..]
De "indoctrinatie" was vroeger veel, maar dan ook echt veel erger. Toen had je geen Spotify of YouTube om wat anders te horen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ja vet vaag inderdaad. Ik ging laatst naar een paardenwedstrijd, overal paarden. Fucking kut.
Behoorlijk ruk. Maar da's geen probleem, ik ben de doelgroep niet. Ik heb de PinguinRadio Classics stream aan staan.quote:
Voice of reasonquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk. Maar da's geen probleem, ik ben de doelgroep niet. Ik heb de PinguinRadio Classics stream aan staan.
Zelfs Johan staat niet in de lijst.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk. Maar da's geen probleem, ik ben de doelgroep niet. Ik heb de PinguinRadio Classics stream aan staan.
Nooit een band voor de massa geweest. Jammer, maar ach, dat maakt de voldoening als ik weer eens iemand bekeerd heb alleen maar groter.quote:
Mwah. Gezond verstand meer.quote:
Dat zei ik ook al, ik ben te oud.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij en te oudquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, ik ben te oud.
Wat een verjaardag al niet met je kan doen.
madquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij en te oud
Broekie, je bent net pas uit de luiers
Nou jij bent al zo oud dat je er binnenkort weer in gaat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij en te oud
Broekie, je bent net pas uit de luiers
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou jij bent al zo oud dat je er binnenkort weer in gaat.
Kom op. Je kunt een lijst die pretendeert de beste Nederlandse nummers ooit te laten horen toch niet serieus nemen als dit het resultaat is? Doelgroep, gemiddelde luisteraar, etc. ik vind het allemaal prima. Maar noem die lijst dan lekker De leukste Nederlandse liedjes volgens de luisteraars. Maar tig bands in de top 20 die nauwelijks langer dan 5 jaar bestaan, slaan echt nergens op. En ik hoop dat het muzikale hart van ome Wilbert daar stiekem ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, niet als je niet wilt accepteren dat heel veel luisteraars van 3FM een ander beeld van "beste" hebben dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |