Bah zeg, wat is dat toch een eng wereldje

Gisteren ben ik naar een meeting geweest van een aantal Nederlandse Youtubers om een product te verkopen. Het verbazingwekkende wereldje begon buiten op straat al voor het pand waarin het geheel moest gebeuren. De ene na de ander(veelal jonge) persoon kwam richting de ingang gelopen met een camera schuin omhoog boven het hoofd gestegen. Als deze persoon een andere '' Youtuber '' zag, krioelde deze personen helemaal om elkaar heen: Een innige omhelzing alsof ze elkaar al jaren niet hebben gezien, aandachttrekkerij door precies in het beeld van desbetreffende camera te gaan staan, hyperactief gedrag(dit schijnt dan zogenaamd spontaan gedrag te zijn want ze doen allemaal lekker gek die youtubers. Ik vind het eerder over-acting)
Wat me ook opvalt is dat ze allemaal achterste voren een snapback dragen, de vrouwelijke youtubers vinden zichzelf helemaal het einde en ze praten allemaal op de zelfde manier: Een zelf aangeleerde rollende R
Ik weet niet wat erger is: Het wereldje van BNers schap of het wereldje van de youtuber
Klacht: Het wereldje van de youtubers
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis