Eigen schuld dus.quote:Gisteren ben ik naar een meeting geweest van een aantal Nederlandse Youtubers
GoPro Hero 4quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:00 schreef hoink581 het volgende:
Welk product.
Ik hoop toch echt wel foto's van je zusje.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ja vet vaag inderdaad. Ik ging laatst naar een paardenwedstrijd, overal paarden. Fucking kut.
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ja vet vaag inderdaad. Ik ging laatst naar een paardenwedstrijd, overal paarden. Fucking kut.
http://www.nsmbl.nl/de-10(...)n-nederlandse-bodem/quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:13 schreef Zolder het volgende:
Voorbeelden van lekkere vrouwelijke youtubers graag
Was Dr-Flash er ook toevalligquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet ook 100 procent zeker dat als ik geen geld zou krijgen voor mijn werk, ik er ook mee zou stoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:30 schreef ps4014 het volgende:
Ik weet 100 procent zeker als Enzo Knol geen geld zou krijgen voor het maken van filmpjes. Hij dat ook niet meer zou doen trieste geldwolf
Klinkt als een verkoper in een telecom winkel, net zo erg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:31 schreef Kaptali het volgende:
Bloggers![]()
En wat jij zegt inderdaad, dat overacting, dat neppe. Verschrikkelijk.
Wacht maar tot je het muzikantenwereldje leert kennen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef JenHermes het volgende:
Bah zeg, wat is dat toch een eng wereldjeGisteren ben ik naar een meeting geweest van een aantal Nederlandse Youtubers om een product te verkopen. Het verbazingwekkende wereldje begon buiten op straat al voor het pand waarin het geheel moest gebeuren. De ene na de ander(veelal jonge) persoon kwam richting de ingang gelopen met een camera schuin omhoog boven het hoofd gestegen. Als deze persoon een andere '' Youtuber '' zag, krioelde deze personen helemaal om elkaar heen: Een innige omhelzing alsof ze elkaar al jaren niet hebben gezien, aandachttrekkerij door precies in het beeld van desbetreffende camera te gaan staan, hyperactief gedrag(dit schijnt dan zogenaamd spontaan gedrag te zijn want ze doen allemaal lekker gek die youtubers. Ik vind het eerder over-acting)
Wat me ook opvalt is dat ze allemaal achterste voren een snapback dragen, de vrouwelijke youtubers vinden zichzelf helemaal het einde en ze praten allemaal op de zelfde manier: Een zelf aangeleerde rollende R![]()
![]()
Ik weet niet wat erger is: Het wereldje van BNers schap of het wereldje van de youtuber
Klacht: Het wereldje van de youtubers
Dank je wel voor het commentaar Fritz.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:45 schreef FritzWepper het volgende:
M'n ex was/is zo'n vlogger, liep ook meetings af, zelfs tot in Londen en Zweden. Heb toen we samenwoonden eens een groepje van die YouTubeklapharken over de vloer gehad, betrekkelijk treurig wereldje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |