quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee awesomeweissman denk aan je nofap
seto plsquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef seto het volgende:
niet weten dat msmessy achter al die rare kloons zit
noem je mij nou raar gapquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef seto het volgende:
toen ik vroeger badmeester was, was er geen aangepast rooster voor banenzwemmen in mijn zwembadquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, klotevakantie. Nu is er geen banenzwemmen om 12 uur
nou je bent vooral een badgastquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
toen ik vroeger badmeester was, was er geen aangepast rooster voor banenzwemmen in mijn zwembad
No jokes, ik ben badmeester geweest.
ik zwemleraar. En standwacht. En duikinstructeur. Pussy pullen bij het leven man. Vellen hingen er aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
toen ik vroeger badmeester was, was er geen aangepast rooster voor banenzwemmen in mijn zwembad
nee vriend ik ga gym, pro body in noordquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hihi ja he Sanders
Kom je zo houtje? Dima komt ook
Duikinstructeur stroekn doekn zekerquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zwemleraar. En standwacht. En duikinstructeur. Pussy pullen bij het leven man. Vellen hingen er aan.
2 vingers in de neus. No biggie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey awesome
die nofap maakt je wel een beetje kapot he
Ik was ook leraar. Bij kleine kk turkjes. Echt van die mini Kaolo weismannetjes.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zwemleraar. En standwacht. En duikinstructeur. Pussy pullen bij het leven man. Vellen hingen er aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
vinden jullie het ook niet ernstig dat die weissman zich zo ingelikt heeft bij mods dat hij als het ware meer rechten heeft dan reguliere gebruikers
vriendjespolitiek hier op FOK
kkgym is dat ik ga naar Crossfit Haarlemquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee vriend ik ga gym, pro body in noord
daarna ga ik wel ff uurtje fietsen, misschien naar hout maar wil eigenlijk naar de duinen
Ik kook van woede door dit soort onrechtquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
vinden jullie het ook niet ernstig dat die weissman zich zo ingelikt heeft bij mods dat hij als het ware meer rechten heeft dan reguliere gebruikers
Goeden vraag idd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef no1uknow het volgende:
Joh zou niet eens weten hoe je een kloon aanmaaktquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:05 schreef seto het volgende:
Sommige vrouwen worden zo nat dat je jezelf wel badmeester kan noemen, ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ben bijna de helft van de tijd geband, waar heb je het overquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja wil je zeggen van niet dan
je 'tag' zegt al genoeg
En misschien word je ooit nog eens een spuitgast.quote:
Cor doe je ook een nofap?!?!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden zo nat dat je jezelf wel badmeester kan noemen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |