Daarom lekker rustig in een dorpje wonenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
paar huizen naast me zit er een van Satudarah. Ertussen in woonde een wapenhandelaar, maar die is inmiddels opgepakt door Peter r de vries. Verder is het een rustige straat hoor
Nog even over die hangmat van je: stel nou dat ik er een gat in maak ter grootte van mijn hoofd, mag ik je dan beffen terwijl je erin ligt?quote:
Ik woon in een dorpje, nog geen 20 meter het dorp uit zit een clubhuis van zo'n motorclub.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Daarom lekker rustig in een dorpje wonen
Alsof dat dorp waar jij in woont zo rustig is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Daarom lekker rustig in een dorpje wonen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog even over die hangmat van je: stel nou dat ik er een gat in maak ter grootte van mijn hoofd, mag ik je dan beffen terwijl je erin ligt?
godcrisis Cor, dit is wel je alltime low nu hetquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog even over die hangmat van je: stel nou dat ik er een gat in maak ter grootte van mijn hoofd, mag ik je dan beffen terwijl je erin ligt?
Heerlijk rustigquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof dat dorp waar jij in woont zo rustig is.
jezus cor heb je relatiestrubbelingen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Inb4: Fripsel.quote:
hey awesomequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Awesome_ het volgende:
Haha is dit is ONZ toch?!
ALLES KAN EN MAG HIHI
Kut is dat hequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, klotevakantie. Nu is er geen banenzwemmen om 12 uur
Jij eerstquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:51 schreef Bronson_ het volgende:
fripsel wat is het wachtwoord van je fotoalbum?
gewoon om ff te kijken
meid het is watquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kut is dat heOf als ze banen gaan reserveren voor de wedstrijdzwemmers, maar die er gewoon geen gebruik van maken. En dan boos worden als ik daar lekker ga trappelen. Kutvolk.
Hij doet ook niet alsofquote:
Zeker is het wat. Dat is het zelfde als dat van die crossfit downies gaan pullkipupdingen in het squatrek omdat daar toevallig zo'n optrekding aan zit.quote:
nee awesome denk aan je nofapquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
jezus hoef je niet gelijk zo te doen
zoek wel een ander album om er een slinger aan te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |