Hoe krijg ik Sky Sports dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:48 schreef Monolith het volgende:
Sky Sports, darts maar dan zonder Maijer.
Dat schijn ik hier niet te mogen zeggen.quote:
Ik bedoel legit. Zit toch niet in het UPC pakket ofwel?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat schijn ik hier niet te mogen zeggen.
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik bedoel legit. Zit toch niet in het UPC pakket ofwel?
Dit seizoen al hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Heeft Wade nou weer een nieuw opkomstnummer?
jaquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Hij had een tijdje Kanye toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Enkel via de satelliet geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik bedoel legit. Zit toch niet in het UPC pakket ofwel?
Vroeg ik me net ook weer afquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Nee tussendoor had ie nog zo'n wijvennummerquote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit seizoen al hoor.
Eerder Bonkers. Hoezo.
All of the lightsquote:Op donderdag 9 april 2015 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee tussendoor had ie nog zo'n wijvennummer
Jaaaaquote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie Scholten graag weer terugkeren, tijd voor een comeback.
Hij dart in de regio.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie Scholten graag weer terugkeren, tijd voor een comeback.
De hele PL al wel. Met name het finishen gaat stukken beter. Hij gooide altijd al wel goede scores en ook uit het niets hoge finishes.quote:
Heeft er meer mee te maken dat zijn resultaten van het voorgaande jaar op de vloer minder waren. Dan moet je een UK Qualifier afwerken en daar plaatsen zich lang niet alle seeded spelers.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
maar de vorm is vandaag begonnen dan? wat net zeiden ze nog dat ie zich niet kon plaatsen voor de ET van afgelopen weekend
trainen, kapsalonnetjequote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval niet sinds het WK tegen BANANANITO VAN DE PAS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |