1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Dijenkletser van jewelste hoor dezequote:Op donderdag 9 april 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Zet ik de TV aan, is het darten al afgelopen en zenden ze Family Guy uit
Goeien garp man.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Vind je Family Guy niet leuk?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Is al geweest. Met gemak gewonnen van Taylor.quote:
JAAAAAA BARNEY ARMYquote:Op donderdag 9 april 2015 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is al geweest. Met gemak gewonnen van Taylor.
Was best wel saai, Barney wat veel te sterk.quote:
Dat idd... Wedstrijd van niksquote:Op donderdag 9 april 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was best wel saai, Barney wat veel te sterk.
quote:
Hij is bijna net zo goed als jij met kleurenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Doe van Gerwen kan wel een aardig potje darten. Kan een hele goede worden.
Dan moet hij nog even oefenen.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo goed als jij met kleuren
De flamboyante voorzitter Gil y Gil was daar burgermeester. Die man was vaak op goede uitspraken te betrappen.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De flamboyante voorzitter Gil y Gil was daar burgermeester. Die man was vaak op goede uitspraken te betrappen.
Volgend jaar degradatie voetbal als ze nog bestaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die supporters ook , PEC Zwolle bus aanvallen
"het lijkt hier de Kongo wel, de zwartjes groeien als paddenstoelen uit de grond" en "hebben ze hier een oliebollenmachine die zwartjes maakt?".quote:
Ik denk wel bovenkant middenmoot en als het weer tegenzit nacompetitiequote:Op donderdag 9 april 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgend jaar degradatie voetbal als ze nog bestaan.
Wat een baaSS.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
"het lijkt hier de Kongo wel, de zwartjes groeien als paddenstoelen uit de grond" en "hebben ze hier een oliebollenmachine die zwartjes maakt?".
Hoe krijg ik Sky Sports dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:48 schreef Monolith het volgende:
Sky Sports, darts maar dan zonder Maijer.
Dat schijn ik hier niet te mogen zeggen.quote:
Ik bedoel legit. Zit toch niet in het UPC pakket ofwel?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat schijn ik hier niet te mogen zeggen.
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik bedoel legit. Zit toch niet in het UPC pakket ofwel?
Dit seizoen al hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Heeft Wade nou weer een nieuw opkomstnummer?
jaquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Hij had een tijdje Kanye toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Enkel via de satelliet geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik bedoel legit. Zit toch niet in het UPC pakket ofwel?
Vroeg ik me net ook weer afquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Szura het volgende:
Nee tussendoor had ie nog zo'n wijvennummerquote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit seizoen al hoor.
Eerder Bonkers. Hoezo.
All of the lightsquote:Op donderdag 9 april 2015 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee tussendoor had ie nog zo'n wijvennummer
Jaaaaquote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie Scholten graag weer terugkeren, tijd voor een comeback.
Hij dart in de regio.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Zie Scholten graag weer terugkeren, tijd voor een comeback.
De hele PL al wel. Met name het finishen gaat stukken beter. Hij gooide altijd al wel goede scores en ook uit het niets hoge finishes.quote:
Heeft er meer mee te maken dat zijn resultaten van het voorgaande jaar op de vloer minder waren. Dan moet je een UK Qualifier afwerken en daar plaatsen zich lang niet alle seeded spelers.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
maar de vorm is vandaag begonnen dan? wat net zeiden ze nog dat ie zich niet kon plaatsen voor de ET van afgelopen weekend
trainen, kapsalonnetjequote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval niet sinds het WK tegen BANANANITO VAN DE PAS.
Kut voetbal, inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:02 schreef Grifte het volgende:
Avondje livestream aanzetten. Sfeer in Aberdeen is vaak beste van de PL, en er staan mooie potjes op het programma
Heb je een goede stream? Eventueel ook eentje die op de iPad werkt?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:02 schreef Grifte het volgende:
Avondje livestream aanzetten. Sfeer in Aberdeen is vaak beste van de PL, en er staan mooie potjes op het programma
Jij had eerst ergens een rijmpje over twente gepost, iets met licentie kwijt op het einde. Op de melodie van daarboven op die berg geloof ik. Heb je die nog ergens?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:20 schreef hafcfan het volgende:
Zouden ze het nog over mvg durven te hebben
quote:Op donderdag 16 april 2015 20:28 schreef hafcfan het volgende:
Bij ons in de rechtbank... bij ons in de rechtbank, daar is wat gebeurt...daar is wat gebeurt, daar werd de licentie...daar werd de licentie, van fc Twente verscheurt...van fc Twente verscheurt! En van je hela,hela,hela holala enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja per 2016quote:Op donderdag 16 april 2015 21:39 schreef polderturk het volgende:
Krijgt Nederland een premier league locatie?
89 gemiddeldquote:Op donderdag 16 april 2015 22:29 schreef DeeBee het volgende:
#viesdik staat aardig te gooien. Wel weer met andere pijlen zo te zien.![]()
Ach, wel de voorsprong, al moet hij nu een tandje bij. Als hij deze leg pakt kan het nog wat worden, anders stoomt MvG eroverheen ja.quote:
Het is iets medisch.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo zie je maar dat betrapt worden met je peener in je hand terwijl je een Britse crackhoer smst geen goede voorbereiding is.
Je Wade zelluf.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld is de nieuwe Wade. Hij doet net genoeg.
Mike heeft een pak rammel gekregen van zijn vrouw.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo zie je maar dat betrapt worden met je peener in je hand terwijl je een Britse crackhoer smst geen goede voorbereiding is.
Het kan niet altijd feest zijn. Hij heeft een lange run gehad. Een paar weken wat minder is geen probleem.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_is_medisch___.htmlquote:Van Gerwen: 'Het is medisch
"Mijn postuur voldoet niet aan het beeld dat mensen van een topsporter hebben", erkent Michael van Gerwen. "Maar heeft ooit iemand aan mij gevraagd waardoor dat komt? Nee."
"Er wordt maar zo gemakkelijk van uitgegaan dat dat door een bepaalde leefstijl komt", gaat Van Gerwen, nummer 1 van de dartswereld, verder. "Maar de werkelijkheid is anders."
"Dat is een medisch verhaal uit mijn jeugd. Ik ga daar verder niet over uitweiden, want dat onderwerp is privé. De mensen weten dat niet en hoeven dat ook niet te weten. Maar wat ik daarmee wil zeggen, is dat men niet te snel moet oordelen.
Het lijkt wel alsof MVG een rode vlek heeft op zijn hoofd. Misschien heeft hij er wel een klap op gekregen.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mike heeft een pak rammel gekregen van zijn vrouw.
"Het is medisch"quote:Op donderdag 16 april 2015 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_is_medisch___.html
In die docu over Van Gerwen bij Skysports, lag Gerwen alleen maar op de bank en zei dat hij niet veel deed op een dag.
#MedischLui
Die eerste fotoquote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kon hij ook wel als hij vanavond won hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
van Gerwen
Kan ie weer Engelse hoertjes gaan smsen. Faler.
Barney Army
Volgens mij miste Taylor 10 matchdarts.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:28 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel dubbels hebben ze gemist? Laatste leg leek wel BDO darts.
Iets van 12 per persoon?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:28 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel dubbels hebben ze gemist? Laatste leg leek wel BDO darts.
De beruchte triple-80.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:17 schreef polderturk het volgende:
Wat is dit voor een bord? Taylor gooit een beurt van 240.
Quadro dartbordquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:17 schreef polderturk het volgende:
Wat is dit voor een bord? Taylor gooit een beurt van 240.
Misschien kunnen ze die nog uit de kast halen voor wat speciale toernooien.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Quadro dartbord
Tijdens de rebelse tijden
Ze zouden er wel een 7-darts leg mee kunnen gooien.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Quadro dartbord
Tijdens de rebelse tijden
Eerst bijv demonstratietoernooien zodat het publiek eraan kan wennen en daarna bijv op een major ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze die nog uit de kast halen voor wat speciale toernooien.
Er zijn majors met verschillende formatten, zoals een dubbel in dubbel out. De trippels worden tegenwoordig heel makkelijk geraakt. De gemiddeldes zijn hoger dan ooit. Dus waarom niet experimenteren met dit bord? Stuur jij een email naar de PDC?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst bijv demonstratietoernooien zodat het publiek eraan kan wennen en daarna bijv op een major ?
Scores opvoeren naar 701 dan
Denk om eerlijk te zijn dat ze het niet meer doen . Waarschijnlijk produceren ze die dingen uberhaupt niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er zijn majors met verschillende formatten, zoals een dubbel in dubbel out. De trippels worden tegenwoordig heel makkelijk geraakt. De gemiddeldes zijn hoger dan ooit. Dus waarom niet experimenteren met dit bord? Stuur jij een email naar de PDC?
quote:Phil Taylor denkt dat hij 'beter dan ooit' kan worden
Phil Taylor denkt dat de beste jaren van zijn loopbaan nog vóór hem liggen, hoewel de 54-jarige Brit al zestien wereldtitels in de wacht sleepte en tal van andere grote toernooien won.
"Het beste gedeelte van mijn carrière moet nog komen", vertelt Taylor aan Sky Sports. "In elk geval ben ik net zo hongerig als voorheen. Ik ben heel erg toegewijd."
Taylor erkent dat hij dit jaar nog niet zijn topniveau haalde. In de WK-finale was Gary Anderson nipt te sterk en in de Premier League presteert de meervoudig wereldkampioen wisselvallig.
"Ik had wat persoonlijke problemen, met mijn moeder die overleed. Dat zat allemaal in mijn hoofd. Nu gaat het weer beter. De trainingen verlopen perfect. De komende maanden zal het veel beter gaan, tot nu toe zat ik maar op vijftig à zestig procent."
Taylor is continu op zoek naar een nieuwe uitdaging. "Ik heb PDC-baas Barry Hearn voorgesteld om een miljoen pond te geven aan degene die drie negendarters gooit in een wedstrijd."
"Hij beloofde ernaar te zullen kijken. Ik zou dus niet verrast zijn als hij akkoord gaat. Mede daardoor train ik nu harder."
Niet zo gekke gedachte van hem. Hij laat nog steeds zien z'n niveau van vroeger te halen en hij spreekt altijd over dat 'dedication' het belangrijkste is in darts. Dat is 'ie nu meer dan ooit door de tegenstand hij krijgt op dit moment. Niet gek dat je dan denkt ook nog beter te gaan presteren.quote:
Sky Sports 1 Acestream doet t bij mij nietquote:
Er zijn genoeg streams, beetje googlen.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:40 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Sky Sports 1 Acestream doet t bij mij niet
Phil is al een tijdje op de neergaande toer iets over 2 jaar al als je het mij vraagt. Hij heeft natuurlijk ook nog potten die hij geweldig gooit, maarja dat heeft Barney ook, zei het in mindere mate. Als dit zo door gaat zie ik Taylor binnen relatief korte tijd op plaats 3. Plaats 1 zal hij nooit meer halen. Ik ga pas in een wederopstanding van Taylor geloven als ik het zie, noem mij maar een ongelovige Thomas.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef Sportex het volgende:
[..]
Niet zo gekke gedachte van hem. Hij laat nog steeds zien z'n niveau van vroeger te halen en hij spreekt altijd over dat 'dedication' het belangrijkste is in darts. Dat is 'ie nu meer dan ooit door de tegenstand hij krijgt op dit moment. Niet gek dat je dan denkt ook nog beter te gaan presteren.
Phil heeft volgens mij sowieso al wel flink ingeboet op het aantal toernooien dat hij speelt. Daarbij is het ook vooral zo dat er steeds meer andere spelers enorm goed staan te spelen.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Phil is al een tijdje op de neergaande toer iets over 2 jaar al als je het mij vraagt. Hij heeft natuurlijk ook nog potten die hij geweldig gooit, maarja dat heeft Barney ook, zei het in mindere mate. Als dit zo door gaat zie ik Taylor binnen relatief korte tijd op plaats 3. Plaats 1 zal hij nooit meer halen. Ik ga pas in een wederopstanding van Taylor geloven als ik het zie, noem mij maar een ongelovige Thomas.
Klopt, maar dan zijn wij het daar dus over eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Phil heeft volgens mij sowieso al wel flink ingeboet op het aantal toernooien dat hij speelt. Daarbij is het ook vooral zo dat er steeds meer andere spelers enorm goed staan te spelen.
Heb ik ook last van sinds kort met bepaalde streams op Chrome. Probeer IE eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi, iemand die de stream WEL kan zien? Ik krijg een popup dat ik Silverlight moet installeren, wat Chrome vertikt omdat er al een nieuwere Silverlight geïnstalleerd is
Oh de RTLXL stream op www.rtl7darts.nl bedoel ikJa, ik heb betaald
![]()
Thanks, FF doet het wel. Waarom moet dat steeds zo moeilijk? Ik ben juist uiteindelijk naar Chrome gegaan om van al dit soort geouwehoer af te zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Sportex het volgende:
Heb ik ook last van sinds kort met bepaalde streams op Chrome. Probeer IE eens.
Installeer snel internet explorer of Firefox en probeer het daarop.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Sportex het volgende:
[..]
Heb ik ook last van sinds kort met bepaalde streams op Chrome. Probeer IE eens.
Heb IE al, maar heb op de PDC site hier geen last van.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Installeer snel internet explorer of Firefox en probeer het daarop.
Klopt ja volgens mijquote:Op donderdag 23 april 2015 21:00 schreef polderturk het volgende:
116.9 voor MVG. Een record voor hem op tv.
Hij heeft wel hoger gegooid en daar zijn ook beelden van. Die wedstrijden zijn echter op internet uitgezonden en niet op tv. Hoogste gemiddelde van MVG waar beelden van zijn is 121.86.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
de commercial breaks duren lager dan de wedstrijden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |