Dat vroeg ik me dus ook net af. Hij heeft behoorlijk wat mensen op zijn hand blijkbaar.quote:Op maandag 21 september 2015 18:03 schreef WRH het volgende:
Waar kwam die flyer dan vandaan die zij in de rechtbank liet rondgaan, daar ben ik dan wel erg benieuwd naar. Dat zou nl inhouden dat (wie dan ook) zo ver is gegaan om de advocate hard copy vervalst bewijs in handen te geven. Zou Badr zelf op zijn laptopje een flyer hebben gemaakt en in 10 voud geprint?
Dan is het ook echt opzet, niet eens een beetje dwaling in de zin van 'oops, ik heb mij in de datum vergist' of zoiets.
In dat geval kan volgens mij de advocate ook wel rekenen op flinke gevolgen.
Het zal geen probleem zijn een flyer te laten drukken op een beetje glossy papier, ben alleen wel erg benieuwd in welke taal/talen die flyer wasquote:Op maandag 21 september 2015 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook net af. Hij heeft behoorlijk wat mensen op zijn hand blijkbaar.
Van die schapen?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:07 schreef WRH het volgende:
Er zal vast een passende reactie zijn...
Die schapen zijn er na vandaag nog erger aan toe dan Koen.quote:
Oh, ik dacht even dat je een bruggetje naar Penoza maakte (waar ik net deze post deed), maar je bedoelt Koen Everinkquote:Op donderdag 24 september 2015 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die schapen zijn er na vandaag nog erger aan toe dan Koen.
Bronquote:Ex legt beslag op tegoeden Gullit
Bart Mos
ROTTERDAM -
Cristina Pensa, de Italiaanse ex-vrouw van Ruud Gullit heeft beslag laten leggen op zijn banktegoeden, huizen en inkomsten na een geschil over kinderalimentatie.
De rechtbank Amsterdam heeft onlangs toestemming voor de beslagen verleend, op basis van een eerder vonnis van de rechtbank in Milaan.
Gullit zou volgens Cristina Pensa al twee jaar niet meer zijn volledige alimentatie voor hun twee kinderen Quincy (24) en Cheyenne (21) betalen. De achterstand bedraagt inmiddels 140.000 euro, zo meldt haar Rotterdamse advocaat Glenn Haulussy. De voormalige partner van de voetballer raakte naar eigen zeggen in de financiële problemen als gevolg van de situatie. “Door de wanbetaling van mijn ex kon ik mijn huur niet meer betalen en ben ik mijn woning uitgezet”, aldus de Italiaanse.
Volgens haar raadsman beweert Gullit niet aan zijn betalingsverplichting te kunnen voldoen omdat hij grote schulden heeft bij de Belastingdienst. Onderzoek wijst uit dat dit niet het geval is, aldus Haulussy.
Volgens mij spreken rijke mensen wel vaker af dat er tot leeftijd x, bijvoorbeeld 25, wordt doorbetaald. Ik neem aan dat je ook in Italië ten gunste van de kinderen af kan wijken van de wettelijke regels. Ik kan me haast niet voorstellen dat - hoewel Italiaanse mannen mama'skindjes zijn- je in Italië kinderalimentatie moet betalen aan volwassenen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef Leandra het volgende:
Hij kan al 2 jaar de kinderalimentatie voor zijn kinderen van 24 en 21 niet (aan zijn ex) betalen?
Tot welke leeftijd moet je in Italië kinderalimentatie betalen, en hoezo aan je ex partner voor meerderjarige kinderen?
Post al aangepast met linkje.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij spreken rijke mensen wel vaker af dat er tot leeftijd x, bijvoorbeeld 25, wordt doorbetaald. Ik neem aan dat je ook in Italië ten gunste van de kinderen af kan wijken van de wettelijke regels. Ik kan me haast niet voorstellen dat - hoewel Italiaanse mannen mama'skindjes zijn- je in Italië kinderalimentatie moet betalen aan volwassenen.
Met de schamele lonen die jongvolwassenen in Italië krijgen, woont het merendeel tot medio/eind twintig thuis.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:31 schreef Leandra het volgende:
Hij kan al 2 jaar de kinderalimentatie voor zijn kinderen van 24 en 21 niet (aan zijn ex) betalen?
Tot welke leeftijd moet je in Italië kinderalimentatie betalen, en hoezo aan je ex partner voor meerderjarige kinderen?
OMG, in Italie moet je idd alimentatie blijven betalen voor een meerderjarig thuiswonend kind, aan de ex-partner waar dat kind in huis woont
http://ec.europa.eu/civil(...)_claim_ita_nl.htm#11.
Mens is toch inmiddels net zo min geloofwaardig meer als haar cliënt zelf.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:49 schreef Ole het volgende:
Vaag hoor..
Bénédicte Ficq toch weer advocaat Badr Hari
Foto: ANP
Gepubliceerd: 29 september 2015 14:38
Laatste update: 29 september 2015 14:41
Bénédicte Ficq is teruggekomen op haar besluit om niet langer advocaat te zijn van Badr Hari.
Dat meldt het advocatenkantoor van Ficq, MKFW dinsdag
"Vruchtbaar overleg met Badr Hari heeft geresulteerd in herstel van de relatie advocaat-cliënt. Nadere informatie zal niet verstrekt worden", aldus MKFW op Twitter.
Of ze wist op voorhand al dat ze de kluit stond te bedonderen en het ontslag was een wassen neus...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef Cynix ® het volgende:
Och, advocaten hanteren wel vaker 'flexibele' principes.
Dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze wist op voorhand al dat ze de kluit stond te bedonderen en het ontslag was een wassen neus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |