* boksquote:Op donderdag 9 april 2015 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je niet lesbisch was, had ik je geschaakt
Mijn moeder is pas baas :$quote:Op donderdag 9 april 2015 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moleculaire chemie, dat is pas baas.
Bwehehehequote:Op donderdag 9 april 2015 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je niet lesbisch was, had ik je geschaakt
Er zijn vele soorten alcohol, en alleen C2H2OH is niet giftig en drinkbaar voor mensenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een alcohol ja want het heeft een dubbelgebonden OH groep, maar methanol (met maar een koolstofgroep) is een stuk moeilijker af te breken door het lichaam.
En gras is groen.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De 3FM awards zijn echt bout
*boksquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:47 schreef Dqod het volgende:
Ja, dank je Dago :$
[..]
Mijn moeder is pas baas :$
Wacht wat :$
[..]
Bwehehehe
Onzinquote:Op donderdag 9 april 2015 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn vele soorten alcohol, en alleen C2H2OH is niet giftig en drinkbaar voor mensen
Noem dan eens een andere alcohol die wel drinkbaar is voor mensen.quote:
"Zullen we een ritje op mijn motor maken en daarna jouw keukentje schrobben?"quote:
Nou dan, dan ben je er toch al?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem dan eens een andere alcohol die wel drinkbaar is voor mensen.
Giftig is alles, het gaat om de dosis
Shotje methanol dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan, dan ben je er toch al?![]()
Als het goed weer is kom ik wel met de motorquote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Zullen we een ritje op mijn motor maken en daarna jouw keukentje schrobben?"![]()
Motoren zijn wel awesome uiteraard
Gaat een stuk harder dan alcohol, kan ik je wel vertellenquote:
En hoe weet je dat? Toch niet geprobeerd hoop ik?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat een stuk harder dan alcohol, kan ik je wel vertellen
Pure theoretische kennis van het menselijk lichaam. No worries.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe weet je dat? Toch niet geprobeerd hoop ik?
Als we nu dan toch bezig zijn over stoffen die we als mens tot ons kunnen nemen. Van welke stof krijg je een onwijs orgasme?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pure theoretische kennis van het menselijk lichaam. No worries.
Dat kreeg ik nooit op de opleidingquote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als we nu dan toch bezig zijn over stoffen die we als mens tot ons kunnen nemen. Van welke stof krijg je een onwijs orgasme?
Nou wil ik het ook wetenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Dqod het volgende:
Ik moest even evil lachen door een bepaalde dm. Sorry. Diegene weet wel wie ik bedoel :$
Dat is toch op zijn minst wel een onderzoek waardquote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kreeg ik nooit op de opleiding
Gewoon jezelf wijsmaken dat het om jouw DM gaat. Who cares about the truth.quote:
Ik maak mensen graag nieuwsgierigquote:
Vrouwen?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als we nu dan toch bezig zijn over stoffen die we als mens tot ons kunnen nemen. Van welke stof krijg je een onwijs orgasme?
Geen wonder dat jij geen vriendin hebtquote:
Oh? Klopt het niet dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij geen vriendin hebt
Just did. Laughed too.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon jezelf wijsmaken dat het om jouw DM gaat. Who cares about the truth.
Vrouwen zijn geen stofquote:
Nee nee. Met die prikkels zult u het moeten doen.quote:
Sommige zijn wel lang van stof.quote:
Ze zijn van een stof. Toch?quote:
En dat.quote:
Is het wel een ethisch verantwoord experiment?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik gok dat het een gedoseerde hoeveelheid endorfines is, in combinatie met een bak neurotransmitters waar ik de naam niet van ken
wel meer dan een.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nee. Met die prikkels zult u het moeten doen.
En morgen nog werken, dus sws geen goed idee
Maar wij gaan ooit nog wel eens eentje smoken dude
I know, vrouwen moet je (af en toe) een beetje verwennenquote:
Meerdere stoffenquote:
Helaasquote:
omdat?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
I know, vrouwen moet je (af en toe) een beetje verwennen
Als ik bij jou langs zou komen, je hoofd op mijn schoot zou leggen en je chocolade zou voeren, zou je dat dan afslaan?quote:
van wie moet dat?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
I know, vrouwen moet je (af en toe) een beetje verwennen
hoofd op je schoot. uhu.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik bij jou langs zou komen, je hoofd op mijn schoot zou leggen en je chocolade zou voeren, zou je dat dan afslaan?
Dan gewoon even wachten. Filmpje kijken.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef Dqod het volgende:
Doe mij maar gewoon seks on x. Fucking intens orgasme, mits ik niet op de piek ga seksen, want dan kom ik niet :$
And very temptingquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef perro. het volgende:
[..]
wel meer dan een.
was te proberen nietwaar?
Beter muziek dan. Filmpje kijken is niet zo fijn met x, vind ikzelfquote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan gewoon even wachten. Filmpje kijken.
Op een been kun je niet staan weliswaarquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef perro. het volgende:
[..]
wel meer dan een.
was te proberen nietwaar?
Ik ook wel, maar dan moet ik de dag erop ook gewoon doodgaan ofzo hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit wil ik ooit voor ik dood ga nog eens testen, eigenlijk.
Geen ervaring mee, dus kan niet zeggenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter muziek dan. Filmpje kijken is niet zo fijn met x, vind ikzelf
En ik krijg er dan toch niks van mee, anyway
Sterven in OD? Als je toch al oud en bijna dood gaat?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit wil ik ooit voor ik dood ga nog eens testen, eigenlijk.
Omdat dat leuk is om te doenquote:
Dat moet niet,dat magquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje een chemisch verhaal, alcohol wordt door je lever omgezet in methanol, een stof waar je lichaam veel meer last van heeft dan alcohol. Je lever doet zijn best, maar methanol heeft een langere afbraaktijd door je lever en nieren dan alcohol. THC en cannibinol, de werkzame stof van een jointje, zorgen voor een bepaalde inhibiterende factor voor bepaalde neurotransmitters, waardoor je stoned wordt, totaal andere factor. Bij wiet gaat het om concentratie en bij alcohol om hoeveelheid die verwerkt kan worden.
quote:
exactomundo.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op een been kun je niet staan weliswaar
Hee, niet iedereen heeft dezelfde opleiding jaquote:
Ik wist het niet Hosti, respectquote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, niet iedereen heeft dezelfde opleiding ja
Ik snap het wel. Leuk plaatjequote:
Ik kan wel op een been staan, hoor. Ga maar liggen, I'll show youquote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op een been kun je niet staan weliswaar
Muziek wat dan helemaal van jou is en van jou alleen. BOHHHHquote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, dus kan niet zeggen
De chocolade niet nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik bij jou langs zou komen, je hoofd op mijn schoot zou leggen en je chocolade zou voeren, zou je dat dan afslaan?
ik heb met vrienden met x op wel sokrugby gedaan op het strand. dat was wel episch, midden in de nacht. ondanks dat ik alleen weed gerookt had.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, dus kan niet zeggen
Ik heb heel even dat soort vakken gehad tho. Chemie, micro biologie en nog iets met cellen.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, niet iedereen heeft dezelfde opleiding ja
En dit ja.quote:
Bioinfomatica gedaan, jammer dat het een totaal nutteloze opleiding is, maar wel wat chemische en biologische kennis aan overgehoudenquote:
Idem, of natuurkunde...Ik ben een echte Alpha dusquote:Op donderdag 9 april 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Leuk plaatje. Die is op mij van toepassing als het over wiskunde gaat.
Boh, wat zeg je nuquote:Op donderdag 9 april 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel op een been staan, hoor. Ga maar liggen, I'll show you.
En wat kan je met die opleiding?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bioinfomatica gedaan, jammer dat het een totaal nutteloze opleiding is, maar wel wat chemische en biologische kennis aan overgehouden
hakken aan en gaan met het op een been staan.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel op een been staan, hoor. Ga maar liggen, I'll show you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |