abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151616333
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 14:21 schreef iteejer het volgende:
Het zal zeker een historie hebben, maar wat wel opvalt is dat alle commentaren een fors kleinerende toon hebben. Plus dat eerst wordt gezegd dat betrokkene dom is, er niets van snapt, etc; en pas daarna ingegaan wordt (if at all) op de redenen dat diegene dom etc zou zijn.

Zo is iedere discussie bij voorbaat al verziekt.

'Maar hij is er mee begonnen'. Ja, Adam en Eva ook, zo kun je wel door blijven wijzen. Maar als we nou es afspreken dat niet meer zo te doen? Van beiden kanten?
Ja maar, ja maar... dit is de BNW speeltuin. Hier gaat het altijd zo. Nooit anders geweest :)
pi_151617023
Het zou idd goed zijn als sommigen bv. niet stelden dat anderen een 'instapniveau' moeten hebben om aan een discussie mee te doen, alleen maar omdat ze een andere mening hebben.
pi_151635221
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

universiteiten zijn fascistische indoctrinatiefabrieken.

Nu dat Gage is uitgenodigd om over 911 te spreken zijn de sneue ziek-in-het-hoofd-professoren als Hartmann not amused.
http://nos.nl/op3/artikel(...)-zo-n-goed-plan.html
Jouw pogingen om anderen tot je standpunt te bekeren komen bij mij ook soms over als 'poging tot indoctrinatie' eerlijk gezegd.
Wat is het verschil?
pi_151652075
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:25 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jouw pogingen om anderen tot je standpunt te bekeren komen bij mij ook soms over als 'poging tot indoctrinatie' eerlijk gezegd.
Wat is het verschil?
Indoctrinatie is niet erg zolang het maar zijn doctrine is denk ik.
Ich hock in meinem Bonker
pi_151678115
Degene die de neiging hebben om alles to hoax te bestempelen zijn de ''schaapjes'' binnen BNW . Ze claimen dat ze ''wakker'' zijn maar ondertussen accepteren ze elke alternatieve verklaring die op het internet en youtube te vinden is. Zolang het maar Anti-establishment is zal het als de waarheid worden beschouwd

Leuk voorbeeld hierin is de Venus project die word geintroduceerd in de zeitgeist series als alternatief voor de huidige systeem waarin we leven. Klinkt heel aardig op papier maar in het kern is het een cummunitsch regime waar ze voor pleiten maar dan op wereldwijde schaal . Precies datgene waar de NWO voor staat

Dus ondanks de claim dat ze kritisch en wakker zijn zullen deze schaapjes als een van de eerste pleiten voor een resources based economy AKA the venus project AKA the NWO :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:46:10 #231
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151911636
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Indoctrinatie is niet erg zolang het maar zijn doctrine is denk ik.
nee de martial law doctrine en de komende oorlog rond september
http://www.globalresearch(...)orld-war-iii/5443856

nog een paar maandjes tot september en dan gaat het waarschijnlijk goed mis
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:48:52 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151911712
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:22 schreef Ali_boo het volgende:
Degene die de neiging hebben om alles to hoax te bestempelen zijn de ''schaapjes'' binnen BNW . Ze claimen dat ze ''wakker'' zijn maar ondertussen accepteren ze elke alternatieve verklaring die op het internet en youtube te vinden is. Zolang het maar Anti-establishment is zal het als de waarheid worden beschouwd

Leuk voorbeeld hierin is de Venus project die word geintroduceerd in de zeitgeist series als alternatief voor de huidige systeem waarin we leven. Klinkt heel aardig op papier maar in het kern is het een cummunitsch regime waar ze voor pleiten maar dan op wereldwijde schaal . Precies datgene waar de NWO voor staat

Dat venus project is volslagen bullshit. En zal nimmer werken.
Dat verknoeit Zeitgeist docu.

En waarom dat venus project aanhalen wat heeft dat van doen met alles.

quote:
Dus ondanks de claim dat ze kritisch en wakker zijn zullen deze schaapjes als een van de eerste pleiten voor een resources based economy AKA the venus project AKA the NWO :P
hoe kom je erbij ?!!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_151911971
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

snelle quote.

En nieuws voor je: Volgens xandernieuws gaat het al mis sinds 2008 of 7 of 5 weet ik veel.

Ik blijf gewoon genieten van mijn leven ipv me zorgen te maken over wat zou kunnen komen.

los van dat. ben jij beter voorbereid als de non believers? In alle ellende die komt heb jij een positie die er niet zoveel last van heeft omdat jij het wist?

Zeg het me...wat is het verschil als je het aan ziet komen en niet?
pi_151912032
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

snelle quote.

En nieuws voor je: Volgens xandernieuws gaat het al mis sinds 2008 of 7 of 5 weet ik veel.

Ik blijf gewoon genieten van mijn leven ipv me zorgen te maken over wat zou kunnen komen.

los van dat. ben jij beter voorbereid als de non believers? In alle ellende die komt heb jij een positie die er niet zoveel last van heeft omdat jij het wist?

Zeg het me...wat is het verschil als je het aan ziet komen en niet?
Dan kan ie heel hard: "Told you so" roepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2015 00:01:05 ]
pi_151912091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan kan ie heel hard: "Told you so" roepen.
ik wou dus net posten: oohhh wacht dan kun je heel hard roepen: Maar ik wist het.

:D nice jokkebrok ^O^
  woensdag 22 april 2015 @ 00:25:17 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151912417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Same shit, different year. WW3 is nu al zo vaak verschoven naar een volgend kwartaal dat ik begin te twijfelen of ze er wel zin in hebben. In 2003 was het nog spannend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151912456
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Same shit, different year. WW3 is nu al zo vaak verschoven naar een volgend kwartaal dat ik begin te twijfelen of ze er wel zin in hebben. In 2003 was het nog spannend.
WW3 is de War on the Mind.

Die is allang begonnen, maar nog niet gewonnen. ):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 22 april 2015 @ 00:29:07 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151912466
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

WW3 is de War on the Mind.

Die is allang begonnen, maar nog niet gewonnen. ):O ~O>
Pfrt, die is gewoon nooit gestopt vanaf Napoleon.
Vrijheid
pi_151912578
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Pfrt, die is gewoon nooit gestopt vanaf Napoleon.
True, maar de fase waarin je een gefakete aanslag door een 50-kilo menneke met bloedzware wapens een precisie van 96,3% laten halen -over zieke hoaxes gesproken- vrijwel live op groot scherm in de krochten van het Amazoneregenwoud kan krijgen, is nog niet zolang bezig...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 22 april 2015 @ 00:44:01 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151912618
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

True, maar de fase waarin je een gefakete aanslag door een 50-kilo menneke met bloedzware wapens een precisie van 96,3% laten halen -over zieke hoaxes gesproken- vrijwel live op groot scherm in de krochten van het Amazoneregenwoud kan krijgen, is nog niet zolang bezig...
Welke is dat nou weer, ik hou al die hoaxes niet bij hoor :{.
Vrijheid
pi_151912633
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Glen Rosen en Robbie Taylor. :|W

Zelfs Dallas was nog sterker geacteerd...

woensdag 22 april 2015 @ 01:14:26 #242
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151912909
quote:
11s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Glen Rosen en Robbie Taylor. :|W

Zelfs Dallas was nog sterker geacteerd...
sorry maar je bedoelt toch niet: Gene Rosen...?

Gene Rosen, The high road to awakening..!
OH my god...Gene Rosen
Huig
pi_151912939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 01:14 schreef Orwell het volgende:

[..]

sorry maar je bedoelt toch niet: Gene Rosen...?

Gene Rosen, The high road to awakening..!
OH my god...Gene Rosen
You're completely right.

En het was ook Robbie Parker, die clown die zijn lachen niet in kon houden, de schoft.

woensdag 22 april 2015 @ 01:23:24 #244
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151913008
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 01:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

You're completely right.

En het was ook Robbie Parker, die clown die zijn lachen niet in kon houden, de schoft.
"All these children crying: we don't have a teacher, and their faces!!! and i thought it was a play..
when i get closer, i saw the distress.."
"we can't go back! our teacher is dead! "

ik moet denken aan "Rambo's famous: :"..and he couldnt find his legs... and he was all over me.....!!!!!"

hahahahahaaa
Huig
pi_151913042
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 01:23 schreef Orwell het volgende:

[..]

"All these children crying: we don't have a teacher, and their faces!!! and i thought it was a play..

ik moet denken aan "Rambo's famous: :"..and he couldnt find his legs... and he was all over me.....!!!!!"

hahahahahaaa
Je moet toch echt murw gebeukt zijn met KFC-zooi, gefluorideerde ijsklontjes in je 500 oz cola en superslechte soapseries wil je die paljas geloven.

En nóg trappen "weldenkende" mensen erin, ongelooflijk. :|W

woensdag 22 april 2015 @ 01:29:20 #246
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151913072
quote:
9s.gif Op woensdag 22 april 2015 01:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je moet toch echt murw gebeukt zijn met KFC-zooi, gefluorideerde ijsklontjes in je 500 oz cola en superslechte soapseries wil je die paljas geloven.

En nóg trappen "weldenkende" mensen erin, ongelooflijk. :|W
fokking loving it!
_O-
(gast, wat anders dan humor is nog op z'n plek bij zulke manifestaties van ignorance..?)
Huig
  woensdag 22 april 2015 @ 01:30:17 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151913083
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:44 schreef jogy het volgende:

[..]

:D

You took it now swallow it!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151913164
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 01:23 schreef Orwell het volgende:

[..]

hahahahahaaa
Moest wel een paar keer hardop lachen bij het bekijken van de vid . Zelfs GTST heeft betere en met name geloofwaardigere acteurs

Maar zal vast geen respect hebben voor de nabestaanden ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 22 april 2015 @ 01:40:37 #249
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_151913198
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 01:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moest wel een paar keer hardop lachen bij het bekijken van de vid . Zelfs GTST heeft betere en met name geloofwaardigere acteurs

Maar zal vast geen respect hebben voor de nabestaanden ofzo
waarvan akte..
Huig
pi_151913297
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat venus project is volslagen bullshit. En zal nimmer werken.
Dat verknoeit Zeitgeist docu.

En waarom dat venus project aanhalen wat heeft dat van doen met alles.

[..]

hoe kom je erbij ?!!!
The Venus project propageert een communistische vorm van '' gelijkheid'' als oplossing voor de problemen waar we mee te maken hebben

Omdat ze deels de waarheid vertellen mbt 9/11 en het financiele systeem zal de waarheidszoeker het andere troep waarmee te komen ook voor waar aannemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')