lolquote:
bij twijfel, altijd cquote:
hahahahaha ben je ook wel een klein beetje toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu mijn vrouw zit me aan te kijken of ik gek ben... glunderend achter mijn Phone
Compleet geschift zelfsquote:Op donderdag 9 april 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahahaha ben je ook wel een klein beetje toch?
Wilde je feliciteren op de whatsapp, blijk je me geblokkeerd te hebbenquote:
En waarom niet? Zijn gewoon mensen hequote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef MAHL het volgende:
En was ook nog eens een oude vrouw op de sportschool die een praatje met me wilde maken![]()
Ik wil gewoon rustig mijn setjes doen jaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En waarom niet? Zijn gewoon mensen he
stats?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik wil gewoon rustig mijn setjes doen jaGeen gezeik van mensen, geen stomme praatjes.
Volgende keer maar weer mijn mp3 op
Doe ik niet meer aan. Gaat nu om figuur behouden ipv gespierder worden. Dus vooral veel reps doen ipv gains maken. Doe nu bijv 5x 12 reps van 40 of 50kg DL, ipv 3x 80kg ofzo.quote:
dat zijn toch geen stats manquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe ik niet meer aan. Gaat nu om figuur behouden ipv gespierder worden. Dus vooral veel reps doen ipv gains maken. Doe nu bijv 5x 12 reps van 40 of 50kg DL, ipv 3x 80kg ofzo.
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat zijn toch geen stats man
lichaamslengte
penislengte
kilogram
%bf
onderwatergewicht
dat wil ik weten
Multi-interpretabel gifje hequote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik deze gif moet interpreteren
Een lieve begroeting van een leukerdquote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik weet nooit hoe ik deze gif moet interpreteren
Ik vind dit zowel online als offline maar onhandig.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Multi-interpretabel gifje he
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een lieve begroeting van een leukerd
quote:Sheikh Abdul Aziz heeft een nieuwe fatwa uitgevaardigd waarin moslim mannetjes tijdens ernstige honger hapjes van hun vrouw of de gehele vrouw mogen snacken als de kamelen en geitjes op zijn en ook de shoarmabar gesloten is. Dit berichten diverse Midden-Oosterse bronnen volgens Speisa.
Toch veroorzaakt deze nieuwste overlevings-toevoeging aan de sharia de nodige ophef op de baardmannen-Twitter. Sommige mindere moslims durven het zelfs kannibalisme te noemen. De Moefti licht desgewenst toe dat het eigenlijk heel normaal is daar dit het ultieme bewijs is van de heilige plicht en het verlangen van de vrouw om één te worden met het lichaam van haar man.
De Groot-Moeftie is het hoofd van van de afdeling shariawetgeving in Saudi-Arabië en moslims worden wereldwijd geacht door hem uitgevaardigde wetten klakkeloos op te volgen.
Dus lieve toekomstige shariabruidjes, behalve een boerka dient u vanaf nu ook een vork, mes, wat zout, peper en varkensvrij bakvet mee te nemen in uw bagage als u voor een huwelijk naar het kalifaat afreist.
Welke mongool heeft dit geschreven man, teringquote:
niet eens penisomtrekquote:Op donderdag 9 april 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dat zijn toch geen stats man
lichaamslengte
penislengte
kilogram
%bf
onderwatergewicht
dat wil ik weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |