Zat jij niet met die ene fokker te daten? Hoe heet hij ook al weer.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen
Vrijwel niemand behalve familie feliciteerde mij gisteren op mijn verjaardag
Daarom zit ik vandaag op fok
ja precies, beetje slecht welquote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja heb het regelmatig. Helemaal als tijdje duurt dat ik moet wachten. Lijkt dan alsof de app niet meer vernieuwd ofzo
nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen
Vrijwel niemand behalve familie feliciteerde mij gisteren op mijn verjaardag
Daarom zit ik vandaag op fok
Tjackaquote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat jij niet met die ene fokker te daten? Hoe heet hij ook al weer.
mag ook wel een keer, jij hebt al 5 potjes ofzo gewonnen vandaagquote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Remqo
Tegen remi gaat ie minder op het moment
hoezo staat toch kanjer :$quote:
LUL!quote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Remqo
Tegen remi gaat ie minder op het moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
nu een potje in japans?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef deadprez het volgende:
zo, gewonnen. en nu opkanjeren met je duitse aids hermann
Welke van de 25?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat jij niet met die ene fokker te daten? Hoe heet hij ook al weer.
zou best grappig zijn, laten we dat dadelijk doen. heb over een half uur weer een levenquote:
het was maar een grap maar ok danquote:Op donderdag 9 april 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou best grappig zijn, laten we dat dadelijk doen. heb over een half uur weer een leven
gwn yolo tokquote:
ik zal deze kids in bedwang houden, geen zorgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:58 schreef MAHL het volgende:
OK ik ga nu naar de sportschool. Tot zometeen kinderen. Laat de boel hier heel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |