lolquote:
bij twijfel, altijd cquote:
hahahahaha ben je ook wel een klein beetje toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
huhuhuhu mijn vrouw zit me aan te kijken of ik gek ben... glunderend achter mijn Phone
Compleet geschift zelfsquote:Op donderdag 9 april 2015 20:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahahaha ben je ook wel een klein beetje toch?
Wilde je feliciteren op de whatsapp, blijk je me geblokkeerd te hebbenquote:
En waarom niet? Zijn gewoon mensen hequote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef MAHL het volgende:
En was ook nog eens een oude vrouw op de sportschool die een praatje met me wilde maken![]()
Ik wil gewoon rustig mijn setjes doen jaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En waarom niet? Zijn gewoon mensen he
stats?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik wil gewoon rustig mijn setjes doen jaGeen gezeik van mensen, geen stomme praatjes.
Volgende keer maar weer mijn mp3 op
Doe ik niet meer aan. Gaat nu om figuur behouden ipv gespierder worden. Dus vooral veel reps doen ipv gains maken. Doe nu bijv 5x 12 reps van 40 of 50kg DL, ipv 3x 80kg ofzo.quote:
dat zijn toch geen stats manquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe ik niet meer aan. Gaat nu om figuur behouden ipv gespierder worden. Dus vooral veel reps doen ipv gains maken. Doe nu bijv 5x 12 reps van 40 of 50kg DL, ipv 3x 80kg ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |