ja graag, met die franjes eraan kun je lekker flossenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog belang bij de Perzische kleedjes uit het nachtcafé?
Ach ja....40+ is al 3 keer gesloten. Een vierde keer kan er ook wel bij. Volgend jaar is er weer een ander beleid.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef D. het volgende:
Jij was sarcastisch, maar Fok is wel serieus
Of je gooit je gebit gewoon in het bakje water voor de hond...quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
ja graag, met die franjes eraan kun je lekker flossen
Treehut!!!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
er zit wel een lijk in, missen we ook iemand
We zullen zienquote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja....40+ is al 3 keer gesloten. Een vierde keer kan er ook wel bij. Volgend jaar is er weer een ander beleid.
MLN staat leeg. Komt geen hond en is dus 40+ proof.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:35 schreef D. het volgende:
Misschien kunnen we 41+ beginnen, post ik alvast mee
ik ben soms wel vals maar ik heb geen valste tandenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je gooit je gebit gewoon in het bakje water voor de hond...
* just me is geen doosquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben soms wel vals maar ik heb geen valste tanden
zijn muts stopt ie maar in een tasjequote:Op donderdag 9 april 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Piet heeft veel meer in huis...
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
oh ja, het zeiktopic moet ook nog ingepakt worden
Ben je eigenlijk al bijgekomen van de verhuzing van de T2000 reeks naar 40+ ?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Verhuizen is zo ontzettend niet mijn hobby
ja dat ene.....quote:
lekker opruimenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Sacha is echt druk aan het inpakken he? Verhuizen is zo ontzettend niet mijn hobby
ik ben inmiddels zelfs regelmatig op meerdere plekken, maar hier voelde ik me meteen heel erg welkom ( kan schijn geweest zijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bijgekomen van de verhuzing van de T2000 reeks naar 40+ ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |