Ik ben er geen fann van maar voilaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
hoeveel topics passen er in een doos? [ afbeelding ]
ik ben al een zwerver, ook een optiequote:Op donderdag 9 april 2015 21:14 schreef sacha het volgende:
wat voor nieuw adres zal ik op de verhuiskaarten schrijven?
Nee je stinktquote:Op donderdag 9 april 2015 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben al een zwerver, ook een optie
is dat Opa Bakkebaard?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er geen fann van maar voila[ afbeelding ]
Ja en die meurtquote:
technisch zijn er het laatste jaar ook steeds vaker dingen 'stuk'quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Raar
Maar goed, ik vind Fok sowieso raar
Kennelijk willen ze het bewust de afgrond induwen
FOK! versplintert teveel en dus moet 40+ dicht. Best wel logisch.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef D. het volgende:
Raar
Maar goed, ik vind Fok sowieso raar
Kennelijk willen ze het bewust de afgrond induwen
Maar ik doel ook op al dat vage volk in de crewquote:Op donderdag 9 april 2015 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
technisch zijn er het laatste jaar ook steeds vaker dingen 'stuk'
dus zou me niet verbazen
De 40+ groep op Fok gaat alleen maar groter wordenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
.
[..]
FOK! versplintert teveel en dus moet 40+ dicht. Best wel logisch.
Kunnen we gaan posten in subfora waar nooit iemand komt. Ik volg het allemaal wel.
Je sarcasmemeter is kapot?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:30 schreef D. het volgende:
De 40+ groep op Fok gaat alleen maar groter worden
Godver, lagen ze er nog?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef sacha het volgende:
heeft iemand nog belang bij de Perzische kleedjes uit het nachtcafé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |