Ik kwam hier al eerderquote:Op donderdag 9 april 2015 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]Komt hier om te smullen van ons drama, al dagen
Ja maar met de achterlangs kennis iets vakerquote:
Ik wist het gisteren pasquote:Op donderdag 9 april 2015 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar met de achterlangs kennis iets vaker
Ik heb hem gemist.quote:
Gelukkig zijn we wel welkom op subfora waar nooit iemand post. Die hebben tenminste draagvlak.quote:
Ach....de eerste keer dat 40+ gesloten werd moest DKUp nog geboren worden, dus ik neem het hem niet kwalijk.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....de eerste keer dat 40+ gesloten werd moest DKUp nog geboren worden, dus ik neem het hem niet kwalijk.
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....de eerste keer dat 40+ gesloten werd moest DKUp nog geboren worden, dus ik neem het hem niet kwalijk.
Echt he? jij komt ook een beetje ziekenquote:
Dat is de Fok! methode, je kondigt sluiting aan, laat het nog wat dagen open om dan wanneer iedereen nog even komt zieken te zeggen: Zie je wel, terecht weg.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? jij komt ook een beetje zieken
Iemand die dit kan ontkrachten/weerleggen mbt 40+? En/of een andere invalshoek op heeft?quote:Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |