Hij is een die hard........quote:Op donderdag 9 april 2015 17:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom open je nu nog een nieuw deel hier?
Dit vind ik wel een goed punt. Zullen we hem meenemen naar MLN?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maak me wel wat zorgen om TH, waar moet die nu heen?
Het lijkt me het beste om 'm dan gelijk Mod te maken met extra knopjes, team kan wel wat versterking gebruiken met al die nieuwe aanwas daar.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goed punt. Zullen we hem meenemen naar MLN?
Ja best kinderachtigquote:
Ik klik die shit nooit aanquote:
Nee joh donder op. Plus post ik daar ookquote:Op donderdag 9 april 2015 18:28 schreef Joezi het volgende:
UTO / [40+ SC #1] Hier zijn jullie wel welkom
Die kutmod heeft m al gesloten, wat nou geen wetten geen regelsquote:Op donderdag 9 april 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh donder op. Plus post ik daar ook
Ik had je een paar dagen rust gegevenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die kutmod heeft m al gesloten, wat nou geen wetten geen regels
Dat klinkt als een uitnodiging, ik voel een warm welkom aankomen.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh donder op. Plus post ik daar ook
Prima hoor. Wat is de angst om ergens anders te postenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitnodiging, ik voel een warm welkom aankomen.
Wie heeft die angst dan? En kan je daar nog aan geholpen worden, of is het dan hopeloos verlorenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima hoor. Wat is de angst om ergens anders te posten
Wat is er mis met je mijlpaalquote:Op donderdag 9 april 2015 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Heb ik door al dat gedoe mijn 35k mijlpaal gemist. Het zit ook niet mee vandaag.
Hypocriete lamlul is dat.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:
Ga er wakker van liggen.......Ow wacht.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]Komt hier om te smullen van ons drama, al dagen
Ik kwam hier al eerderquote:Op donderdag 9 april 2015 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]Komt hier om te smullen van ons drama, al dagen
Ja maar met de achterlangs kennis iets vakerquote:
Ik wist het gisteren pasquote:Op donderdag 9 april 2015 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar met de achterlangs kennis iets vaker
Ik heb hem gemist.quote:
Gelukkig zijn we wel welkom op subfora waar nooit iemand post. Die hebben tenminste draagvlak.quote:
Ach....de eerste keer dat 40+ gesloten werd moest DKUp nog geboren worden, dus ik neem het hem niet kwalijk.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....de eerste keer dat 40+ gesloten werd moest DKUp nog geboren worden, dus ik neem het hem niet kwalijk.
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....de eerste keer dat 40+ gesloten werd moest DKUp nog geboren worden, dus ik neem het hem niet kwalijk.
Echt he? jij komt ook een beetje ziekenquote:
Dat is de Fok! methode, je kondigt sluiting aan, laat het nog wat dagen open om dan wanneer iedereen nog even komt zieken te zeggen: Zie je wel, terecht weg.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? jij komt ook een beetje zieken
Iemand die dit kan ontkrachten/weerleggen mbt 40+? En/of een andere invalshoek op heeft?quote:Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |