Ja goed jongen, tre's en bs flips gaan steeds beter.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
chill chill jwt
hoe gaat het daar met..alles?![]()
aightquote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja goed jongen, tre's en bs flips gaan steeds beter.
Lekker toch, jaa genieten met dit weer is het sowieso. Ik ben de laatste tijd alleen beetje aan het freaken voor rails die naarbeneden gaan, terwijl ik die als een x aantal keren heb gepakt, alleen nu ben ik een beetje aan het schijten ervoor, weet niet waaromquote:Op donderdag 9 april 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight![]()
Ik neem de tijd, btje genieten van de zon undertussen jwt
Herkenbaar mang. Is de leeftijdquote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef politiekman het volgende:
[..]
Lekker toch, jaa genieten met dit weer is het sowieso. Ik ben de laatste tijd alleen beetje aan het freaken voor rails die naarbeneden gaan, terwijl ik die als een x aantal keren heb gepakt, alleen nu ben ik een beetje aan het schijten ervoor, weet niet waarom
Boy you tellin' lies.quote:
Ja, ik heb geen idee wat het is haha. Waarschijnlijk als ik gewoon een keer commit is er niks aan de hand. Jaaa en fucked up warm altijd, beste is skaten zonder shirt alleen ben zo een paar keer lelijk gevallenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar mang. Is de leeftijdVoor mij iig.
En srsly, dit weer ftw. Zo fakking chill nu![]()
Wel veel drinken
True, maar dan moet je het wel een keer doenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee wat het is haha. Waarschijnlijk als ik gewoon een keer commit is er niks aan de hand. Jaaa en fucked up warm altijd, beste is skaten zonder shirt alleen ben zo een paar keer lelijk gevallen
Jaa klopt, maar dat komt wel goed. Jaa is ook tokkie, maar het skate wel echt heerlijk. Alleen als je valt ben je een stukje meer de lul.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, maar dan moet je het wel een keer doen
En eens, maar ik vind dat zo tokkie
daarom niet vallenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:21 schreef politiekman het volgende:
[..]
Jaa klopt, maar dat komt wel goed. Jaa is ook tokkie, maar het skate wel echt heerlijk. Alleen als je valt ben je een stukje meer de lul.
kun je al backflip?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef politiekman het volgende:
[..]
zou beter zijn, kies je vaak alleen niet zelf voor.
Succes pikquote:Op donderdag 9 april 2015 12:27 schreef DrNick het volgende:
Nee, maar echt. Ik ga mijn decemberkalender inwisselen en mijn kamer verder opruimen, en naar de kaasboer.
Slimme jongen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef Geo4kant het volgende:
Vallen hoort erbij en dat gaat regelmatig gebeuren bij het skaten dusja, dan moet je inderdaad de afweging maken wil ik dan zonder shirt skaten
Klopt bij de mega ramp doen ze het wel eens.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb bij xgames vaak jochies gezien die backflip maakte
Pauze van een week jaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
wrm is er geen nieuwe flash is er weer een of andere vage feestdag in MURICA ofzo
jaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je al die film the flashpoint paradox gekeken WP
Forum heeft ook nog wel eens leuke topics.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zit eigenlijk nooit meer op Tweakers, maar de V&A en Pricewatch zijn nog wel handig
Kom er al lang niet meer, vroeger wel veel casemod topics gevolgd maar over het hele forum zit zo'n vieze arrogantiequote:Op donderdag 9 april 2015 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Forum heeft ook nog wel eens leuke topics.
Soms.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom er al lang niet meer, vroeger wel veel casemod topics gevolgd maar over het hele forum zit zo'n vieze arrogantie
HBO stream opzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb hier zo geen zin in:Lijkt niet al te moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Wel mooi dat ze je aanspreken met u.
en zat er nog break up sex in?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, ex was op bezoek om wat spullen te halen en zo.
Not sure if awkward.
Maar, ik leef nog
Ja man, ze maakte me ook meteen wakker.quote:
gewoon sloten veranderenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja man, ze maakte me ook meteen wakker.
Had het niet verwacht, of was het vergeten.
Deur open, raam open en shit, en ik lig daar van wat is deze.
Btje minder wel.
Wat is dezequote:Op donderdag 9 april 2015 15:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja man, ze maakte me ook meteen wakker.
Had het niet verwacht, of was het vergeten.
Deur open, raam open en shit, en ik lig daar van wat is deze.
Btje minder wel.
Neen man, ze heeft de sleutels nog om haar spul op te kunnen halen en zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon sloten veranderen
vrouwen
Welk deel?quote:
Gewoon zomaar alles opendoenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen man, ze heeft de sleutels nog om haar spul op te kunnen halen en zo.
Wil niet elke keer thuis moeten zijn als dat gebeurt
[..]
Welk deel?
de ex?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Welk deel?
een goede zelfs.quote:
Ja, nou de deur naar mijn slaapkamer was sowieso wel openquote:
Yes.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ex?
[..]
een goede zelfs.
raampje open, dit dat alles
klein chocolade cakejequote:
Dan nogquote:Op donderdag 9 april 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, nou de deur naar mijn slaapkamer was sowieso wel open
[..]
Yes.
En zeker, mooi weer
quote:
Ach, zal gewenning zijn.quote:
zeggen dat over een uur alles aan de straat staat en als ze geen zin heeft om het op te halen gewoon laten staan donequote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Welk deel?
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeggen dat over een uur alles aan de straat staat en als ze geen zin heeft om het op te halen gewoon laten staan done
fuck it gewoonquote:Op donderdag 9 april 2015 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Nee, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Nah man, prima tijd gehad, goed uit elkaar ongeveer, en wat dat betreft ben ik een pussyquote:
daar ga je niet in komenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
En ze heeft de sleutel, dus wss als ik dat doe kan ik mijn Pokémon collectie e.d ook uit de (ondergrondse) container vissen.
allemaal onzichtbare spieren jwzquote:Op donderdag 9 april 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
surge is nog vrij dun he fatass
pot verwijt ketel en zoquote:Op donderdag 9 april 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
surge is nog vrij dun he fatass
Dude, je loopt behoorlijk achterquote:Op donderdag 9 april 2015 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Surge mi mang wat is dit
Ben je weer vrij man
al een maand ofzo spuit 11quote:Op donderdag 9 april 2015 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Surge mi mang wat is dit
Ben je weer vrij man
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Blijkbaar
Vertel wat heb ik gemist
Nu kun je weer op zoek naar de gewillige deernes op FOK!quote:Op donderdag 9 april 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]lmao it's ok
Wat heb je gemist..eh, tjah. It's over.
Good luck Surgequote:Op donderdag 9 april 2015 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu kun je weer op zoek naar de gewillige deernes op FOK!
doe dan maar het slechte nieuwsquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:47 schreef DrNick het volgende:
Decemberkalender ingeruild, had een nieuw lot gewonnen. Ik zei "Scan maar vast".
Niets gewonnen
fokdames zijn vaak psycho's en die wel goed zijn moeten je niet of hebben al watquote:Op donderdag 9 april 2015 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu kun je weer op zoek naar de gewillige deernes op FOK!
Gaarne wat namen van psycho's plz, altijd een leuk project, en pas er prima tussen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fokdames zijn vaak psycho's en die wel goed zijn moeten je niet of hebben al wat
Buitenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Buiten zitten, muziekje, chillings.
De leef.
Wie had dat nou verwacht.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:47 schreef DrNick het volgende:
Decemberkalender ingeruild, had een nieuw lot gewonnen. Ik zei "Scan maar vast".
Niets gewonnen
flips en snowbellsquote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaarne wat namen van psycho's plz, altijd een leuk project, en pas er prima tussen.
how you doin'?quote:
lekker hoor.quote:
oh en cripquote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaarne wat namen van psycho's plz, altijd een leuk project, en pas er prima tussen.
gewoon ontkennen werkt altijdquote:Op donderdag 9 april 2015 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dat niet te hard op posten je weet hoe ze is![]()
blood for blood, goeie band, leuke meezingersquote:Op donderdag 9 april 2015 16:25 schreef Lt.Surge het volgende:
This is blood for blood
And by the gallons
These are the old days, the bad days
The all-or-nothing days - they're back
There's no choices left, and I'm ready for war
And I'm ready for war
Neatquote:Op donderdag 9 april 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Surge: https://instagram.com/p/yYRGraFr_L/
bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 9 april 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
#jesuispowerloungen
Wat heeft ie gedaan?
Wel tof, soms.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://instagram.com/explore/tags/pokemontattoo/
Hey youuuu.quote:
Dayum, die bulba & squirtle zijn wel nice inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Surge: https://instagram.com/p/yYRGraFr_L/
noodremquote:Op donderdag 9 april 2015 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey youuuu.Ik heb een paniekaanval. In de trein. En de trein gaat direct van Rotterdam naar Amsterdam.
![]()
![]()
Oh awhquote:Op donderdag 9 april 2015 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey youuuu.Ik heb een paniekaanval. In de trein. En de trein gaat direct van Rotterdam naar Amsterdam.
![]()
![]()
Normaal werkt het als ik met mensen praat irl dus of buiten rond loop of in ieder geval iets doe.quote:
je kan me altijd bellen :$quote:Op donderdag 9 april 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Normaal werkt het als ik met mensen praat irl dus of buiten rond loop of in ieder geval iets doe.mja mja mja mja.
FOK!ken is een dingquote:Op donderdag 9 april 2015 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Normaal werkt het als ik met mensen praat irl dus of buiten rond loop of in ieder geval iets doe.mja mja mja mja.
quote:
Klopt maar moeten er wel mensen in dit topic zijnquote:
ahwquote:Op donderdag 9 april 2015 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]Zou ik ook zo gedaan hebben maar nog maar 10% batterij.
![]()
[..]
Klopt maar moeten er wel mensen in dit topic zijn
Nerd 2quote:Op donderdag 9 april 2015 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
multi taskings alles
Runescapequote:Op donderdag 9 april 2015 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
multi taskings alles
Nu zijn er mensenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt maar moeten er wel mensen in dit topic zijn
ik ookquote:Op donderdag 9 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel jawel
Krijg door dit weer zin in wiet en relaxen ergens
Runescape psquote:
Dat, en dat het tot 10 uur licht isquote:Op donderdag 9 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel jawel
Krijg door dit weer zin in wiet en relaxen ergens
quote:
Je snapt hem helemaalquote:Op donderdag 9 april 2015 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook
ergens op strandje chillen met bergje wiet en bbq ofzo![]()
fuck
Beetje zonsopgang bekijken. Kampvuurtje. Goede leven.quote:
niet haten op mn ijs jijjjjjjjjjquote:Op donderdag 9 april 2015 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm neen walnootijs lijkt mij niet lekker.
soz bby ik ga zo zelf ook ijs halen en daar mag jij dan wel op hatenquote:
Geen probleem man.quote:
oke nice ,<3quote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
soz bby ik ga zo zelf ook ijs halen en daar mag jij dan wel op haten
wow dat laatstequote:Op donderdag 9 april 2015 19:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen probleem man.
Je bent behoorlijk gestegen op mijn lijstje nu ik weet dat jij PVRIS tof vind, en skeer bent.
Ik ben een nice guy jwzquote:
it's true though.quote:
aight ik zal wachtenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
wacht maar tot ik multimiljardair ben surge
gates heeft niks op me
ff dimmen he pikquote:Op donderdag 9 april 2015 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight ik zal wachten
stiekem hoop ik dat hij op je hoofd poept
aight soz broederquote:
zat van de week nog te denken om te kijken waar dat spel ligtquote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight soz broeder
kijk ondertussen een hitman blood money speed run.
al dat geweld maakt me helemaal mad
bij je stash?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat van de week nog te denken om te kijken waar dat spel ligt
goeie herinneringen aan
mss heb je je laatste centen aan wiet uitgegevenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik wiet had zou ik niet skeer zijn
nee aan cokequote:Op donderdag 9 april 2015 20:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mss heb je je laatste centen aan wiet uitgegeven
vrouw boete en hond afmakenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Op maandag 06 april 2015 om 16:42 uur kreeg de politie Hellendoorn de melding van een aanrijding met letsel op de Willem Alexanderstraat te Nijverdal.
Ter plaatse bleek dat een hondje tegen de fiets was gelopen van een 53-jarige vrouw uit Nijverdal die hierdoor ten val kwam.
Only in Nijverdalquote:Op donderdag 9 april 2015 20:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Op maandag 06 april 2015 om 16:42 uur kreeg de politie Hellendoorn de melding van een aanrijding met letsel op de Willem Alexanderstraat te Nijverdal.
Ter plaatse bleek dat een hondje tegen de fiets was gelopen van een 53-jarige vrouw uit Nijverdal die hierdoor ten val kwam.
ej hondje was gewoon blij aan het huppelenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouw boete en hond afmaken
godverdomme ons belastinggeld verneuken
Place 2 bquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej hondje was gewoon blij aan het huppelen
[..]
Place 2 b![]()
1 keer geweest volgens mijquote:
rond 21:00 op klb radio, verhaaltje doenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 keer geweest volgens mij
Vraag me niet waarom.
Die trailer van PRSPCTquote:Op donderdag 9 april 2015 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
boh LB, zojuist een lekker drum n bass nummertje gehoord.
aight dan ga ik zo ff naar de winkel anders ben ik nog te laat ookquote:Op donderdag 9 april 2015 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
rond 21:00 op klb radio, verhaaltje doen
aw cute ejquote:
Is dat erg?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al 5 mails gehad over mensen die hun kaartje voor The Prodigy verkopen
Ik zou graag willen maar ik kan niet meerquote:
Omgquote:Op donderdag 9 april 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar ik kan niet meer
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight dan ga ik zo ff naar de winkel anders ben ik nog te laat ook
[..]
aw cute ej
Is van Ticketswapquote:Op donderdag 9 april 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OmgShame on you.
Haal die advertentie down dan.
niet gekliktquote:
Wel geklikt.quote:
Bierquote:Op donderdag 9 april 2015 20:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met je integraal?
Ja ik doe het gewoon volgens de stappen van het boek. Snap alleen niet echt waarom en hoe en wat maar achquote:Op donderdag 9 april 2015 20:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met je integraal?
Fysicaquote:Op donderdag 9 april 2015 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik doe het gewoon volgens de stappen van het boek. Snap alleen niet echt waarom en hoe en wat maar ach
Technische natuurkundequote:
Waar Fysica dag wordt gehoudenquote:
Ik zit 50 meter verderop in MF. Kan wel even naar Audi lopen voor een welgemeende knuffel g. Wat doe je precies en hoe laat?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
TU Eindhoven (TU/e)
Auditorium
Den Dolech 2
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit 50 meter verderop in MF. Kan wel even naar Audi lopen voor een welgemeende knuffel g. Wat doe je precies en hoe laat?
DM me ff je nummer anders moet ik DM'en wanneer ik naar AUDI kom gerold.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rond uur of 13:00/14:00 tot misschien 19:00. Beetje lezingen volgen/kijken wat ik na mn opleiding kan doen.
Ik geef niet zomaar mijn nummerquote:Op donderdag 9 april 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:
REJECTED
[..]
DM me ff je nummer anders moet ik DM'en wanneer ik naar AUDI kom gerold.Ik zit wss vanaf een uurtje of 10 op de uni.
Geo kan geen wiskunde dus sowieso kansloos.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
pik je dat geo
amoeba steelt je bitch
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geo kan geen wiskunde dus sowieso kansloos.
Geen wiskunde kunnen
pls
Understandable. Ik DM wel. Of jij mij. Ik heb vanaf 15.30 bijleskiddo denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar mijn nummer
Heb je anders kik messenger?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Understandable. Ik DM wel. Of jij mij. Ik heb vanaf 15.30 bijleskiddo denk ik.
oh bij mij deed je er vrij makkelijk over anders :$quote:Op donderdag 9 april 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar mijn nummer
quote:
Dit denkenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
amoeba is wel te vertrouwen lb geef je nummer maar of zal ik het voor je doen
Kik fakking chillquote:Op donderdag 9 april 2015 20:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb Whatsapp, FOK!, Facebook, SMS, telefoon, Skype
kik
Dit jaquote:
bah bah bahquote:Op donderdag 9 april 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
tfoe man was blij bijna weekend alles krijgen we bezoek uit belgie
Belgiëquote:Op donderdag 9 april 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
450 comments, echt fantastisch.
dit zal ik ook zijn als ik ooit liefde vinquote:Op donderdag 9 april 2015 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
450 comments, echt fantastisch.
jatrue maar daar gaat mijn weekendquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:39 schreef Crip het volgende:
je gaat met koekje trouwen?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
dit zal ik ook zijn als ik ooit liefde vin
Daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
jatrue maar daar gaat mijn weekend
weer schreeuwend kutkinderen dit heel weekend en ik mag weer babysitter zijn voor hun uitjes hier because oh might as well ze is toch altijd al op het kinderdagverblijf![]()
Feestquote:Op donderdag 9 april 2015 20:52 schreef Lt.Surge het volgende:
ej ik kom je redden topic gr gr topicredder
Ja, straks.quote:
Ga met je geklaag maar naar KLBquote:
wat doe je gemeen dan ik dacht dat jij m'n wing girl wasquote:
gewoon het beste er van maken, doe ik ook.quote:
Valt me zwaar tegen weer.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat doe je gemeen dan ik dacht dat jij m'n wing girl was
oh ja sry. :$quote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat doe je gemeen dan ik dacht dat jij m'n wing girl was
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet voor moderators kiezen
Flippiequote:Op donderdag 9 april 2015 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet voor moderators kiezen
leuk, thanks!quote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Radio KLB, 20:00 - 23:30 op GutterFM #2
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga jij maar met je verschijning permanent naar de onderwereld.
8/10 zou hem aanraden bij mijn vriendinnenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Surge is gewoon geweldig.
hey youquote:
quote:
Aight. Good enough.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:59 schreef Flippiee het volgende:
8/10 zou hem aanraden bij mijn vriendinnen
en al zijn stoere verhalen dusquote:Op donderdag 9 april 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
jullie hebben het interview met niels0 gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |