Ja goed jongen, tre's en bs flips gaan steeds beter.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
chill chill jwt
hoe gaat het daar met..alles?![]()
aightquote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja goed jongen, tre's en bs flips gaan steeds beter.
Lekker toch, jaa genieten met dit weer is het sowieso. Ik ben de laatste tijd alleen beetje aan het freaken voor rails die naarbeneden gaan, terwijl ik die als een x aantal keren heb gepakt, alleen nu ben ik een beetje aan het schijten ervoor, weet niet waaromquote:Op donderdag 9 april 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight![]()
Ik neem de tijd, btje genieten van de zon undertussen jwt
Herkenbaar mang. Is de leeftijdquote:Op donderdag 9 april 2015 12:15 schreef politiekman het volgende:
[..]
Lekker toch, jaa genieten met dit weer is het sowieso. Ik ben de laatste tijd alleen beetje aan het freaken voor rails die naarbeneden gaan, terwijl ik die als een x aantal keren heb gepakt, alleen nu ben ik een beetje aan het schijten ervoor, weet niet waarom
Boy you tellin' lies.quote:
Ja, ik heb geen idee wat het is haha. Waarschijnlijk als ik gewoon een keer commit is er niks aan de hand. Jaaa en fucked up warm altijd, beste is skaten zonder shirt alleen ben zo een paar keer lelijk gevallenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Herkenbaar mang. Is de leeftijdVoor mij iig.
En srsly, dit weer ftw. Zo fakking chill nu![]()
Wel veel drinken
True, maar dan moet je het wel een keer doenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee wat het is haha. Waarschijnlijk als ik gewoon een keer commit is er niks aan de hand. Jaaa en fucked up warm altijd, beste is skaten zonder shirt alleen ben zo een paar keer lelijk gevallen
Jaa klopt, maar dat komt wel goed. Jaa is ook tokkie, maar het skate wel echt heerlijk. Alleen als je valt ben je een stukje meer de lul.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, maar dan moet je het wel een keer doen
En eens, maar ik vind dat zo tokkie
daarom niet vallenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:21 schreef politiekman het volgende:
[..]
Jaa klopt, maar dat komt wel goed. Jaa is ook tokkie, maar het skate wel echt heerlijk. Alleen als je valt ben je een stukje meer de lul.
kun je al backflip?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:23 schreef politiekman het volgende:
[..]
zou beter zijn, kies je vaak alleen niet zelf voor.
Succes pikquote:Op donderdag 9 april 2015 12:27 schreef DrNick het volgende:
Nee, maar echt. Ik ga mijn decemberkalender inwisselen en mijn kamer verder opruimen, en naar de kaasboer.
Slimme jongen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:28 schreef Geo4kant het volgende:
Vallen hoort erbij en dat gaat regelmatig gebeuren bij het skaten dusja, dan moet je inderdaad de afweging maken wil ik dan zonder shirt skaten
Klopt bij de mega ramp doen ze het wel eens.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb bij xgames vaak jochies gezien die backflip maakte
Pauze van een week jaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:35 schreef wietparkiet het volgende:
wrm is er geen nieuwe flash is er weer een of andere vage feestdag in MURICA ofzo
jaquote:Op donderdag 9 april 2015 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
Heb je al die film the flashpoint paradox gekeken WP
Forum heeft ook nog wel eens leuke topics.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:45 schreef Geo4kant het volgende:
Zit eigenlijk nooit meer op Tweakers, maar de V&A en Pricewatch zijn nog wel handig
Kom er al lang niet meer, vroeger wel veel casemod topics gevolgd maar over het hele forum zit zo'n vieze arrogantiequote:Op donderdag 9 april 2015 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Forum heeft ook nog wel eens leuke topics.
Soms.
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom er al lang niet meer, vroeger wel veel casemod topics gevolgd maar over het hele forum zit zo'n vieze arrogantie
HBO stream opzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:03 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb hier zo geen zin in:Lijkt niet al te moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Wel mooi dat ze je aanspreken met u.
en zat er nog break up sex in?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, ex was op bezoek om wat spullen te halen en zo.
Not sure if awkward.
Maar, ik leef nog
Ja man, ze maakte me ook meteen wakker.quote:
gewoon sloten veranderenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja man, ze maakte me ook meteen wakker.
Had het niet verwacht, of was het vergeten.
Deur open, raam open en shit, en ik lig daar van wat is deze.
Btje minder wel.
Wat is dezequote:Op donderdag 9 april 2015 15:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja man, ze maakte me ook meteen wakker.
Had het niet verwacht, of was het vergeten.
Deur open, raam open en shit, en ik lig daar van wat is deze.
Btje minder wel.
Neen man, ze heeft de sleutels nog om haar spul op te kunnen halen en zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon sloten veranderen
vrouwen
Welk deel?quote:
Gewoon zomaar alles opendoenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen man, ze heeft de sleutels nog om haar spul op te kunnen halen en zo.
Wil niet elke keer thuis moeten zijn als dat gebeurt
[..]
Welk deel?
de ex?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Welk deel?
een goede zelfs.quote:
Ja, nou de deur naar mijn slaapkamer was sowieso wel openquote:
Yes.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de ex?
[..]
een goede zelfs.
raampje open, dit dat alles
klein chocolade cakejequote:
Dan nogquote:Op donderdag 9 april 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, nou de deur naar mijn slaapkamer was sowieso wel open
[..]
Yes.
En zeker, mooi weer
quote:
Ach, zal gewenning zijn.quote:
zeggen dat over een uur alles aan de straat staat en als ze geen zin heeft om het op te halen gewoon laten staan donequote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Welk deel?
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeggen dat over een uur alles aan de straat staat en als ze geen zin heeft om het op te halen gewoon laten staan done
fuck it gewoonquote:Op donderdag 9 april 2015 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Nee, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen.
Nah man, prima tijd gehad, goed uit elkaar ongeveer, en wat dat betreft ben ik een pussyquote:
daar ga je niet in komenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
En ze heeft de sleutel, dus wss als ik dat doe kan ik mijn Pokémon collectie e.d ook uit de (ondergrondse) container vissen.
allemaal onzichtbare spieren jwzquote:Op donderdag 9 april 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
surge is nog vrij dun he fatass
pot verwijt ketel en zoquote:Op donderdag 9 april 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
surge is nog vrij dun he fatass
Dude, je loopt behoorlijk achterquote:Op donderdag 9 april 2015 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Surge mi mang wat is dit
Ben je weer vrij man
al een maand ofzo spuit 11quote:Op donderdag 9 april 2015 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Surge mi mang wat is dit
Ben je weer vrij man
Blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Blijkbaar
Vertel wat heb ik gemist
Nu kun je weer op zoek naar de gewillige deernes op FOK!quote:Op donderdag 9 april 2015 15:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]lmao it's ok
Wat heb je gemist..eh, tjah. It's over.
Good luck Surgequote:Op donderdag 9 april 2015 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu kun je weer op zoek naar de gewillige deernes op FOK!
doe dan maar het slechte nieuwsquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:47 schreef DrNick het volgende:
Decemberkalender ingeruild, had een nieuw lot gewonnen. Ik zei "Scan maar vast".
Niets gewonnen
fokdames zijn vaak psycho's en die wel goed zijn moeten je niet of hebben al watquote:Op donderdag 9 april 2015 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu kun je weer op zoek naar de gewillige deernes op FOK!
Gaarne wat namen van psycho's plz, altijd een leuk project, en pas er prima tussen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fokdames zijn vaak psycho's en die wel goed zijn moeten je niet of hebben al wat
Buitenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Buiten zitten, muziekje, chillings.
De leef.
Wie had dat nou verwacht.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:47 schreef DrNick het volgende:
Decemberkalender ingeruild, had een nieuw lot gewonnen. Ik zei "Scan maar vast".
Niets gewonnen
flips en snowbellsquote:Op donderdag 9 april 2015 15:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaarne wat namen van psycho's plz, altijd een leuk project, en pas er prima tussen.
how you doin'?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |