Je weet toch hoe vrouwen zijn, die gaan in elk topic slowchatten dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als we de SC nou op slot doen, dan kunnen we het subforum open laten.
Doodsverwensing, banwaardig dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zagen je hier ook graag...
Nee de sc deed de das omquote:
Antonhie Kamerling ook.quote:
Dan valt het onder crewbash. Hoe dan ook ben je de Sjaak, meneertje.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, gewoon de kat op het spek binden...
Zoek ik ondertussen de humor van de crew even...quote:Op donderdag 9 april 2015 19:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan valt het onder crewbash. Hoe dan ook ben je de Sjaak, meneertje.
Even de mod van dit forum zoeken.
Die ligt naast de stok.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek ik ondertussen de humor van de crew even...
Humor om te lachen?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek ik ondertussen de humor van de crew even...
Bijvoorbeeld.quote:
Voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
denk je?is dat niet een beetje teveel eer?
Oké, RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
De SC is trouwens niet dit topic, maar hier: 40+ / [40+ SC #688] Dit is het einde
Er wordt hier al in zoveel andere topics ge-SC't...
Hier kan gerouwd worden...
Jij begon erover, ik nietquote:
Ik heb niks gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt het gehoord, ga hier maar verder40+ / [40+ SC #688] Dit is het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |