Oehhhhhhhhhhhhh!!!quote:
't Is de schuld van de Rabobank Boyzonequote:Op donderdag 9 april 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft nr 2 toch gepakt maar zonder mij te melden...
Dat freeze frame plaatje uit dat SBS6 programma is geniaal.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
't Is de schuld van de Rabobank Boyzone
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat freeze frame plaatje uit dat SBS6 programma is geniaal.
Dat zit er dik in......quote:Op donderdag 9 april 2015 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
We moeten een wat jonger publiek aanspreken anders worden we opgeheven net als 40+
Ja en dan zo'n verkracht nummer neerzetten?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
We moeten een wat jonger publiek aanspreken anders worden we opgeheven net als 40+
Jij begrijpt de commercie niet helemaalquote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n verkracht nummer neerzetten?
Michael McDonald die dat nummer zingt: Geloofwaardig. Boyzone.. not so much
Ik had dan ook een stel economieleraren uit 1600.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij begrijpt de commercie niet helemaal
lekker nummertje, easy listeningquote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is toch mooi, voor jullie namens mij.
Ik vond hem best mooiquote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is meer voor mezelf , denk niet dat er veel mensen dit mooi vinden.
Heb als laatste eentje voor ToT erin gegooid.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is meer voor mezelf , denk niet dat er veel mensen dit mooi vinden.
Heb als laatste eentje voor ToT erin gegooid.![]()
Straks niet kwaad terugkijken hoorquote:
Whehehe!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Straks niet kwaad terugkijken hoor
Nee, een Maiden, maar niet eentje die men vaak kiest.quote:
Zelf heb ik altijd wat een aversie tegen R.E.M. gehad.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had er zo een van mij kunnen zijn
Oew vet!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, een Maiden, maar niet eentje die men vaak kiest.
You're welcome dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had er zo een van mij kunnen zijn
Ik vind het vroege werk van R.E.M. goed de laatste CD's niet meer zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf heb ik altijd wat een aversie tegen R.E.M. gehad.
Toen ging de rem er een beetje op?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het vroege werk van R.E.M. goed de laatste CD's niet meer zo.
Na Green haakte ik een beetje af.
Die soundtrack van Man On The Moonquote:Op donderdag 9 april 2015 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf heb ik altijd wat een aversie tegen R.E.M. gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |