Hey, Mo! Middagquote:Op donderdag 9 april 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]Dito.
En een goedemiddag allemaal.
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]Dito.
En een goedemiddag allemaal.
Ja hoor, mits koffie. brbquote:
Toftof, wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil dadelijk nog even de stad in en een paar concertkaartjes halen.....
welk concert?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil dadelijk nog even de stad in en een paar concertkaartjes halen.....
The Chameleons Vox. Dat is The Chameleons UK, maar alleen de zanger/bassist is er nog van over, de laatste keer dat ik ze zag was het nog 50% van de hele org. band, dwz de zanger/bassist en de drummer.quote:
Ahh okee.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
The Chameleons Vox. Dat is The Chameleons UK, maar alleen de zanger/bassist is er nog van over, de laatste keer dat ik ze zag was het nog 50% van de hele org. band, dwz de zanger/bassist en de drummer.
Ken je ze? Die band is een van mijn afwijkingen, ik volg dat al sinds 1981.....quote:
Nope, maar ik zit op Youtube te kijken en te luisteren!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je ze? Die band is een van mijn afwijkingen, ik volg dat al sinds 1981.....
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar ik zit op Youtube te kijken en te luisteren!
Ja, ik was al vanaf ehh.... 9 uur ofzo wakker.quote:
Dan was je vroeger dan ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik was al vanaf ehh.... 9 uur ofzo wakker.
Ik ging ook iets vroeger naar bed dan jijquote:
iets ja.....quote:Op donderdag 9 april 2015 13:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ging ook iets vroeger naar bed dan jij
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben die klotevis maar eens aan voeren, dat beest komt om van de honger.
Die melding komt een paar seconden later.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Raar, ik voer er eentje in en de 2e pakt ie niet...ik krijg geen melding of niks...
Hij heeft nr 2 toch gepakt maar zonder mij te melden...quote:Op donderdag 9 april 2015 13:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die melding komt een paar seconden later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |