Mee eens. Het is niet voor niets NIET uitgebracht toen hij nog leefde.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
Komt Break Stuff al?
Van die MJ liedjes die uitgebracht zijn na zijn dood krijg ik ook de tyfus jeuk
Michael Jackson zou zich omdraaien in zijn graf.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
Komt Break Stuff al?
Respectloos wel, op die manier incashenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. Het is niet voor niets NIET uitgebracht toen hij nog leefde.
Net zoals zijn vader toen bij een interview:quote:Op donderdag 9 april 2015 12:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Respectloos wel, op die manier incashen
Ja, goede zet hoor, Josephquote:Op donderdag 9 april 2015 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zoals zijn vader toen bij een interview:
"Your son has died, how do you feel about that?"
- "Yeah but he will always live on on the compilation album that my record label has released. You can now order one on..."
"But....your SON has died! How does that make you feel? "
- "Yeah I'm heartbroken, but he will always be in our hearts, and he can be in yours too if you buy this newly released album of his very best songs...."
of in ieder geval iets in die trand!
Die gast heeft nooit een moer om zijn zoon gegeven...quote:Op donderdag 9 april 2015 12:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, goede zet hoor, Joseph
Commerciële belangen over je eigen zoon zetten...
Tja hem backstage afranselen op het moment dat er in de zaal nog gejuicht wordt vanwege zijn fantastische optreden!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die gast heeft nooit een moer om zijn zoon gegeven...
Nee inderdaad. Dat zingen was Michael wel met de paplepel harde hand ingegotenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Whut!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:31 schreef Spezza19 het volgende:
Goed…. sommige dingen kan je dan wel weer heel hard om lachen…
Wanneer komt dit in Gup te staan
Pareltje he?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whut!![]()
Als er iets geremasterd moet worden, en wél van mij mag geautotuned is dit het wel
En terecht dat de muziek zo hard er overheen gaat!quote:Op donderdag 9 april 2015 12:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whut!![]()
Als er iets geremasterd moet worden, en wél van mij mag geautotuned is dit het wel
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pareltje he?
Ach, zonder geluid is het best plezant om te zien
Maar wat voor meerwaarde heeft het dan voor een radiostationquote:Op donderdag 9 april 2015 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pareltje he?
Ach, zonder geluid is het best plezant om te zien
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
Komt Break Stuff al?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |