Ha, Kingstown. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen is uitgenodigd om wat laatste woorden te zeggen op de begrafenis van 40+ : 40+ / RIP 40+
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen is uitgenodigd om wat laatste woorden te zeggen op de begrafenis van 40+ : 40+ / RIP 40+
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:13 schreef Kingstown het volgende:
De connectie R49 en 40+ is nog net op tijd tot stand gekomen, dus er zijn ook goede dingen uit voortgekomen.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De connectie R49 en 40+ is nog net op tijd tot stand gekomen, dus er zijn ook goede dingen uit voortgekomen.
En 40+ zal voor altijd in onze harten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De connectie R49 en 40+ is nog net op tijd tot stand gekomen, dus er zijn ook goede dingen uit voortgekomen.
Het zal even duren, maar je kan het deel releases wat voor jou bedoeld is, wel terugkrijgen, toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
De wereld is echt vol incompetente mensen zeg
Gadverdamme…. een deel van mijn nieuwe release moest naar Engeland en een aantal exemplaren naar mij. Hebben ze ALLES naar Engeland gestuurd.![]()
Jawel, maar het is voor Record Store Day, dus gaat lekker krap worden dat geintje… Om nog maar te zwijgen over de extra kosten en de extra kans op beschadiging vermissing van het spul.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het zal even duren, maar je kan het deel releases wat voor jou bedoeld is, wel terugkrijgen, toch?
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
De wereld is echt vol incompetente mensen zeg
Gadverdamme…. een deel van mijn nieuwe release moest naar Engeland en een aantal exemplaren naar mij. Hebben ze ALLES naar Engeland gestuurd.![]()
Oef ja, daar hangt dan idd wel meer van af, ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is voor Record Store Day, dus gaat lekker krap worden dat geintje… Om nog maar te zwijgen over de extra kosten en de extra kans op beschadiging vermissing van het spul.
Ik ben echt laaiend…. * Spezza19 gaat oud servies pakken en kapot gooien….
Mja, das een eBay verkoper.. dit is een bedrijf….quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]Dat soort fuck-ups....
Ook zoiets; had ik een keer wat via eBay besteld, maar ik kwam er direct na het plaatsen achter dat mijn oude adres nog in het systeem stond, dus heb ik de verkoper meteen gebeld.
"Oh geen probleem, de bestelling is al wel doorgegeven naar het magazijn, maar ik geef het nu direct door dat het adres niet klopt. Het wordt sowieso pas tegen de avond verstuurd."
Even later krijg ik een mailtje: "Ik was op tijd en heb de wijziging doorgegeven. Het komt in orde!"En uiteraard is het gewoon naar mijn oude adres gestuurd.
Same shit met dat ik een bestelling wilde wijzigen. "Ik ben naar het magazijn geweest en de doos is nog niet dicht gemaakt, dus we kunnen de bestelling zo veranderen. Komt in orde!"
Krijg ik alsnog de originele bestelling binnen.
Dat is een goede, laat ik de radio even aanstaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:47 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 even Break Stuff aangevraagd
Dat waren ook bedrijven die via eBay verkopen; het zijn niet alleen particulieren die daar op zitten.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, das een eBay verkoper.. dit is een bedrijf….
Heb de eigenaar dan ook even een mailtje gestuurd want vorig jaar moest ik mijn promo tour ook al een maand uitstellen omdat ze technische problemen hadden
Ahh damn dat meen je niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is voor Record Store Day, dus gaat lekker krap worden dat geintje… Om nog maar te zwijgen over de extra kosten en de extra kans op beschadiging vermissing van het spul.
Ik ben echt laaiend…. * Spezza19 gaat oud servies pakken en kapot gooien….
Das waar… er zitten natuurlijk ook bedrijven op eBay…quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat waren ook bedrijven die via eBay verkopen; het zijn niet alleen particulieren die daar op zitten.
Maar oeffff dat is echt zwaar kut, dat je door hun problemen zelf problemen krijgt.
Kan je dan niet beter een andere partner zoeken voor die dingen?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, das een eBay verkoper.. dit is een bedrijf….
Heb de eigenaar dan ook even een mailtje gestuurd want vorig jaar moest ik mijn promo tour ook al een maand uitstellen omdat ze technische problemen hadden
Mja, ten eerste kreeg ik al te horen dat de order 2 en een halve week later zou komenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh damn dat meen je niet.
Is dit een domme fuckup geweest?
Andere partijen leveren bagger kwaliteit… dat zei ik ook al tegen ze.. het is dat jullie geen concurrentie hebben….quote:Op donderdag 9 april 2015 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een andere partner zoeken voor die dingen?
Alleen ze mogen hun organisatie wel even wat stroomlijnenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Andere partijen leveren bagger kwaliteit… dat zei ik ook al tegen ze.. het is dat jullie geen concurrentie hebben….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |