1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
quote:
Niet dat ik meer weet, West-Friesland eerste gedachte of Ransdorp/Durgerdam dat kan ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:43 schreef erikb667 het volgende:
Waarschijnlijk al geweest?
[ afbeelding ]
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Yep, linksachter het huis van Reve.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:14 schreef erikb667 het volgende:
De Poortstraat in Utereg
Kom ik vaak langs, maar waarom is dit huis zo bijzonder?
Kom maar een keer een bakkie doen als je nog eens in de buurt bent, zijn geboortehuis is trouwens vlakbij de werkplaats in de Poortstraat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:14 schreef erikb667 het volgende:
De Poortstraat in Utereg
Kom ik vaak langs, maar waarom is dit huis zo bijzonder?
Met een bootje op een stukje van de Waal, door Google Danube genoemd btwquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:35 schreef FredvZ het volgende:
De Waal onder de A50.
ff de pc aanslingeren voor een linkje.
Edit: Hier dus
Nieuwe opgave verschijnt later vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
Daar kom ik tegenwoordig ook geregeld langs met mijn R&M.quote:
Denk niet dat je hier vaak komtquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef bork het volgende:
[..]
Daar kom ik tegenwoordig ook geregeld langs met mijn R&M.
Als dat buiten de bewoonde wereld ligt (m.u.v. in een straal van 60 km onbewoonde stukjes rondom Utrecht) dan acht ik de kans nihilquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier vaak komt
[ afbeelding ]
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef bork het volgende:
[..]
Als dat buiten de bewoonde wereld ligt (m.u.v. in een straal van 60 km onbewoonde stukjes rondom Utrecht) dan acht ik de kans nihil.
Dat is snel gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Het zag er nog al Gronings uit. De kerk staat op een wierde dus in de buurt van de Waddenzee. Bij het vijfde dorp ongeveer had ik hemquote:
Deze was ook snel, maar was te verwachten met de basiskennis van PSMquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Gordelweg, Rotterdam
Is de voormalige Hofpleinlijn die je hier ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stimmtquote:
SPOILER: HintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:19 schreef FredvZ het volgende:
Kanaalkade, het Zand
Dit is een keersluis in het Noord-Hollands kanaal. De weg aan de overkant langs het kanaal is de N9.
De keersluis is hier gemaakt omdat het kanaal hier een dijk doorkruist. Hiermee kon voorkomen worden dat hoog water bij het doorbreken van duinen en/of dijken in de kop van Noord-Holland het water de rest van Noord-Holland onder water kon zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door erikb667 op 11-04-2015 15:06:33 ]Boeren en swienen worden knorrende vet.
Precies, derde of de vierde keer dat we iets van dit lijntje zien, Bels lijntje was ooit ook al 1 keer langsgekomen btw.quote:
Ja soms ben ik ook verbaast, maar met goede trefwoorden op google kom je best ver. Ook ken je veel uit sommige opgaves halen. Of het is gewoon basiskennis dat is natuurlijk ook mogelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe weten jullie al die dingen toch zo snel? En dat door het hele land heen.
Hoe kan iemand dat zo snel vinden?quote:
gewoon het hele strand afzoekenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:38 schreef erikb667 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat zo snel vinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Get busy living, or get busy dying"
Tankstation in Den Bosch, deze heb ik zelf al eens geplaatst, Wil je een andere opgave plaatsen?quote:
Is goed, momentje!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef takata het volgende:
[..]
Tankstation in Den Bosch, deze heb ik zelf al eens geplaatst, Wil je een andere opgave plaatsen?
Moet ik nog iets obscuurders plaatsen? Ik kan nog wel iets vinden hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:31 schreef Rockfire het volgende:
Kasteel Almere. Die heb ik al eens geplaatst
Doe maarquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet ik nog iets obscuurders plaatsen? Ik kan nog wel iets vinden hoor.
*Beheerd bedoel je denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 17:55 schreef FredvZ het volgende:
Beekstraat, Nuenen, Noord-Brabant
Boven de A270, samen met de met A208, A256, A325, A326 en A348 een van de weinig snelwegen in Nederland die beheert worden door de provincie.
Ja, geboortehuis van Hendrik Werkman.quote:
quote:
quote:
Ja, dat dus.quote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Rockfire het volgende:
het nieuwsbericht over de ontploffing op een woonboot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wij hebben niks gehoord en we wonen er redelijk dichtbij. Vele buren waren wel wakker geworden door de ontploffing. Hoorde het toen ik op het werk was.quote:Op maandag 13 april 2015 18:28 schreef Rockfire het volgende:
Shit ik had vanmiddag al heel even gezocht, maar zag net het nieuwsbericht over de ontploffing op een woonboot. Te laat dus, want nu is takata me voor
Ik denk dat het hier is: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,298.4,,0,3.16quote:Op maandag 13 april 2015 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe maar een andere. Het staat nog in beeld waar het is
Is nog wel een verhaal over die fabriek te vertellen, want vorig jaar is er een grote fik geweest waarbij de hele kaasopslag verloren is gegaan en het pekellokaal grotendeels.quote:Op maandag 13 april 2015 18:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier is: https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,298.4,,0,3.16
Ze smelten de kazen!quote:Op maandag 13 april 2015 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is nog wel een verhaal over die fabriek te vertellen, want vorig jaar is er een grote fik geweest waarbij de hele kaasopslag verloren is gegaan en het pekellokaal grotendeels.
Dat is snel. Ik was er al wel uit dat het ergens bij de Betuweroute moest zijnquote:
Iets te vaak onder door gereden voor mijn werkquote:Op maandag 13 april 2015 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is snel. Ik was er al wel uit dat het ergens bij de Betuweroute moest zijn
Deze was te gemakkelijk maar goed natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 19:05 schreef FredvZ het volgende:
Verlengde Spoorstraat
Echteld, Gelderland
Op de achtergrond de Betuweroute, in het midden de A15 en op de voorgrond de Betuwelijn.
Eenmaal ontdekt op vakantie, daarna nog menigmaal geredenquote:Op maandag 13 april 2015 19:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]![]()
Volgens mij moet ik wat anders gaan verzinnen dan Zuid-Limburg![]()
Vrijdag nog gereden en gewoon niet herkendquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:59 schreef Nico_S. het volgende:
Nieuwpoort.
https://maps.google.nl/ma(...)A&cbp=12,199.07,,0,0
(Maar die beroemde slag was bij Nieuwpoort in België.)
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:09 schreef FredvZ het volgende:
63 Goidschalxoordsedijk
Oud-Beijerland, Zuid-Holland
Achter het gemaal (De Bosschen) ligt de Oude Maas.
Ooit voer er hier over de rivier een pontje naar Rhoon, ik ben toevallig al jaren op zoek waar dat geweest moet zijn. De veerdienst is echter al in 1962 opgeheven, het gemaal is daarna gebouwd. In het landschap is daarom niet veel meer te vinden.
(Niet zichtbaar op de foto, ergens achter het gemaal staat een object van mijn werk met als adres "Veerdam")
De schapen liggen op een parallelweg zodat het verkeer door kan rijden als de dijk tijdelijk open moet voor werkzaamheden aan het gene wat hier onder de grond ligt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:49 schreef Nico_S. het volgende:
Mja, ofwel ik mis iets, ofwel ik zie niet echt iets waar ik op kan zoeken.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:59 schreef Nico_S. het volgende:
Nieuwpoort.
https://maps.google.nl/ma(...)A&cbp=12,199.07,,0,0
Dat weet ik maar als hint was het kennelijk voldoendequote:(Maar die beroemde slag was bij Nieuwpoort in België.)
en er stopte vroeger een tram!quote:Op woensdag 15 april 2015 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Perkpolderhaven
Is bekend vanwege het oude veer tussen Kruiningen en Perkpolder. Dienst is opgeheven na het openen van de Westerscheldetunnel
klopt. Het is de zogenaamde leugenpomp. Deze gaf alleen water aan mensen die een schoon geweten haddenquote:Op woensdag 15 april 2015 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
Heino.
https://maps.google.nl/ma(...)A&cbp=12,192.54,,0,0
Heb me eerst rot gezocht naar die kerk, blijkt hij met de pomp zo gevonden.
quote:
quote:
Haagse school zat ik toch goed, helaas is wikipedia spaarzaam met afbeeldingen van Co Brandesquote:
Jupquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:21 schreef takata het volgende:
Veneweg
Wanneperveen, Overijssel
Nieuwe opgave na 22;00 uur
quote:Op zondag 19 april 2015 20:11 schreef Nico_S. het volgende:
Vlissingen.
https://maps.google.nl/ma(...)A&cbp=12,202.35,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jazeker![]()
De Oostbeer in Vlissingen is een Napoleontisch vestingwerk dat er toe diende het water in de vestinggracht rond de stad te scheiden van het zeewater en zo te voorkomen dat de vestinggracht bij laag water leeg liep.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 18:06 schreef FredvZ het volgende:
08 Gijsbrecht van Amstelstraat
Hilversum, Noord-Holland
In juli 2009
In 2014 zag het er nét iets anders uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2015 18:19 schreef rubbereend het volgende:
N279, Berlicum, Noord-Brabant
De aansluiting van het Koningin Maxima kanaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf zo vrij om mij zelf het puntje te geven voor het landgoed Obbicht, wat geteisterd wordt door vandalisme.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
De oude Jonkerloods in Veendam
Tegenwoordig ziet het er heel anders uit, want het is een overdekt busstation geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aha, even het busstation opgezocht mooi dat ze wel de zelfde karakteristieken vormen hebben aangehouden.
Rijksseruminrichtingquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:30 schreef FredvZ het volgende:
7 Poolsestraat
Rotterdam, Zuid-Holland
Aan de kant van de Zweedsestraat.
Geen idee om welk instituut het gaat, ik herkende opeens de huizen op de achtergrond van de keer dat mijn laatste ex de straat liet zien waarin ze is opgegroeid. Nooit geweten dat dat ooit nog van pas zou komen
Correctquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
kloptquote:Op zondag 26 april 2015 09:24 schreef erikb667 het volgende:
De hervormde kerk in Uddel
Deze link dan?
Het lukt niet meer om street view te koppelen....
Ja, Sociëteit Minerva van de Leidse ballen.quote:Op zondag 26 april 2015 10:57 schreef Nico_S. het volgende:
Breestraat, Leiden.
https://maps.google.com/m(...)Q&cbp=12,121.97,,0,0
quote:
Jupquote:Op zondag 26 april 2015 13:33 schreef Nico_S. het volgende:
Pieterzijl.
https://maps.google.com/m(...)g&cbp=12,141.88,,0,0
quote:
Juistquote:
Kloptquote:Op maandag 27 april 2015 22:54 schreef Nico_S. het volgende:
Waterlandkerkje (en da's dus de naam van het hele dorp).
https://maps.google.com/m(...)2g&cbp=12,83.94,,0,0
quote:
oké dat lag dus niet aan mijquote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef FredvZ het volgende:
Google heeft de klassieke versie volgens mij nou helemaal de nek omgedraaid![]()
Echt?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:11 schreef FredvZ het volgende:
Google heeft de klassieke versie volgens mij nou helemaal de nek omgedraaid![]()
quote:
Klopt. Lijkt er hard op dat de klassieke versie nu echt over en uit is.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
zelfs de ?output=classic werkt helaas niet meer ...
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:59 schreef FredvZ het volgende:
Portlandse Baan
Barendrecht, Zuid-Holland
Toevallig bezig om te kijken of ik hier in de buurt wil wonen
Klik.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:22 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klopt. Lijkt er hard op dat de klassieke versie nu echt over en uit is.
quote:
Nog bedankt voor de hint, maar dacht zal deze opgave zal wel ergens in de Tielerwaard zijn. Maar het was dus de illustrator van Flipje. Wel de naam voorbij zien komen maar niet veder opgezocht.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:02 schreef bork het volgende:
Sorry wist helemaal niet dat het mijn beurt was. Excuses, is niks voor mij.
Hint: Flipje
ik dacht dus hetzelfde en toen ik niet beet had ben ik rond Breda gaan kijken omdat daar de jam van Hero nu gemaakt wordtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:32 schreef takata het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de hint, maar dacht zal deze opgave zal wel ergens in de Tielerwaard zijn. Maar het was dus de illustrator van Flipje. Wel de naam voorbij zien komen maar niet veder opgezocht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik wilde deze als eens plaatsen en familie van mij heeft daar aan de overkant gewoond. Vandaar dat ik deze gelijk herkende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |