1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
quote:
Niet dat ik meer weet, West-Friesland eerste gedachte of Ransdorp/Durgerdam dat kan ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:43 schreef erikb667 het volgende:
Waarschijnlijk al geweest?
[ afbeelding ]
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Yep, linksachter het huis van Reve.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:14 schreef erikb667 het volgende:
De Poortstraat in Utereg
Kom ik vaak langs, maar waarom is dit huis zo bijzonder?
Kom maar een keer een bakkie doen als je nog eens in de buurt bent, zijn geboortehuis is trouwens vlakbij de werkplaats in de Poortstraat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:14 schreef erikb667 het volgende:
De Poortstraat in Utereg
Kom ik vaak langs, maar waarom is dit huis zo bijzonder?
Met een bootje op een stukje van de Waal, door Google Danube genoemd btwquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:35 schreef FredvZ het volgende:
De Waal onder de A50.
ff de pc aanslingeren voor een linkje.
Edit: Hier dus
Nieuwe opgave verschijnt later vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
Daar kom ik tegenwoordig ook geregeld langs met mijn R&M.quote:
Denk niet dat je hier vaak komtquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef bork het volgende:
[..]
Daar kom ik tegenwoordig ook geregeld langs met mijn R&M.
Als dat buiten de bewoonde wereld ligt (m.u.v. in een straal van 60 km onbewoonde stukjes rondom Utrecht) dan acht ik de kans nihilquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier vaak komt
[ afbeelding ]
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef bork het volgende:
[..]
Als dat buiten de bewoonde wereld ligt (m.u.v. in een straal van 60 km onbewoonde stukjes rondom Utrecht) dan acht ik de kans nihil.
Dat is snel gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Het zag er nog al Gronings uit. De kerk staat op een wierde dus in de buurt van de Waddenzee. Bij het vijfde dorp ongeveer had ik hemquote:
Deze was ook snel, maar was te verwachten met de basiskennis van PSMquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Gordelweg, Rotterdam
Is de voormalige Hofpleinlijn die je hier ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stimmtquote:
SPOILER: HintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:19 schreef FredvZ het volgende:
Kanaalkade, het Zand
Dit is een keersluis in het Noord-Hollands kanaal. De weg aan de overkant langs het kanaal is de N9.
De keersluis is hier gemaakt omdat het kanaal hier een dijk doorkruist. Hiermee kon voorkomen worden dat hoog water bij het doorbreken van duinen en/of dijken in de kop van Noord-Holland het water de rest van Noord-Holland onder water kon zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door erikb667 op 11-04-2015 15:06:33 ]Boeren en swienen worden knorrende vet.
Precies, derde of de vierde keer dat we iets van dit lijntje zien, Bels lijntje was ooit ook al 1 keer langsgekomen btw.quote:
Ja soms ben ik ook verbaast, maar met goede trefwoorden op google kom je best ver. Ook ken je veel uit sommige opgaves halen. Of het is gewoon basiskennis dat is natuurlijk ook mogelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe weten jullie al die dingen toch zo snel? En dat door het hele land heen.
Hoe kan iemand dat zo snel vinden?quote:
gewoon het hele strand afzoekenquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:38 schreef erikb667 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dat zo snel vinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Get busy living, or get busy dying"
Tankstation in Den Bosch, deze heb ik zelf al eens geplaatst, Wil je een andere opgave plaatsen?quote:
Is goed, momentje!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef takata het volgende:
[..]
Tankstation in Den Bosch, deze heb ik zelf al eens geplaatst, Wil je een andere opgave plaatsen?
Moet ik nog iets obscuurders plaatsen? Ik kan nog wel iets vinden hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:31 schreef Rockfire het volgende:
Kasteel Almere. Die heb ik al eens geplaatst
Doe maarquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet ik nog iets obscuurders plaatsen? Ik kan nog wel iets vinden hoor.
*Beheerd bedoel je denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 17:55 schreef FredvZ het volgende:
Beekstraat, Nuenen, Noord-Brabant
Boven de A270, samen met de met A208, A256, A325, A326 en A348 een van de weinig snelwegen in Nederland die beheert worden door de provincie.
Ja, geboortehuis van Hendrik Werkman.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |