En terecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALS IK NAAR JOUW TIETEN WIL KIJKEN DOE IK DAT GEWOON
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!
* LovelyLady knoopt blousje dicht...
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En terecht!Dus jij ziet er uit als coco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht bij air eerder zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Stop maar, straks krijgen we commentaar dat we te klef wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
* HostiMeister knuffelt extra hard om nog wat tiet te voelen
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stop maar, straks krijgen we commentaar dat we te klef worden
Jij bent meestal degene die 'get a room' roeptquote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stop maar, straks krijgen we commentaar dat we te klef worden
Ja en nu roep ik mezelf een stop toe.. GOED HEquote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent meestal degene die 'get a room' roept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 21:06:05 ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en nu roep ik mezelf een stop toe.. GOED HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Je mag van mij doen en laten wat je wil hoorquote:
Televisies zijn overrated.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef aeque het volgende:
De hele dag nieuwe televisies gezien, nu wil ik een Ultra HD OLED televisie.
Ik zal jou eens doenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je mag van mij doen en laten wat je wil hoor![]()
Verkeerde topic danquote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALS IK NAAR JOUW TIETEN WIL KIJKEN DOE IK DAT GEWOON
Waar kijk je dan je films en series op?quote:
Op een laptop natuurlijk. Lekker in bedquote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar kijk je dan je films en series op?
You saucy minxquote:
Het laatste halfjaar heb ik niet echt films en series gekeken. Af en toe kijk ik wat uitzending gemist op het laptopje.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar kijk je dan je films en series op?
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het laatste halfjaar heb ik niet echt films en series gekeken. Af en toe kijk ik wat uitzending gemist op het laptopje.
Zou ik niet kunnen handelenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, lig er dan vlak naast. Dan is stereo toch niet zo fijn
Nee, maar goed geluid is de helft van een filmquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat maakt dat nou uitmoet alles maar high dinges wezen
In bed lukt me dat nog wel, maar niet als ik beneden op de bank zit. Maar de beeldkwaliteit van dat ding is echtquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet kunnen handelen
Maar goed dat ik je dan maar niet uitnodigde bij mij in bed dan om film te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet kunnen handelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |