Ja, natuurlijk wel dokken, zo is ie ook welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon. Doe ook niet aan popcorntime enzo
Goody two shoes
Ik zat ineens zo:quote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Komt uit '95 dus, en 115.000 gelopen
En terecht. Voor niets gaat de zon op.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel dokken, zo is ie ook wel![]()
![]()
En inderdaad, gewoon netflix en spotify abbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Verrekquote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zat ineens zo:die auto is net zo oud als sommige fokkers hier.
Maar dat is niet bijster veel nee.
Had je nog niet bij stilgestaan?quote:
ALS IK NAAR JOUW TIETEN WIL KIJKEN DOE IK DAT GEWOONquote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is goed.. niet stiekem naar mijn tieten kijken
En terecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALS IK NAAR JOUW TIETEN WIL KIJKEN DOE IK DAT GEWOON
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!
* LovelyLady knoopt blousje dicht...
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En terecht!Dus jij ziet er uit als coco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht bij air eerder zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Stop maar, straks krijgen we commentaar dat we te klef wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
* HostiMeister knuffelt extra hard om nog wat tiet te voelen
Is dat zo?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stop maar, straks krijgen we commentaar dat we te klef worden
Jij bent meestal degene die 'get a room' roeptquote:Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stop maar, straks krijgen we commentaar dat we te klef worden
Ja en nu roep ik mezelf een stop toe.. GOED HEquote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent meestal degene die 'get a room' roept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 21:06:05 ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en nu roep ik mezelf een stop toe.. GOED HESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Je mag van mij doen en laten wat je wil hoorquote:
Televisies zijn overrated.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef aeque het volgende:
De hele dag nieuwe televisies gezien, nu wil ik een Ultra HD OLED televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |