welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef DjeDje het volgende:
Vind het überhaupt sneu dat de meeste steeds opscheppen wanneer diegene gewonnen heeft. Maar als jullie verliezen zeggen jullie niks.
en nu vind je het niet erg?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gaat niet om wie wint. Gaat om juiste antwoorden 😚😚😚😚
WELquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef DjeDje het volgende:
Vind het überhaupt sneu dat de meeste steeds opscheppen wanneer diegene gewonnen heeft. Maar als jullie verliezen zeggen jullie niks.
welkom bij de clubquote:
Deze was mooi, dus boeiendquote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben de laatste paar dagen echt goed bezig met de kaaps
#11opeenrijquote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Publiekelijk melden heeft geen zjn hier.
waar gaan we heenquote:
djedje, hoe heet je? jij schijnt de koningin te zijn in trivia..quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Publiekelijk melden heeft geen zjn hier.
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HEquote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij mag niet mee op reis, sorry.
Valt mee. Ik heb soms mijn hoogtepunten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
djedje, hoe heet je? jij schijnt de koningin te zijn in trivia..
Gefelixciteerd. Ben trots op je.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
11 op een rij gewonnen in trivia crack
Omdat je oud en versleten bent en kaal en kwijlt als je praat.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HE
christiania?quote:
als ik op reis zou gaan, zou jij de eerste zijn die ik vroeg om mee te gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WAAROM NOU GODVERDOMME NIET MAN IK MAG NOOIT MEEDOEN MET JULLIE OMDAT IK OUD EN VERSLETEN BEN EN KAAL EN KWIJL ALS IK PRAAT DAT IS ECHT NIET TOF HE
HOE WEET JE DAT NOU... PRAAT JE SOMS MET MIJN VROUW NA DE SEKS???quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je oud en versleten bent en kaal en kwijlt als je praat.
Nee, ik rol van d'r af, steek een sigaret op en vertrek.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT NOU... PRAAT JE SOMS MET MIJN VROUW NA DE SEKS???
Oh ok.. dus jullie hebben het ook niet gehad over mijn "probleempje"?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik rol van d'r af, steek een sigaret op en vertrek.
hoe heet jij?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef gianni61 het volgende:
gvd, direct 2 kroontjes tegen djedje en dan weer stranden op een voetbalvraag
aightquote:
dunnoquote:
barney.gifquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw kale kop laat meer algemene kennis toe. Geniet er nog maar van nu het nog kan.
wowquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw kale kop laat meer algemene kennis toe. Geniet er nog maar van nu het nog kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |