Bedankt dat je dit voor mij verheldert.quote:
Deed mij hieraan aan denkenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:44 schreef Dale. het volgende:
Die gast spoort niet... "Mij is verteld dat Giel Beelen blablabla anders zou ik niet komen blablabla"
En een hele generatie kinderen is door hun opgevoedquote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
En hier gaat gewoon belastinggeld naartoe. Alleen in Nederland.
Hij is niet echt veranderd ook. In tegenstelling tot die ander.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef schoolstudent het volgende:
Dit was de 90's ofzo? Gaat Maxim toch al een tijdje mee in 't wereldje.
Theo is nog erger dan tijdens een optreden...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij bent te jong.
Je moet dit "live" gezien hebben.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een hele generatie kinderen is door hun opgevoed
Ik ben net 2-3 jaar te jong hiervoor ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij bent te jong.
Je moet dit "live" gezien hebben.
Het rare is, dat ik het wel ken. En volgens mij zijn wij ongeveer even oud.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net 2-3 jaar te jong hiervoor ja.
Petergod. Hier heeft hij wel een goed punt.quote:
Ik ken het wel maar vind het gewoon niet grappig. Ordinaire poep en pies humorquote:Op woensdag 8 april 2015 19:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het rare is, dat ik het wel ken. En volgens mij zijn wij ongeveer even oud.
Jáhaaaaaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar vind het gewoon niet grappig. Ordinaire poep en pies humor
Mevrouw Ten Katequote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef tong80 het volgende:
En dan te bedenken dat Theo en Thea ook alweer 30 jaar geleden is
Zóóóó goedkoopquote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar vind het gewoon niet grappig. Ordinaire poep en pies humor
VPRO had echt vreemde kindertelevisie.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef tong80 het volgende:
En dan te bedenken dat Theo en Thea ook alweer 30 jaar geleden is
naar die poepscene? Zo ja, nee dan ben je niet de enigequote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef Unites het volgende:
Ik kan hier echt niet naar kijken...
Hebben meer mensen daar last van of is dat een zeldzame aandoening?
Net als ditquote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
VPRO had echt vreemde kindertelevisie.
Maxim kan volgens mij echt helemaal niets, maar toch is ie redelijk "succesvol"quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Maxim heeft alleen maar goeds gebracht in deze wereld.
Geniale kindertelevisie bedoel je !quote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
VPRO had echt vreemde kindertelevisie.
Kinderachtig.quote:
Niks burgerlijks of verzuurd aan. Eenvoudigweg smakeloos en hopeloos ordinair. Meer niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef ChickenMan het volgende:
Al die verzuurde burgerlijke mensen die hier niet tegen konden
Ja ik heb ook vooral de herhalingen gezien denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de originele uitzendingen waren ook maar tot 1995? Dan moet ik het in de een of andere herhaling gezien hebben?
Ik vond het nooit veel aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef Unites het volgende:
Ik kan hier echt niet naar kijken...
Hebben meer mensen daar last van of is dat een zeldzame aandoening?
Gr uit de Schilderswijkquote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef ChickenMan het volgende:
Burgerlul gedetecteerd.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Niks burgerlijks of verzuurd aan. Eenvoudigweg smakeloos en hopeloos ordinair. Meer niet.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef ChickenMan het volgende:
In Duitsland maken ze nog goede kindertelevisie.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Niks burgerlijks of verzuurd aan. Eenvoudigweg smakeloos en hopeloos ordinair. Meer niet.
Ik ben blij dat mijn ouders me niet naar die zooi hebben laten kijken. Dan zou ik nu als jou zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Goeie afleveringAl die mensen hier die geboren zijn na Rembo & Rembo
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders me niet naar die zooi hebben laten kijken. Dan zou ik nu als jou zijn
Vroeger was het beter in dit geval. Die Sendung mit der Maus, om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Duitsland maken ze nog goede kindertelevisie.
Ok.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders me niet naar die zooi hebben laten kijken. Dan zou ik nu als jou zijn
Je klinkt anders heel erg verzuurd.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Inderdaad, Theo ook gewoon even schijt aan dat tempo van Matthijsquote:Op woensdag 8 april 2015 19:59 schreef alopio het volgende:
Geweldig item, Rembo en Rembo is zoiezo baas boven baas.
En dat ze hier beiden een act opvoeren en zo Mathijs steeds met een mond vol tanden laten staan is geniaal. Die wist niet wat hij ermee aan moest.
Hoezo? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Je klinkt anders heel erg verzuurd.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Kinderachtig.
Meer kan ik er niet over kwijt.
Oh ja, het was totaal niet grappig. Net zoals altijd...
Wat een leven heb je als je tegen je zin in naar dat programma kijktquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een leven als je hier niet om kunt lachen.
'Jaja zeker, helemaal alleen.'quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een leven als je hier niet om kunt lachen.
Eerst ff kroonsteentjes halen...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:45 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil de föhn zien
en dan bedoel ik niet sjenee
Same herequote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Ivy_Mike het volgende:
Rembo&Rembo, mijn grootste jeugdhelden uit die tijd
Denk juist veel meer; denk maar aan die rel met Dr. Corrie.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:22 schreef DO2 het volgende:
Je moet het ook in het tijdsbeeld plaatsen. De VPRO liep destijds ver voor op de rest. Je wist als kind soms echt niet wat je zag. Nu zou er geen ophef meer over bestaan.
toen rembo en rembo net stopte heeft maxim nog een hele rare promo gehad voor iets oudere kinderen iets met seksuele voorlichting wat in mijn herrinnering echt heel ver gingquote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk juist veel meer; denk maar aan die rel met Dr. Corrie.
Twintig jaar geleden kon men veel verder gaan. Zie ook de de Grote Meneer Kaktus show.. Dat zou nu dus echt niet meer kunnen.
Ja, ms heb je wel gelijk. Maar het was destijds wel echt vernieuwende tv.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden kon men veel verder gaan. Zie ook de Grote Meneer Kaktus show.. Dat zou nu dus echt niet meer kunnen.
Erg lastig te zeggen. Moeilijk te bepalen hoe het televisielandschap eruit zou zien zonder al die programma's.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ms heb je wel gelijk. Maar het was destijds wel echt vernieuwende tv.
Vraag me af of het nu nog zo'n impact zou hebben. Lijkt me sterk.
Dat zou tegenwoordig niet meer kunnen omdat de reputatie van Meneer Kaktus, Peter Jan Rens, helemaal aan diggelen ligt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden kon men veel verder gaan. Zie ook de Grote Meneer Kaktus show.. Dat zou nu dus echt niet meer kunnen.
Dat kwam vooral door de geitenbreiers.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:00 schreef Falco het volgende:
Net zoals dat De Film van Ome Willem ook neigt naar pedofilie.
Nou, vooral door Edwin Rutten met 'Hey lekkere rakkers van me'quote:Op woensdag 8 april 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kwam vooral door de geitenbreiers.
Ik heb dit gewoon vrijwillig zitten kijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou, vooral door Edwin Rutten met 'Hey lekkere rakkers van me'
Ik heb het volgens mij zelfs nog nooit gezien. Ken het van naam en van korte stukjes dat is het enige.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Goeie afleveringAl die mensen hier die geboren zijn na Rembo & Rembo
Ik heb het ook niet vaak gezien hoor, was 4 toen het stopte, maar keek wel vaak Villa Achterwerk.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij zelfs nog nooit gezien. Ken het van naam en van korte stukjes dat is het enige.
Dit is de bron voor Theo Wesselo: https://pipl.com/n/Maxim_Hartman/ en dus van de sbs website.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maxim_Hartman
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_Wesselo
[ afbeelding ]
Zouden ze echt op dezelfde dag geboren zijn?
Daar zal de passie vanaf spatten!quote:
De timmermanquote:Op donderdag 9 april 2015 17:35 schreef JayHovah het volgende:
Vandaag nog even het stukje van Rembo & Rembo teruggekeken, leuk dat mijn favoriet De Familie Mag Dat langskwam. R&R had genoeg topmateriaal voor de zendtijd en geduld van Matthijs, maar toch mis ik de ellenlange series die 1 minuut per aflevering duurde en nergens om ging. Denk maar aan "De Föhn" en het stukje bij de timmerman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |