https://soundcloud.com/pa(...)er-sisyphos-01032015quote:
Na SE2 heb ik het niet meer aangezet omdat ik erg een reet meer aan vond.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon niet serieus menen![]()
![]()
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je weinig series gekeken als je dat het beste vindt.
Tnx ij sla m op voor morgenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/pa(...)er-sisyphos-01032015
voor op de fiets btw.
[..]
Na SE2 heb ik het niet meer aangezet omdat ik erg een reet meer aan vond.
Game of Thrones nog even een treetje daarbovenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt van genoten. Op eenzame hoogte samen met HoC.
Sprookjesverhalenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones nog even een treetje daarboven
Klopt, Harry Potter en Kabouter Plop ook nooit.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nooit gezien
Harry Potterquote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, Harry Potter en Kabouter Plop ook nooit.
The wirequote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt van genoten. Op eenzame hoogte samen met HoC.
Harry Potter zuigt. Ik had het na 5 minuten al afgezet, totaal niet mijn ding.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, Harry Potter en Kabouter Plop ook nooit.
Dus je hebt heel Hogwarts nooit gezien?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry Potter zuigt. Ik had het na 5 minuten al afgezet, totaal niet mijn ding.
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je hebt heel Hogwarts nooit gezien?
Mad Men, ik kijk nog liever naar een slecht behangen muur. Daar gebeurd net zo veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Black Sails, Mad Men , Justified om er maar een paar te noemen.
JR is net 9.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
Harry Potter was leuk toen ik 12 was en het hele idee nog spannend was
Ik kan je vertellen dat WO1 films best heftig zijn als je 14-18 bent.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wilde alle tweede wereldoorlog films en docu's eigenlijk pas kijken als ik 40-45 zou zijn....
Dit zegt al genoeg over je beooedelingsvermogen. Omdat er geen actie is , is het slecht? Breaking bad gebeurt er ook afleveringen echt niets.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mad Men, ik kijk nog liever naar een slecht behangen muur. Daar gebeurd net zo veel.
Je maakt goed gebruik van het inkoppertjequote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat WO1 films best heftig zijn als je 14-18 bent.
Het weet me niet te raken in ieder geval. Kijk nog liever naar Suits.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over je beooedelingsvermogen. Omdat er geen actie is , is het slecht? Breaking bad gebeurt er ook afleveringen echt niets.
In BB gebeurde er niet veel tot onze fastfoodkoning zijn intrede maakte voor mijn gevoelquote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over je beooedelingsvermogen. Omdat er geen actie is , is het slecht? Breaking bad gebeurt er ook afleveringen echt niets.
Suitsquote:Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het weet me niet te raken in ieder geval. Kijk nog liever naar Suits.
Dit zegt al genoeg over je beoordelingsvermogen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Suits. Dat is pas cliche en aids. Gtst in een advocatenkantoor
Black Sails is toch een piratenserie?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Black Sails, Mad Men , Justified om er maar een paar te noemen.
Ja. Kwaliteit hoor. Maar ook daar gebeurt er afleveringen niet veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Black Sails is toch een piratenserie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |