Ik ga Better Call Saul kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steek je hand op als je Bayer Leverkusen - Bayern Munchen gaat kijken.
* Sked steekt zijn hand opquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke zenderquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat leuk jrquote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Better Call Saul kijken
Dat bekervoetbal boeit me niet zo
Al gezienquote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Better Call Saul kijken
Dat bekervoetbal boeit me niet zo
Band of Brothers, the Walking Dead (:') ) en nog wat series staan ook op de planning.quote:
BB was dan ook treurig slecht.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, heb ze alle 10 gezien. Erg leuke show, maar net geen BB niveau.
Heb je weinig series gekeken als je dat het beste vindt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt van genoten. Op eenzame hoogte samen met HoC.
https://soundcloud.com/pa(...)er-sisyphos-01032015quote:
Na SE2 heb ik het niet meer aangezet omdat ik erg een reet meer aan vond.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon niet serieus menen![]()
![]()
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je weinig series gekeken als je dat het beste vindt.
Tnx ij sla m op voor morgenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/pa(...)er-sisyphos-01032015
voor op de fiets btw.
[..]
Na SE2 heb ik het niet meer aangezet omdat ik erg een reet meer aan vond.
Game of Thrones nog even een treetje daarbovenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt van genoten. Op eenzame hoogte samen met HoC.
Sprookjesverhalenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones nog even een treetje daarboven
Klopt, Harry Potter en Kabouter Plop ook nooit.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |