Harry Potterquote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, Harry Potter en Kabouter Plop ook nooit.
The wirequote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt van genoten. Op eenzame hoogte samen met HoC.
Harry Potter zuigt. Ik had het na 5 minuten al afgezet, totaal niet mijn ding.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, Harry Potter en Kabouter Plop ook nooit.
Dus je hebt heel Hogwarts nooit gezien?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry Potter zuigt. Ik had het na 5 minuten al afgezet, totaal niet mijn ding.
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je hebt heel Hogwarts nooit gezien?
Mad Men, ik kijk nog liever naar een slecht behangen muur. Daar gebeurd net zo veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Black Sails, Mad Men , Justified om er maar een paar te noemen.
JR is net 9.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
Harry Potter was leuk toen ik 12 was en het hele idee nog spannend was
Ik kan je vertellen dat WO1 films best heftig zijn als je 14-18 bent.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wilde alle tweede wereldoorlog films en docu's eigenlijk pas kijken als ik 40-45 zou zijn....
Dit zegt al genoeg over je beooedelingsvermogen. Omdat er geen actie is , is het slecht? Breaking bad gebeurt er ook afleveringen echt niets.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mad Men, ik kijk nog liever naar een slecht behangen muur. Daar gebeurd net zo veel.
Je maakt goed gebruik van het inkoppertjequote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat WO1 films best heftig zijn als je 14-18 bent.
Het weet me niet te raken in ieder geval. Kijk nog liever naar Suits.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over je beooedelingsvermogen. Omdat er geen actie is , is het slecht? Breaking bad gebeurt er ook afleveringen echt niets.
In BB gebeurde er niet veel tot onze fastfoodkoning zijn intrede maakte voor mijn gevoelquote:Op woensdag 8 april 2015 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over je beooedelingsvermogen. Omdat er geen actie is , is het slecht? Breaking bad gebeurt er ook afleveringen echt niets.
Suitsquote:Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het weet me niet te raken in ieder geval. Kijk nog liever naar Suits.
Dit zegt al genoeg over je beoordelingsvermogen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Suits. Dat is pas cliche en aids. Gtst in een advocatenkantoor
Black Sails is toch een piratenserie?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Black Sails, Mad Men , Justified om er maar een paar te noemen.
Ja. Kwaliteit hoor. Maar ook daar gebeurt er afleveringen niet veel.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Black Sails is toch een piratenserie?
De goegemeente is het met hem eens. En ik ook wel. Al vind ik HoC nog iets beter. En GoT vind ik ook aardig. BoB is echter met afstand de beste serie die er is.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je weinig series gekeken als je dat het beste vindt.
Idd, is niet van een cliche wijf, maar van een echte ariër.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg over je beoordelingsvermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |