quote:
Is een mini serie. Zijn ook echt veel britse mini series met kwaliteit.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De goegemeente is het met hem eens. En ik ook wel. Al vind ik HoC nog iets beter. En GoT vind ik ook aardig. BoB is echter met afstand de beste serie die er is.
Als je Lange_Lans achter je hebt dan weet je dat je het bij het rechte eind hebt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De goegemeente is het met hem eens. En ik ook wel. Al vind ik HoC nog iets beter. En GoT vind ik ook aardig. BoB is echter met afstand de beste serie die er is.
Mini serie is ook een serie. Sherlock. Ook goed. De originele Office. De originele HoC. Fawlty Towers. Zijn veel leuke series.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is een mini serie. Zijn ook echt veel britse mini series met kwaliteit.
Beetje Vikings-achtig zeker?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Kwaliteit hoor. Maar ook daar gebeurt er afleveringen niet veel.
Als je een keer samen wil bingen moet je het zeggen. Ik ben volgende week woensdag in Den Haag.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je Lange_Lans achter je hebt dan weet je dat je het bij het rechte eind hebt.
Ik gok dat ik er dan ook ben. Wat kom je doen?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je een keer samen wil bingen moet je het zeggen. Ik ben volgende week woensdag in Den Haag.
Mad men gaat het wel ergens naartoequote:Op woensdag 8 april 2015 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje Vikings-achtig zeker?
En niks mis met af en toe goede opbouw en karakterontwikkeling. Zolang het maar ergens naartoe gaat i.t.t. een Mad Men
Prospect bezoeken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik gok dat ik er dan ook ben. Wat kom je doen?
Heel seizoen 1 gebeurde er niksquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mad men gaat het wel ergens naartoe. Het is beter dan Vikings.
Smoof. Als niemand het leuk vindt en jij wel, ben jij degene met een afwijkende mening. Je slaat weer een beetje door.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Potentiële klant.quote:
oh ik dacht je wordt mentor.quote:
Knut steunt mij. En veel critici ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Smoof. Als niemand het leuk vindt en jij wel, ben jij degene met een afwijkende mening. Je slaat weer een beetje door.
Mad Men kijk ik eigenlijk meer vanwege de sfeer dan het verhaal. Net als the Great Gabsy.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met het voordeel van de Great Gatsby dat het na 2,5 uur klaar is.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mad Men kijk ik eigenlijk meer vanwege de sfeer dan het verhaal. Net als the Great Gabsy.
Ik heb het nooit gezien, dus kan niet oordelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knut steunt mij. En veel critici ook.
Lijkt me niets.quote:
Ik ben na 3 afleveringen afgehaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, dus kan niet oordelen.
Tweede deel van die film was wel vermakelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met het voordeel van de Great Gatsby dat het na 2,5 uur klaar is.
misschien op latere leeftijd wel. Zo rond de 60, dat je als partner die jonge jochies moet kneden.quote:
Is niet mijn regio eerlijk gezegd, maar dit is een speciaal geval.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, ik dacht dat het de naam van iets was.![]()
In Den Haag zitten goede klanten.
Omdat #negersex?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is niet mijn regio eerlijk gezegd, maar dit is een speciaal geval.
Laten we het daarop houden ja.quote:
Negersexquote:
flopshowquote:Op woensdag 8 april 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een kleurloze voetbaldag.
Dan moet het maar komen van de koninginnenrit in Baskenland en het darts.
we hebben een topic hiervoor Stijnquote:Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
leverkusen heeft echt een chronische ziekte met betrekking tot counters uitspelen
Viespeuk.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
Zojuist zag ik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stemt mij tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nu weer gebeurd?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
Zojuist zag ik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stemt mij tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |