Enorm. Alles is zoals altijd weer mijn schuld, net zoals toen ik nog thuis woonde.quote:
Ik had het niet door, m'n werkgeefster kwam het me net vertellenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt alsof je ervan onder de indruk was...
Snel te paard en erachteraanquote:Op woensdag 8 april 2015 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het niet door, m'n werkgeefster kwam het me net vertellen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn weinig gedetailleerd te zijn, terwijl ik juist op details let bij mijn werk. Aan de andere kant klopt het wel dat ik een vrij hoge stressbestendigheid heb en goed scoor op 'samenwerken'. Dat soort dingen dus
Je hebt het toch echt zelf ingevuldquote:Op woensdag 8 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schijn weinig gedetailleerd te zijn, terwijl ik juist op details let bij mijn werk. Aan de andere kant klopt het wel dat ik een vrij hoge stressbestendigheid heb en goed scoor op 'samenwerken'. Dat soort dingen dus
De knappe ridder op het witte paard?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm. Alles is zoals altijd weer mijn schuld, net zoals toen ik nog thuis woonde.
Nostalgische gevoelens.
Damnquote:Op woensdag 8 april 2015 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het niet door, m'n werkgeefster kwam het me net vertellen.
Lijkt me wel interessant om je persoonlijkheid op zo'n manier te laten doorlichten.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wel een witte autoquote:Op woensdag 8 april 2015 18:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De knappe ridder op het witte paard?
Ja zegt ze, je had sjans. Dus ik zo, wie? Hij? Nee zegt ze, jij. Ohquote:
Da's toch een stuk minder romantischquote:
Mij niet want ik zou waarschijnlijk volop bezwaar hebben op de vraagstellingenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant om je persoonlijkheid op zo'n manier te laten doorlichten.
Viel allemaal wel mee uiteindelijk, ik ben thuisquote:
Je moet maar gewoon zelf test-ontwerper worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij niet want ik zou waarschijnlijk volop bezwaar hebben op de vraagstellingen
Maar was het nog wat? En komt hij nog eens langs denk je?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zegt ze, je had sjans. Dus ik zo, wie? Hij? Nee zegt ze, jij. Oh.
Nee want ik zou telkens kanttekeningen plaatsen bij m'n eigen vragen en zo niks van de grond krijgenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet maar gewoon zelf test-ontwerper worden.
Ik ook (al de gehele dag)quote:Op woensdag 8 april 2015 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Viel allemaal wel mee uiteindelijk, ik ben thuis
Luiwammesquote:
Oh jee, welke band(s)?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:
Verdorie 16 mei is juist de dag dat de bands spelen die ik vooral wil zien
Welke bands?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:56 schreef Faxie het volgende:
Verdorie 16 mei is juist de dag dat de bands spelen die ik vooral wil zien
Gelukkig, niet in Eindhoven dusquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk Amenra, Maybeshewill, Year of no light en The End Of The Ocean
Ow, geen man overboord dus?quote:
Amenraquote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Have a drink thenquote:
Zonde Fax, maar snap dat je dat voor laat gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Beetje dubbel he?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wauw, iets dat Dordrecht Doom Day heet.
Ja want Dutch Doom day bestaat alquote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wauw, iets dat Dordrecht Doom Day heet.
Doom is wel tofquote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amenra![]()
http://www.bibelot.net/agenda/698/Dordrecht-Doom-Day-V misschien dat ik hier wel naar toe ga
Nouja dat festival staat al een jaar op de planningquote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde Fax, maar snap dat je dat voor laat gaan.
Morgen komt ie me even goed bekijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar was het nog wat? En komt hij nog eens langs denk je?
Dit weekend is ook roadburnquote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doom is wel tof![]()
Deze zaterdag in Arnhem speelt YONL ook, samen met Monarch. Maarja mij iets te ver.
Owja ik zag het alquote:Op woensdag 8 april 2015 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit weekend is ook roadburndit jaar ga ik alleen zondag
naar de afterburner
5 Minutenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het festival, maar België op zich.
Gaan we samen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:06 schreef artelligence het volgende:
Oh geen Faxie bij de bbq meet? Heeft het dan nog zin om te komen?Leek me leuk om Fax in levende lijve te zien
eigenlijk heb ik geen excuus om niet te komen. :$
Kut, enige show van The Gentle Storm (Arjan Lucassen, Anneke van Giersbergen) dat enige sinds in de buurt was is uitverkocht.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, we hebben een wapenstilstand.
Had jullie graag zien worstelenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of de Faxietaxi mocht ik besluiten te gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is Amsterdam vanuit hier maar 3,5 uur met de trein. Wel een rechtstreekse trein, dat wel.
Ik ga een hotel boeken als ik kom.
Daarom.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat festival staat al een jaar op de planning
En maandag rollend naar huis, met extra vetjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]goed idee. Zaterdag bbqen, zondag rollende keukens
Nee, als ik ga, dan boek ik een hotelquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of de Faxietaxi mocht ik besluiten te gaan
Gaan we maandag vroeg in de ochtend hardlopen in Vondelparkquote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En maandag rollend naar huis, met extra vetjes.
Ik ga wel skeeleren.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaan we maandag vroeg in de ochtend hardlopen in Vondelpark
Zal nog even kijken dan. 14e en 15e is het ook namelijk, en zal sowieso een combiticket worden omdat dat maar 5,- meer is dan 3 losse tickets.quote:
Faxie en mij? Ik denk dat er leukere dingen zijn om te bekijken...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik nu het concert afzeg, kan ik jullie dan wel zien (modder)worstelen?
Hij bedoelt Ino en Straw denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie en mij? Ik denk dat er leukere dingen zijn om te bekijken...
Oké, laat Faxie dan even weg uit de vraag.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie en mij? Ik denk dat er leukere dingen zijn om te bekijken...
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen komt ie me even goed bekijken. De woorden van m'n werkgeefster, korrels zout zijn noodzakelijk
.
Rollerskatesquote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4. Maar het zijn wel skeelers.
Oh wacht, bij skates denk ik altijd aan:
[ afbeelding ]
Dan moet ik met mezelf in de modder worstelen... Let's notquote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, laat Faxie dan even weg uit de vraag.
Ik heb 'm wel gezien ja. En jaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel gezien? Is het wat?
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4. Maar het zijn wel skeelers.
Oh wacht, bij skates denk ik altijd aan:
[ afbeelding ]
Een soapje om te volgen iigquote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien ja. En ja. Maar volgens mij is het allemaal maar een beetje geinen, hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een soapje om te volgen iigBinnenkort op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Amazone zoekt manquote:
Dierentuinenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet ook niet of ik kom.
Oh ik ga in het 25+ een dierentuinmeet zetten. Even kijken wanneer ik kan
Ja samen aapjes kijkenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rollerskates. Ik wil nu naar een rollerdisco
.
[..]
Dan moet ik met mezelf in de modder worstelen... Let's not.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met jou in de hoofdrol?quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet ook niet of ik kom.
Oh ik ga in het 25+ een dierentuinmeet zetten. Even kijken wanneer ik kan
Uiteraard. Ik ben een amazone en ik zoek een man.quote:
Ik bedoelde te zeggen: Met jou in de hoofdrol?: hell yeah!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een amazone en ik zoek een man.
Fax:quote:Op woensdag 8 april 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je ook?"quote:
Samen? Of mogen er ook nog andere komen?quote:
Nou ja, wel lekker vitamine D op kunnen doenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Rood in m'n gezicht. Met zonnefactor 30._
Volgens Wikipedia:quote:Op woensdag 8 april 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Wikipedia heeft het natuurlijk niet altijd juist.quote:de man ligt op zijn rug, en de vrouw hurkt of knielt bovenop hem (amazone)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |