Of de Faxietaxi mocht ik besluiten te gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is Amsterdam vanuit hier maar 3,5 uur met de trein. Wel een rechtstreekse trein, dat wel.
Ik ga een hotel boeken als ik kom.
Daarom.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat festival staat al een jaar op de planning
En maandag rollend naar huis, met extra vetjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef artelligence het volgende:
[..]goed idee. Zaterdag bbqen, zondag rollende keukens
Nee, als ik ga, dan boek ik een hotelquote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of de Faxietaxi mocht ik besluiten te gaan
Gaan we maandag vroeg in de ochtend hardlopen in Vondelparkquote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En maandag rollend naar huis, met extra vetjes.
Ik ga wel skeeleren.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaan we maandag vroeg in de ochtend hardlopen in Vondelpark
Zal nog even kijken dan. 14e en 15e is het ook namelijk, en zal sowieso een combiticket worden omdat dat maar 5,- meer is dan 3 losse tickets.quote:
Faxie en mij? Ik denk dat er leukere dingen zijn om te bekijken...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik nu het concert afzeg, kan ik jullie dan wel zien (modder)worstelen?
Hij bedoelt Ino en Straw denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie en mij? Ik denk dat er leukere dingen zijn om te bekijken...
Oké, laat Faxie dan even weg uit de vraag.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie en mij? Ik denk dat er leukere dingen zijn om te bekijken...
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen komt ie me even goed bekijken. De woorden van m'n werkgeefster, korrels zout zijn noodzakelijk
.
Rollerskatesquote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4. Maar het zijn wel skeelers.
Oh wacht, bij skates denk ik altijd aan:
[ afbeelding ]
Dan moet ik met mezelf in de modder worstelen... Let's notquote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké, laat Faxie dan even weg uit de vraag.
Ik heb 'm wel gezien ja. En jaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel gezien? Is het wat?
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4. Maar het zijn wel skeelers.
Oh wacht, bij skates denk ik altijd aan:
[ afbeelding ]
Een soapje om te volgen iigquote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien ja. En ja. Maar volgens mij is het allemaal maar een beetje geinen, hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een soapje om te volgen iigBinnenkort op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Amazone zoekt manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |