Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Rady: Waar werken jullie? Toch niet in E-L he, dat je weer terug kan rijden?
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:10 schreef Skittles het volgende:
Zou F geļnteresseerd zijn in een mopperkont dat veel wil maar niet alles kan?
Ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Eet ie ook de poten wel eens op, kwak?
[ afbeelding ]
Dat is bijna net zo leuk als wegtrappen.
spekjesquote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Awwwwhhh wat een leukerd!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Boks! Ik ben 2 kilo afgevallen. Aan haar, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef Radyhyn het volgende:
/pakjes boks kwak
Whehehe M denkt... past wel.. *in mond propt*![]()
Echt he... al die haren die ik tijdens mijn zwangerschap heb mogen houden (had toen nooit haren in mijn borstel)... die komen er nu met bakken tegelijk uit
Sinds wanneer hebben kinderen iets te willen?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoEerst maar even kijken of ze elkaar leuk vinden op de bbq bij Away
![]()
Dat pakje KwakNext zeker weer
Oja, dus broccoli gaat er niet in maar de poten van de mini-gym wel![]()
ik vond propjes van mijn haar terug in d'r luierquote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Radyhyn het volgende:
Wat een heerlijk lachebekkie Soesa!!
Hahaha Skittles, wortelfail![]()
Gelukkig heb ik best redelijk vol haar... maar nu tijdelijk even haar in een staart.. want die haren vind ik echt overal terug
ik zei al, ik dacht heel naļef dat ik gewoon vanaf dag 1 groenten naar binnen kon gaan schuiven. Ik had totaal geen rekening gehouden met drie maanden gewenningsproces vooraleer er uberhaupt meer dan een hap in gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, het is als een soort eeuwige sneeuw.
Wat is het toch wennen hč, die groenten. In mijn herinnering vond E het al heel snel lekker maar S moet er echt nog helemaal NIKS van weten. ..
Ja, maisboogje.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah SoeseLekker vrolijk
![]()
Gepureerde wortel is toch ook![]()
Werkt het rapley ook niet?
F wil ook vooral alles zelf doen, dus zelf laten pakken ging meteen al veel beter dan gepureerd voeren...
Rillen van de peerZe rilt wat af die Mauwtje
Is er wel al iets geweest dat ze wel meteen naar binnen harkte SQ?
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:58 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe lang duurt die haaruitval eigenlijk?
Hopelijk niet te lang.. want dan blijft er niet veel meer over.. ondanks mijn volle haar
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.
S wil helemaal niks gepureerd sowieso, in de hand likt ze er wel aan maar als het ook daadwerkelijk in dr mond komt laat ze het lopen. Er is, op brood en rijsttafel na, niks dat ze echt lekker lijkt te vinden. Echt eten gaat hier nog wel ff duren, net als bij Mauwtje zo te lezen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?
Ze hebben dezelfde smaakquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.
S wil helemaal niks gepureerd sowieso, in de hand likt ze er wel aan maar als het ook daadwerkelijk in dr mond komt laat ze het lopen. Er is, op brood en rijsttafel na, niks dat ze echt lekker lijkt te vinden. Echt eten gaat hier nog wel ff duren, net als bij Mauwtje zo te lezen.
snot op m'n toetsenbord.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?
ja hier ook, ofja, van een lepel moet ze echt helemaal nģks hebben, dat loopt inderdaad gewoon meteen weer naar buiten na een hoop vieze blikken, en rapley brengt ze het toch meestal nog wel een paar keer naar haar mond. Dus dat steunt mij weer in mijn overtuiging dat rapley voor ons de beste keuze isquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef Skittles het volgende:
Rapley had ik daarvoor geprobeerd, maar ik wilde gepureerd ook proberen. Ze laat alles net zo hard eruit lopen dus volgende keer gewoon weer zelluf doen![]()
Klinkt als een fijne dag JM!
Neehoor! Overdag alleen nog eind vd middag, die gaat er over een paar dagen af en dan alleen ochtend en avond/nacht, dus dan kan ik weer gewone bh's aanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
klinkt zeer geslaagd Mariska!
Ben je nu al gestopt met bv?
Zeker! En BH kopen met baby lijkt me inderdaad weinig succesvolquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Neehoor! Overdag alleen nog eind vd middag, die gaat er over een paar dagen af en dan alleen ochtend en avond/nacht, dus dan kan ik weer gewone bh's aan![]()
En nu hadden we even tijd om samen zonder baby naar de stad te gaan, wel zo hendig!
En Mauw een half jaarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! En BH kopen met baby lijkt me inderdaad weinig succesvol
Morgen is mijn echtgenoot jarig, dus we gaan samen shoppen, voor het eerst sinds de prehistorie. Mauwtje naar opa & oma! Zin in
Dat is best een stukje. Kan ze niet bij jullie komen? Doen wij wel straks (maar dat zou anders 'K'heuvel' - Zevenbergen - Hazeldonk (ik) of Eindhoven (vriend) worden. Oftewel onmogelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 14:15 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'
Zonder file hallen we een enkele reis EL-dordt of dordt-werk binnen een half uur.. maarja.. in de ochtend kan het wel eens uitlopen
Hahaha kwak gekke mellie!
Morgenochtend om 8:50 een afspraak, was vanmorgen alleen maar uitgebreid, vermoed iets vd 5e ziekte maar voor de zekerheid ff checken.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:17 schreef Skittles het volgende:
Weet je al wat meer over de vlekjes GM?
Hahaha dat doet die van ons ook!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef DJMO het volgende:
Degene die overigens beweert dat baby's niet stinken is niet wijs ..De mijne is stinkpoepies aan het laten, en ze meuren naar rotte eieren .. en dat terwijl ik geen eens eieren gegeten heb met pasen
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door JufMariska op 08-04-2015 19:59:08 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Is er een aanleiding om te denken dat E en S ook allergisch zijn?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Zoė23 het volgende:
Gm
Wat is ze leuk!!
Jmbroccoli
Sperziebonen ging hier niet zo lekker. E huilde veel svonds.
Tot nu toe hebben ze; wortel, zoete aardappel, broccoli en sperziebonen gehad.
Fruit durf ik echt niet te gevenhoop dat ik daar een keer overheen kom
irritant allergie gedoe.
Even onder spoilerquote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om te denken dat E en S ook allergisch zijn?
Welke reactie had S eigenlijk op fruit? Vlekken of echt zwelling en benauwd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef Zoė23 het volgende:
[..]
Even onder spoilerOef ik snap je terughoudendheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef JufMariska het volgende:
Yo! Eetdagboek dag 4: broccoliOch gut, wat doet ie dat superleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is me helemaal niet opgevallen dat jullie een knalgele muur hebben..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
hoofdje in je elleboogholte leggen, buikje op je onderarm en de beentjes over je hand laten bungelen. Het geheel dicht tegen je aan houden voor warmte. Vaak helpt dat goed tegen krampjes!quote:
+1quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoofdje in je elleboogholte leggen, buikje op je onderarm en de beentjes over je hand laten bungelen. Het geheel dicht tegen je aan houden voor warmte. Vaak helpt dat goed tegen krampjes!
Ik zie het niet helemaal voor me, maar je gaat zeker door voor de creativiteitsprijsquote:Op woensdag 8 april 2015 22:39 schreef Cholula het volgende:
Ow en in bed ga ik voorlezen terwijl hij op me ligt en ik zijn voeten wat tegendruk geven en ondertussen beweeg ik ritmisch mijn bilspieren om zo een soort van wiegen te bewerkstelligen. Extra voordeel: mijn kont komt weer een beetje in vorm.
Dat bedacht ik me ook toen ik het terug las.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie het niet helemaal voor me, maar je gaat zeker door voor de creativiteitsprijs![]()
.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Cholula het volgende:
Het is een combinatie van je billen aanspannen en je heupen naar voren bewegen. En nu ik er langer over na denk, het is niet handig om die bewegingen staand in het openbaar te doen.
Ik snap echt precies wat je doet, ik doe t ook,vaak ook zonder kind uit gewoontequote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Cholula het volgende:
Het is een combinatie van je billen aanspannen en je heupen naar voren bewegen. En nu ik er langer over na denk, het is niet handig om die bewegingen staand in het openbaar te doen.
Fijn artikel, thanks!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:13 schreef BlueEyes het volgende:
Toevallig hadden vriend en ik het ook vanavond nog over de krampjesperiode en hoe pittig dat was.
Hier ook lopen en lopen en wiegen en bij me houden en vooral veeeeeeeel hangen tegen me aan.
Las vandaag nog wel een bijzonder stukje, ik lees dit soort dingen selectief en haal daaruit de dingen die voor mij van toepassing zijn.Heb alleen geen mini mini meer, wie weet kunnen de nieuwbakken mama's er iets mee?
http://kiind.nl/articles/(...)ngoedenachtrust.html
Wij zijn daarmee gestopt toen we zeker wisten dat ze bij elke voeding goed dronk (echt goed melk horen slikken). Dat was bij ons al op dag 3 ofzo. Onze kraamzorg vond dat een beetje zonde van de luiers als je bij ieder plasje ging verschonen en eigenlijk had ze wel een punt. 'S nachts verschonen hebben wij behalve bij poep nooit gedaan, dat vond ze dan weer zonde van de nachtrust van alle betrokkenenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Cholula het volgende:
[..]
Fijn artikel, thanks!
Ik ben heel blij met de cosleeper, dat geeft zo'n rust bij ons. Wanneer stop je eigenlijk met bij iedere voeding de luier te verschonen, of is dat ook weer trial and error?
Ligt eraan of je kint nog elke luier poep heeft (zoals mijne met bv.. ). Ik verschoon m nog steeds bij elke voeding, maar dat zijn er nog maar 5quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Cholula het volgende:
[..]
Fijn artikel, thanks!
Ik ben heel blij met de cosleeper, dat geeft zo'n rust bij ons. Wanneer stop je eigenlijk met bij iedere voeding de luier te verschonen, of is dat ook weer trial and error?
ik verschoon sowieso bij de voeding (of er voor of er na) en als ik merk dat hij een volle luier heeft. Ik ben iets te bekend met luieruitslag en neem dus geen risico. Zeker nu m'n gup spruw heeft wil ik luieruitslag voorkomenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Cholula het volgende:
Wanneer stop je eigenlijk met bij iedere voeding de luier te verschonen, of is dat ook weer trial and error?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 11:54:35 ]
Wij hebben ook geen parasol. Ik leg haar kleed in de schaduw, en zit zelf ook altijd in de schaduwquote:Op donderdag 9 april 2015 12:39 schreef Hilmo het volgende:
Smeren lijkt me goed. Etos kwam beste uit de test, kinder zonnebrand.
Goed idee van kleed HEMA. Is dat 1 soort?
Wooeeh sq half jaar mama. Echt, niet te beseffen he. Ik ook bijna!
Poeh, hier ook maar eens kijken om een hoedje ofzo. Wat is leuk voor een jongen?
Oh en wij hebben geen paracol oid. Hoe lossen jullie dat op? Ik zot nooit echt in de zon, kan er niet tegen. Zit in schaduw van het huis of de schutting en anders binnener zijn ook van die strand paracolletjes toch?
Wat liefquote:Op donderdag 9 april 2015 14:09 schreef BlueEyes het volgende:
Dat is zijn grote vriend! Ze zoeken elkaar ook steeds op
Ah, nu kan ik zeggen dat ik dat wist en het expres deedquote:Op donderdag 9 april 2015 15:15 schreef Phaidra het volgende:
Onder de 3 maanden mag je nog niet insmeren... Maar las laatst ook een artikel dat insmeren niet zo heel erg nodig is als je in de lente al regelmatig buiten komt in de zon. Dan bouw je natuurlijke bescherming op. Wel op het heetst van de dag uit de zon blijven uiteraard, maar ik kan me niet voorstellen dat je hoogzomer tussen 12 en 2 voluit in de zon gaat zitten met baby.
Whehehequote:Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef BlueEyes het volgende:
Ken je die 'wacht maar als ze kruipen gaan' Skittles?
Die is verdraaid waar![]()
Ik stond net buiten opgesloten omdat meneer voor de schuifpui was gaan liggen want mama buiten is grappig en moetje achterna en dan kan je mooi naar buiten kijken.
Gelukkig had ik per ongeluk de sleutel nog in mijn zak, dus om het huis gelopen en via de voordeur weer in huis kunnen komen... Het houdt je van de straat zeg maar
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:01 schreef BlueEyes het volgende:
Heerlijk buiten! Ik heb hier ook een picknickkleed, alleen er op blijven liggen is een uitdaging![]()
En in het kader van alle eetfilmpjes, hier een 9maander die doet alsof hij al heel wat isIs ie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet hij dat beschaafd met zijn vorkje
Razz wat staat dat hoedje haar goed
Ik ga morgen maar eens de eerste warme dag vieren met een uurtje strandKijken wat Lucas van zand vindt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Neem je camera mee!quote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is ie ookWat doet hij dat beschaafd met zijn vorkje
Razz wat staat dat hoedje haar goed
Ik ga morgen maar eens de eerste warme dag vieren met een uurtje strandKijken wat Lucas van zand vindt
I willquote:Op donderdag 9 april 2015 18:35 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Neem je camera mee!
(Ik kijk even wat vriend zijn plannen zijn morgen, anders haak ik aan if you don't mind)
SPOILER: hij lag toch echt recht daarnet ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
oh nee, jouwes wint... toastje heeft gewoon geslapen op kdv...wakker sinds 16.30 pas...quote:Op donderdag 9 april 2015 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Boks, kwak. Mijn kint is al 13 uur wakker
inmiddels niet meer neequote:Op donderdag 9 april 2015 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Cadeautje voor je half-jaar-mama-zijn SQ. Is ze wel gezellig wakker?
Ja verdorie, net als ik aan't werk benquote:Op donderdag 9 april 2015 22:16 schreef Crumpette het volgende:
Wat zie ik nou? een strandmeet morgen?![]()
Vooralsnog ga ik alleen (met Lucas) maar als iemand zin heeft om aan te haken in kijkduin dan laat maar wetenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:16 schreef Crumpette het volgende:
Wat zie ik nou? een strandmeet morgen?![]()
Ik laat je weten als ik aan kom haken! Vriend is in de ochtend weg en wilde proberen optijd terug te zijn voor eea met z'n 3tjes. Maar heb gezegd dat ik geen zin heb een hele middag te wachten als ik ook andere gezellige dingen kan doenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik alleen (met Lucas) maar als iemand zin heeft om aan te haken in kijkduin dan laat maar wetenben van plan begin middag te gaan.
Wilde proberen... hij zorgt er maar voorquote:Op donderdag 9 april 2015 22:54 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik laat je weten als ik aan kom haken! Vriend is in de ochtend weg en wilde proberen optijd terug te zijn voor eea met z'n 3tjes. Maar heb gezegd dat ik geen zin heb een hele middag te wachten als ik ook andere gezellige dingen kan doen
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:57 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh is er weer een Fok onderonsje door die kleine frummels geweest?
Hier ook slaapdrama's![]()
Naast verwend gedrag na een week lang mama om zich heen te hebben gehad ook tandjes vermoeden (bijten as hell)
En ik ben in spammodus vandaag![]()
Bloemkool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*frommel frommel* met z'n handjes!
Hoop dat de wakkere harry's vannacht compenseren!Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Cholula waarom mag je niet autorijden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:50 schreef Cholula het volgende:
Frambozentaart![]()
Vervelend dat je kleuter zo'n last heeft Kursor, maar dat kan inderdaad snel gaan!
Een doopdatum, wat leuk! Wij zijn er nog niet uit of we Frits laten dopen. Ik ben niet gedoopt, mijn man wel.
Slapende melba! Wat een goede start van je werkdag.
Hier was er vannacht technisch gezien maar 1 nacht voeding, om drie uur. Dat meneer vervolgens om half vijf ontroostbaar was omdat de zure melk uit zijn neus kwam en de rest van de nacht boven op mij heeft geslapen is een andere verhaal.
Ik ben onderweg naar de dokter, want op de plaats waar mijn infuus heeft gezeten zit nu een bult die steeds groter wordt en zeer begint te doen.![]()
Hartstikke leuk dat niet mogen auto rijden, maar totaal niet handig als je gezondheidscentrum op 30 minuten rijden zit. Dus het hele koor is op stap om mij naar de dokter te brengen.
+1, Dit is precies wat ik ook wilde zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap voor crumpette, de dochter van Kursor en de bult van cholula!
En Kursor ook gefeliciteerd! Vijf jaar mama!
Ik krijg photobucket filmpjes nooit afgespeeld dus ik mis al die leuke filmpjes van F
Doorslaaps voor soesa!
En een rustig buikje voor Frans. Wat fijn!
in mijn uterusquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:42 schreef Crumpette het volgende:
Wanneer was ze een babysaurus dan?ziet er allemaal heel gemiddeld uit?
vakidiotenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:46 schreef AwayTL het volgende:
Cho, ik zou als ik jou was wel even een schriftelijke bevestiging van de verzekering vragen. Met een richtlijn wat zij onder goed genoeg verstaan.
Je kan er donder op zeggen dat als er wel wat gebeurt, zij gaan zeggen:'nee dat hebben wij niet gezegd, leest u de polisvoorwaarde' of ' ja, kennelijk voelde u zich dan toch niet goed genoeg mevrouw' .
Dankje!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:13 schreef BlueEyes het volgende:
Las vandaag nog wel een bijzonder stukje, ik lees dit soort dingen selectief en haal daaruit de dingen die voor mij van toepassing zijn.Heb alleen geen mini mini meer, wie weet kunnen de nieuwbakken mama's er iets mee?
http://kiind.nl/articles/(...)ngoedenachtrust.html
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Cholula het volgende:
nee, ze kruipt alleen meer richting gemiddeld nuquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:32 schreef Franny_G het volgende:
SQ, ik vind Mauwtje nog helemaal niet zo gemiddeld, wat lengte betreft zit ze er nog steeds behoorlijk boven toch?!
Of mag ze niet boven het maaiveld uitsteken?.
.
Blue, lastige keuze. Ik zou zeggen: kijk ook goed naar de lange(re) termijn. Nu met een baby heb je meer behoefte wellicht aan die gezapigheid, maar als je een jaar of twee verder bent, hoe zul je het dan vinden? Ik weet ook niet in hoeverre dit een eenmalig aanbod is natuurlijk, een kans die je niet snel meer krijgt?
Succes met je keuze!!
Jup.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze kruipt alleen meer richting gemiddeld nu
Chanty, kijk m zitten dan
Skittles, serieus??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dan niet hč. Ik heb het voorgesteld, ze wil niet. Dan niet en maken we er gezellige weken van met z'n tweetjes![]()
GM wat lijkt ze groot hey met haar zonnebril en hoedje![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Radyhyn op 10-04-2015 17:09:07 ]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
uit mijn ervaring met doopdiensten: baby wort kort voor het doopmoment de kerk ingedragen en vrijwel meteen daarna weer weg toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef Hilmo het volgende:
AH skittles wat jammer en teleurstellend.Is juist nu voor iedereen een leuke mogelijkheid.
Haha die chanty. Wat een reis voor even strand![]()
GM een plakdag maar stoer meisje hoor!
Oh trouwens, benieuwd hoe een kerkdienst gaat met baby die gek is op hard gillen en kletsen... Anders maar de borst geven, is hij tenminste stil voor een half uurnou ja, we hebben nog gesprek met een dominee, maar eens over hebben.
Hier had ik nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat is best een stukje. Kan ze niet bij jullie komen? Doen wij wel straks (maar dat zou anders 'K'heuvel' - Zevenbergen - Hazeldonk (ik) of Eindhoven (vriend) worden. Oftewel onmogelijk.
Idem hier. Ik kreeg afgelopen weekend van mijn ouders mijn doopoorkondequote:Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij zijn allebei ook gedoopt maar hebben niks meer met de kerk dus vinden t dan een beetje raar om voor de kerk te gaan staan beloven dat we het kind met gods woord zullen opvoeden
nee joh, nog vijf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:54 schreef Crumpette het volgende:
Een fles eraf kwak? Hij krijgt er toch nog maar 3??
ik was er niet bijquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:17 schreef AwayTL het volgende:
Nee ik wil niet rellen, en zo bedoel ik het ook niet kwak, maar ik vraag mij wel af dat als je bang bent dat hij te dik wordt, waarom je dan ijs aanbiedt, terwijl hij het niet door heeft..?
Nee ik denk niet dat hij van een paar likjes obees gaat worden en ik heb V ook als baby wel aan ijs laten likken. Dat is het dus niet. Ik snap alleen de overweging met je angst niet.
daar stonden er vijf in verstoptquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh haha, in vorig topic postte je nogal een uitgebreid schema, met 3 flessen.. vandaar.
jawel. Vanmorgen nog mn halsslagaderquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Raketjes!![]()
Krabt ze jullie niet helemaal open met dr lange nagels? (Of zie ik t nu zo verkeerd)
boerinquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:48 schreef Skittles het volgende:
En mango Spees? Dat staat hier morgen op het menu voor dr. Zelf nog nooit mango gegeten dus ik ben benieuwd hoe zij het vindt
Doh, dan heb ik niet goed gelezenquote:
er zit aan de dennenweg een goeie maar duuuuure kappert. ik ga zelf naar sjenkels (zit ook ergens in den haag geloof ik, maar ga zelf in Delft). ook duur maar ik ga niet vaak en word altijd goed geknipt. itt die keer dat ik dacht "ach, cosmo kappers kan vast ook wel".quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:51 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Doh, dan heb ik niet goed gelezen
W doet het ook nog steeds supergoed op 5 flessenlekker zoepm, en dan hop naar bed. Bis morgen!
(hij dan he)
@rady: ik wil geen groot stuk eraf, maar ik wil wel lagen Met behoud van lengte zeg maar. Dat als ik het los draag, ik een kapsel heb, ipv alleen haar. if that makes any sense. Maar ik vind het doodeng en het moment waarop ik die kapsalon binnenliep en om een afspraak vroeg liep stroef
dus ik heb ergens de neiging om af te zeggen en Haagsche Kopjes te bellen en te vragen om een kapster die zelf krullen heeft (ze hebben er een, zag ik op de website)
of iemand die er veel ervaring mee heeft.
Soberso is het eerste wat ze roepen altijd dat het dood is en we beter een tondeuse kunnen pakken, en dat ik echt vaker naar de kapper moet hoor!!![]()
![]()
Edit: of dat ik het gewoon helemaal laat. ik heb kappervrees inmiddels![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Mango heb ik wel eens in een stuk gegeven! Daar likte ze wel best lang aan, onderwijl zo kijkend[ afbeelding ]
Mango is mn lievelings 😍
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Mango heb ik wel eens in een stuk gegeven! Daar likte ze wel best lang aan, onderwijl zo kijkend[ afbeelding ]
Mango is mn lievelings 😍
Ik heb nu de babyvariant van deze voor Suzuki. Werkt eigenlijk heel goed en je hebt veel leuke kleurtjes. Moet wel bij sommige outfits nog iets mooiers vinden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:15 schreef Chanty het volgende:
SQ! Die blik van haar!
Ik word hier zelfs stukgekrabt met korte nagels. Ik zeg ontklauwen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb nu de babyvariant van deze voor Suzuki. Werkt eigenlijk heel goed en je hebt veel leuke kleurtjes. Moet wel bij sommige outfits nog iets mooiers vinden.
[ afbeelding ]
Jij iets van mijn slaapkop? Mag mijn slaapkop iets van jouw actieveling!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
IK WIL ZO GRAAG DAT MIJN BABY GEWOON WEER GAAT SLAPEN!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
IK WIL ZO GRAAG DAT MIJN BABY GEWOON WEER GAAT SLAPEN!!
Ze heeft ook kinderen maar pubers. En we klagen nooit als ze om 2 uur 's nachts keihard hindoestaanse muziek draaienquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef AwayTL het volgende:
Tja ik ook, maar alleen omdat ik ze zelf heb. Zou ik eerder denk ik geen seconde aan hebben gedacht.
Vind het wel stom dat het nu moet gebeuren als ze de hele dag thuis is.
zo kut als dat boek weer gelijk heeftquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mental note: eerder dat gele boek pakken.
hehe, dat heb ik ook gedaan toen ik geert nog voedde, was de hemel op aarde op dat momentquote:
Serieusquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik ook gedaan toen ik geert nog voedde, was de hemel op aarde op dat moment
Voor mij toen wel; de dentinox verdooft ook de plek waar hij pijn heeft en wat hij probeert te verbijten (letterlijk). Ergo: geen pijn is niet bijten maar (rustiger) drinkenquote:
als je toevallig tepelhoedjes in huis hebt, zou je die ook nog kunnen overwegen. Dat vormt een blokkade tussen de tandjes en de tepel, waardoor het ook minder pijn zou moeten doen assie bijt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:50 schreef BlueEyes het volgende:
De vorige keer beet hij ook te pas en te onpas, was toen zelfs in staat te stoppen met de bv![]()
Was een verademing afgelopen weken weer bijtloos te voeden.
Maar nu begint de ellende weer.
Dentinox dus serieus op de tepel smeren, hmmm
Ooooh. Snorryquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:44 schreef BlueEyes het volgende:
Hij is 9 mnd
Bedoelde op welke plek na de onderste 2 kan ik ze nu boven verwachten?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ooooh. Snorry![]()
Bovenvoortanden volgens mij. Voor de echte deadgrip aan je tepels
Godfur skittles ik lachte mn koffie over de bank...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:30 schreef Skittles het volgende:
Om Mauw voor dr hoofd te dreunen natuurlijkzo gaat ze wel slapen.
Volgens mij idd boven, saar had de onderste ook heel vlug maar nu al weken bezig met kwijlen, bijten en dreinen en rode billen maar geen tand te zien...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:44 schreef BlueEyes het volgende:
Hij is 9 mnd
Bedoelde op welke plek na de onderste 2 kan ik ze nu boven verwachten?
Hebbie geen hooikoorts?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:24 schreef DJMO het volgende:
boren om deze tijd, zeker als je de hele dag thuis bent, is te zot voor woorden imo(laat staan als je buren kinderen hebben).
m'n twee kleuters zijn uit logeren, dus ik heb het rijk zo goed als voor me alleen. Mini slaapt (semi-ingebakerd, lijkt hij heel prettig te vinden). en ik begin opgezette klieren in m'n hals en keelpijn te krijgennet twee para's ingenomen, wil morgen wel maxikleuter naar de scouting brengen voor de installatie bij de bevers
*Proest*quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:30 schreef Skittles het volgende:
Om Mauw voor dr hoofd te dreunen natuurlijkzo gaat ze wel slapen.
Dit jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
*Proest*
Bosbessenranja op m'n beeldscherm.
Dan moet je d'r ook niet slaan met dat boek 😇quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Och NTS, wat vreselijk van je pa...
Kłnnen ze wel iets doen? Want het klinkt een beetje raar, niks doen tot het mis gaat....
En piranha heeft vast ook een sprong danWel klote, ik ken je wanhoop
Mauw heeft het idd opgegeven. Ik voel me desalniettemin even een rotmoeder![]()
Als t werkt...quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik begrijp nu dat dat niet de bedoeling was? Dat meppen?
kom je nu meequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan moet je d'r ook niet slaan met dat boek 😇
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |