Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Rady: Waar werken jullie? Toch niet in E-L he, dat je weer terug kan rijden?
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:10 schreef Skittles het volgende:
Zou F geïnteresseerd zijn in een mopperkont dat veel wil maar niet alles kan?
Ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Eet ie ook de poten wel eens op, kwak?
[ afbeelding ]
Dat is bijna net zo leuk als wegtrappen.
spekjesquote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Awwwwhhh wat een leukerd!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Boks! Ik ben 2 kilo afgevallen. Aan haar, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef Radyhyn het volgende:
/pakjes boks kwak
Whehehe M denkt... past wel.. *in mond propt*![]()
Echt he... al die haren die ik tijdens mijn zwangerschap heb mogen houden (had toen nooit haren in mijn borstel)... die komen er nu met bakken tegelijk uit
Sinds wanneer hebben kinderen iets te willen?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoEerst maar even kijken of ze elkaar leuk vinden op de bbq bij Away
![]()
Dat pakje KwakNext zeker weer
Oja, dus broccoli gaat er niet in maar de poten van de mini-gym wel![]()
ik vond propjes van mijn haar terug in d'r luierquote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Radyhyn het volgende:
Wat een heerlijk lachebekkie Soesa!!
Hahaha Skittles, wortelfail![]()
Gelukkig heb ik best redelijk vol haar... maar nu tijdelijk even haar in een staart.. want die haren vind ik echt overal terug
ik zei al, ik dacht heel naïef dat ik gewoon vanaf dag 1 groenten naar binnen kon gaan schuiven. Ik had totaal geen rekening gehouden met drie maanden gewenningsproces vooraleer er uberhaupt meer dan een hap in gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, het is als een soort eeuwige sneeuw.
Wat is het toch wennen hè, die groenten. In mijn herinnering vond E het al heel snel lekker maar S moet er echt nog helemaal NIKS van weten. ..
Ja, maisboogje.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah SoeseLekker vrolijk
![]()
Gepureerde wortel is toch ook![]()
Werkt het rapley ook niet?
F wil ook vooral alles zelf doen, dus zelf laten pakken ging meteen al veel beter dan gepureerd voeren...
Rillen van de peerZe rilt wat af die Mauwtje
Is er wel al iets geweest dat ze wel meteen naar binnen harkte SQ?
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:58 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe lang duurt die haaruitval eigenlijk?
Hopelijk niet te lang.. want dan blijft er niet veel meer over.. ondanks mijn volle haar
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.
S wil helemaal niks gepureerd sowieso, in de hand likt ze er wel aan maar als het ook daadwerkelijk in dr mond komt laat ze het lopen. Er is, op brood en rijsttafel na, niks dat ze echt lekker lijkt te vinden. Echt eten gaat hier nog wel ff duren, net als bij Mauwtje zo te lezen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?
Ze hebben dezelfde smaakquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.
S wil helemaal niks gepureerd sowieso, in de hand likt ze er wel aan maar als het ook daadwerkelijk in dr mond komt laat ze het lopen. Er is, op brood en rijsttafel na, niks dat ze echt lekker lijkt te vinden. Echt eten gaat hier nog wel ff duren, net als bij Mauwtje zo te lezen.
snot op m'n toetsenbord.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?
ja hier ook, ofja, van een lepel moet ze echt helemaal nìks hebben, dat loopt inderdaad gewoon meteen weer naar buiten na een hoop vieze blikken, en rapley brengt ze het toch meestal nog wel een paar keer naar haar mond. Dus dat steunt mij weer in mijn overtuiging dat rapley voor ons de beste keuze isquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef Skittles het volgende:
Rapley had ik daarvoor geprobeerd, maar ik wilde gepureerd ook proberen. Ze laat alles net zo hard eruit lopen dus volgende keer gewoon weer zelluf doen![]()
Klinkt als een fijne dag JM!
Neehoor! Overdag alleen nog eind vd middag, die gaat er over een paar dagen af en dan alleen ochtend en avond/nacht, dus dan kan ik weer gewone bh's aanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
klinkt zeer geslaagd Mariska!
Ben je nu al gestopt met bv?
Zeker! En BH kopen met baby lijkt me inderdaad weinig succesvolquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Neehoor! Overdag alleen nog eind vd middag, die gaat er over een paar dagen af en dan alleen ochtend en avond/nacht, dus dan kan ik weer gewone bh's aan![]()
En nu hadden we even tijd om samen zonder baby naar de stad te gaan, wel zo hendig!
En Mauw een half jaarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! En BH kopen met baby lijkt me inderdaad weinig succesvol
Morgen is mijn echtgenoot jarig, dus we gaan samen shoppen, voor het eerst sinds de prehistorie. Mauwtje naar opa & oma! Zin in
Dat is best een stukje. Kan ze niet bij jullie komen? Doen wij wel straks (maar dat zou anders 'K'heuvel' - Zevenbergen - Hazeldonk (ik) of Eindhoven (vriend) worden. Oftewel onmogelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 14:15 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'
Zonder file hallen we een enkele reis EL-dordt of dordt-werk binnen een half uur.. maarja.. in de ochtend kan het wel eens uitlopen
Hahaha kwak gekke mellie!
Morgenochtend om 8:50 een afspraak, was vanmorgen alleen maar uitgebreid, vermoed iets vd 5e ziekte maar voor de zekerheid ff checken.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:17 schreef Skittles het volgende:
Weet je al wat meer over de vlekjes GM?
Hahaha dat doet die van ons ook!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef DJMO het volgende:
Degene die overigens beweert dat baby's niet stinken is niet wijs ..De mijne is stinkpoepies aan het laten, en ze meuren naar rotte eieren .. en dat terwijl ik geen eens eieren gegeten heb met pasen
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door JufMariska op 08-04-2015 19:59:08 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Is er een aanleiding om te denken dat E en S ook allergisch zijn?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Gm
Wat is ze leuk!!
Jmbroccoli
Sperziebonen ging hier niet zo lekker. E huilde veel svonds.
Tot nu toe hebben ze; wortel, zoete aardappel, broccoli en sperziebonen gehad.
Fruit durf ik echt niet te gevenhoop dat ik daar een keer overheen kom
irritant allergie gedoe.
Even onder spoilerquote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om te denken dat E en S ook allergisch zijn?
Welke reactie had S eigenlijk op fruit? Vlekken of echt zwelling en benauwd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:40 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Even onder spoilerOef ik snap je terughoudendheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef JufMariska het volgende:
Yo! Eetdagboek dag 4: broccoliOch gut, wat doet ie dat superleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is me helemaal niet opgevallen dat jullie een knalgele muur hebben..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
hoofdje in je elleboogholte leggen, buikje op je onderarm en de beentjes over je hand laten bungelen. Het geheel dicht tegen je aan houden voor warmte. Vaak helpt dat goed tegen krampjes!quote:
+1quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoofdje in je elleboogholte leggen, buikje op je onderarm en de beentjes over je hand laten bungelen. Het geheel dicht tegen je aan houden voor warmte. Vaak helpt dat goed tegen krampjes!
Ik zie het niet helemaal voor me, maar je gaat zeker door voor de creativiteitsprijsquote:Op woensdag 8 april 2015 22:39 schreef Cholula het volgende:
Ow en in bed ga ik voorlezen terwijl hij op me ligt en ik zijn voeten wat tegendruk geven en ondertussen beweeg ik ritmisch mijn bilspieren om zo een soort van wiegen te bewerkstelligen. Extra voordeel: mijn kont komt weer een beetje in vorm.
Dat bedacht ik me ook toen ik het terug las.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie het niet helemaal voor me, maar je gaat zeker door voor de creativiteitsprijs![]()
.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Cholula het volgende:
Het is een combinatie van je billen aanspannen en je heupen naar voren bewegen. En nu ik er langer over na denk, het is niet handig om die bewegingen staand in het openbaar te doen.
Ik snap echt precies wat je doet, ik doe t ook,vaak ook zonder kind uit gewoontequote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Cholula het volgende:
Het is een combinatie van je billen aanspannen en je heupen naar voren bewegen. En nu ik er langer over na denk, het is niet handig om die bewegingen staand in het openbaar te doen.
Fijn artikel, thanks!quote:Op woensdag 8 april 2015 23:13 schreef BlueEyes het volgende:
Toevallig hadden vriend en ik het ook vanavond nog over de krampjesperiode en hoe pittig dat was.
Hier ook lopen en lopen en wiegen en bij me houden en vooral veeeeeeeel hangen tegen me aan.
Las vandaag nog wel een bijzonder stukje, ik lees dit soort dingen selectief en haal daaruit de dingen die voor mij van toepassing zijn.Heb alleen geen mini mini meer, wie weet kunnen de nieuwbakken mama's er iets mee?
http://kiind.nl/articles/(...)ngoedenachtrust.html
Wij zijn daarmee gestopt toen we zeker wisten dat ze bij elke voeding goed dronk (echt goed melk horen slikken). Dat was bij ons al op dag 3 ofzo. Onze kraamzorg vond dat een beetje zonde van de luiers als je bij ieder plasje ging verschonen en eigenlijk had ze wel een punt. 'S nachts verschonen hebben wij behalve bij poep nooit gedaan, dat vond ze dan weer zonde van de nachtrust van alle betrokkenenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Cholula het volgende:
[..]
Fijn artikel, thanks!
Ik ben heel blij met de cosleeper, dat geeft zo'n rust bij ons. Wanneer stop je eigenlijk met bij iedere voeding de luier te verschonen, of is dat ook weer trial and error?
Ligt eraan of je kint nog elke luier poep heeft (zoals mijne met bv.. ). Ik verschoon m nog steeds bij elke voeding, maar dat zijn er nog maar 5quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Cholula het volgende:
[..]
Fijn artikel, thanks!
Ik ben heel blij met de cosleeper, dat geeft zo'n rust bij ons. Wanneer stop je eigenlijk met bij iedere voeding de luier te verschonen, of is dat ook weer trial and error?
ik verschoon sowieso bij de voeding (of er voor of er na) en als ik merk dat hij een volle luier heeft. Ik ben iets te bekend met luieruitslag en neem dus geen risico. Zeker nu m'n gup spruw heeft wil ik luieruitslag voorkomenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef Cholula het volgende:
Wanneer stop je eigenlijk met bij iedere voeding de luier te verschonen, of is dat ook weer trial and error?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |