Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef ingee het volgende:
[..]
Rady: Waar werken jullie? Toch niet in E-L he, dat je weer terug kan rijden?
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 14:10 schreef Skittles het volgende:
Zou F geïnteresseerd zijn in een mopperkont dat veel wil maar niet alles kan?
Ja!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Eet ie ook de poten wel eens op, kwak?
[ afbeelding ]
Dat is bijna net zo leuk als wegtrappen.
spekjesquote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Awwwwhhh wat een leukerd!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:29 schreef Phaidra het volgende:
Het blijft hier voorlopig nog naar heul ingespannen kijken naar je speeltjes![]()
[ afbeelding ]
Boks! Ik ben 2 kilo afgevallen. Aan haar, denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef Radyhyn het volgende:
/pakjes boks kwak
Whehehe M denkt... past wel.. *in mond propt*![]()
Echt he... al die haren die ik tijdens mijn zwangerschap heb mogen houden (had toen nooit haren in mijn borstel)... die komen er nu met bakken tegelijk uit
Sinds wanneer hebben kinderen iets te willen?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een hele goede match, samen bomen klimmen enzoEerst maar even kijken of ze elkaar leuk vinden op de bbq bij Away
![]()
Dat pakje KwakNext zeker weer
Oja, dus broccoli gaat er niet in maar de poten van de mini-gym wel![]()
ik vond propjes van mijn haar terug in d'r luierquote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Radyhyn het volgende:
Wat een heerlijk lachebekkie Soesa!!
Hahaha Skittles, wortelfail![]()
Gelukkig heb ik best redelijk vol haar... maar nu tijdelijk even haar in een staart.. want die haren vind ik echt overal terug
ik zei al, ik dacht heel naïef dat ik gewoon vanaf dag 1 groenten naar binnen kon gaan schuiven. Ik had totaal geen rekening gehouden met drie maanden gewenningsproces vooraleer er uberhaupt meer dan een hap in gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, het is als een soort eeuwige sneeuw.
Wat is het toch wennen hè, die groenten. In mijn herinnering vond E het al heel snel lekker maar S moet er echt nog helemaal NIKS van weten. ..
Ja, maisboogje.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah SoeseLekker vrolijk
![]()
Gepureerde wortel is toch ook![]()
Werkt het rapley ook niet?
F wil ook vooral alles zelf doen, dus zelf laten pakken ging meteen al veel beter dan gepureerd voeren...
Rillen van de peerZe rilt wat af die Mauwtje
Is er wel al iets geweest dat ze wel meteen naar binnen harkte SQ?
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:58 schreef Radyhyn het volgende:
Hoe lang duurt die haaruitval eigenlijk?
Hopelijk niet te lang.. want dan blijft er niet veel meer over.. ondanks mijn volle haar
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.
S wil helemaal niks gepureerd sowieso, in de hand likt ze er wel aan maar als het ook daadwerkelijk in dr mond komt laat ze het lopen. Er is, op brood en rijsttafel na, niks dat ze echt lekker lijkt te vinden. Echt eten gaat hier nog wel ff duren, net als bij Mauwtje zo te lezen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?
Ze hebben dezelfde smaakquote:Op woensdag 8 april 2015 15:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier stopte het met 5,5/6 maanden.
S wil helemaal niks gepureerd sowieso, in de hand likt ze er wel aan maar als het ook daadwerkelijk in dr mond komt laat ze het lopen. Er is, op brood en rijsttafel na, niks dat ze echt lekker lijkt te vinden. Echt eten gaat hier nog wel ff duren, net als bij Mauwtje zo te lezen.
snot op m'n toetsenbord.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
noh een hele rijsttafel kan ze wel een weekje op vooruit toch?
ja hier ook, ofja, van een lepel moet ze echt helemaal nìks hebben, dat loopt inderdaad gewoon meteen weer naar buiten na een hoop vieze blikken, en rapley brengt ze het toch meestal nog wel een paar keer naar haar mond. Dus dat steunt mij weer in mijn overtuiging dat rapley voor ons de beste keuze isquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef Skittles het volgende:
Rapley had ik daarvoor geprobeerd, maar ik wilde gepureerd ook proberen. Ze laat alles net zo hard eruit lopen dus volgende keer gewoon weer zelluf doen![]()
Klinkt als een fijne dag JM!
Neehoor! Overdag alleen nog eind vd middag, die gaat er over een paar dagen af en dan alleen ochtend en avond/nacht, dus dan kan ik weer gewone bh's aanquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
klinkt zeer geslaagd Mariska!
Ben je nu al gestopt met bv?
Zeker! En BH kopen met baby lijkt me inderdaad weinig succesvolquote:Op woensdag 8 april 2015 15:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Neehoor! Overdag alleen nog eind vd middag, die gaat er over een paar dagen af en dan alleen ochtend en avond/nacht, dus dan kan ik weer gewone bh's aan![]()
En nu hadden we even tijd om samen zonder baby naar de stad te gaan, wel zo hendig!
En Mauw een half jaarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! En BH kopen met baby lijkt me inderdaad weinig succesvol
Morgen is mijn echtgenoot jarig, dus we gaan samen shoppen, voor het eerst sinds de prehistorie. Mauwtje naar opa & oma! Zin in
Dat is best een stukje. Kan ze niet bij jullie komen? Doen wij wel straks (maar dat zou anders 'K'heuvel' - Zevenbergen - Hazeldonk (ik) of Eindhoven (vriend) worden. Oftewel onmogelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 14:15 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik in O-Gastel en hij in 'Osterhout'
Zonder file hallen we een enkele reis EL-dordt of dordt-werk binnen een half uur.. maarja.. in de ochtend kan het wel eens uitlopen
Hahaha kwak gekke mellie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |