Pils & bier zijn wel 2 verschillende dingen he..quote:
alcoholistquote:Op woensdag 8 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso alles waar weinig alcohol inzit.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pils & bier zijn wel 2 verschillende dingen he..
quote:
Uhm 11 volgens mij of 12. Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Helemaal verheugen.
Welke aflevering ben je nu?
Ja dat blijktquote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm 11 volgens mij of 12. Ik vind het wel leuk
Excuus. Ik drink eigenlijk alleen Hertog Jan of een (normaal) speciaalbier zoals herfst/lentebock danwel karakter of Grand Prestige.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pils & bier zijn wel 2 verschillende dingen he..
Maar het boeit mij ook niet of mensen het een kut serie vindenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het boeit mij ook niet of mensen het een kut serie vindenZolang ik het zelf maar leuk vind.
Shit geluisterdquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef Amoeba het volgende: [..] Interpreteer het zoals je wilt.
[..] Ik kende hem nog niet.
@Dr.Ir.Nick: Luister die shit.
Ik vind het sowieso wel leuk om allerlei soorten series te kijken, zoals je gisteren ook wel kon zien aan mijn lijstje.quote:
Ja, dat was een behoorlijk veelzijdig lijstje.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel leuk om allerlei soorten series te kijken, zoals je gisteren ook wel kon zien aan mijn lijstje.
Ontbreken ook nog wel paar namen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat was een behoorlijk veelzijdig lijstje.
Wow jeugdsensatie.quote:
zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nog iets meer dan 2 maanden en dan zijn er weer nieuwe afleveringen van OITNB![]()
ik heb gisteren bagels&bubbels gekekenquote:
Ken ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren bagels&bubbels gekeken
Nieuwe serie net5 (dacht ik)quote:
Dat moet ik ook weer eens oppakkenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nog iets meer dan 2 maanden en dan zijn er weer nieuwe afleveringen van OITNB![]()
Moest even Googlen, but she's all yours.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:32 schreef gianni61 het volgende:
eigenlijk voor vrouwen, maar ja, hoofdrol voor bracha van doesburgh, dus ook voor mannen
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moest even Googlen, but she's all yours.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit was niet waar ik op gehoopt dat
Ik twijfel tussen een lach en een traanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een big smile op mijn gezicht nu.
Combi van beidequote:Op woensdag 8 april 2015 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een lach en een traan
Hmm ja dat is misschien maar het beste.quote:
Kookgod.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:
Mosterdsoep is perfect als hij lekker romig is met een licht pittige nasmaak.
Net geproefd, wederom perfect.
Zo snel trekken ze geen motor van het terrein.quote:
Dartpijltje + landkaartquote:Op woensdag 8 april 2015 13:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo snel trekken ze geen motor van het terrein.
Zit te denken om zo nog even weg te gaan, maar ik weet niet waarheen.
Rondjes rijdenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo snel trekken ze geen motor van het terrein.
Zit te denken om zo nog even weg te gaan, maar ik weet niet waarheen.
visualsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beter doet ze de deur open zonder kleren aan.
Deal. DM je adres maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zonder bloed deze keer, dat scheelt.
Ik denk dat je dan voor een dichte deur staat, want ik ga na school naar Zoetermeer.quote:
'Gitaartje' ook. Holymoly.quote:
Vanavond om 8 uur bae.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan voor een dichte deur staat, want ik ga na school naar Zoetermeer.
Naja, misschien kun jij beter tussen 0:50 en..1:00 luisteren oid?quote:
Mijn sarcasme niet proeven.quote:
quote:
Het duet van Tina Turner en *tromgeroffel* David Bowie is net afgelopen, even doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Naja, misschien kun jij beter tussen 0:50 en..1:00 luisteren oid?
Why am I not surprised.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef Amoeba het volgende:
Het duet van Tina Turner en *tromgeroffel* David Bowie is net afgelopen, even doen.
Tuurlijk proef ik je sarcasme wel, maar bae is gewoon bagger van de bovenste plank.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn sarcasme niet proeven.
[..]
[..]
Het duet van Tina Turner en *tromgeroffel* David Bowie is net afgelopen, even doen.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tuurlijk proef ik je sarcasme wel, maar bae is gewoon bagger van de bovenste plank.
Neen man, is mooi.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen man, is mooi.
En vooral als een zangeres dat kan. +12 punten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef DrNick het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Ik heb nog een paniniquote:
Binnen 30 seconden afgezet.quote:
Nohquote:
RUSTIG?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Noh
Kies ik een mooi rustig nummer uit, flik je me dit.
JA. Het was bijna pop.quote:
Man manquote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JA. Het was bijna pop.
Of eigenlijk is dat het wel.
Duurt wel heul lang.quote:
Het is echt een concept album. Zieke artmetal denk ik zelfs.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Duurt wel heul lang.
Waar moet ik beginnen met luisteren?
Ik zet ze wel even in de later beluisteren lijst.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is echt een concept album. Zieke artmetal denk ik zelfs.
Er staat op Wiki progrock, spacerock en progmetal, met voldoende invloeden uit de elektronische kant.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zet ze wel even in de later beluisteren lijst.
Hmm hier twijfel ik over. Misschien paar keer luisteren.quote:
Geen idee of hoe of waarom, maar toevallig was ik die paar dagen geleden aan het luisterenquote:
Vind ik een beetje te simpel.quote:
Lijkt een beetje op Joy Division, maar dan nog treuriger.quote:
It's gonna suck to be u.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Halp, 15e al om 6 uur op
Al jaren niet meer zo vroeg op moeten staan
6 uurquote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Halp, 15e al om 6 uur op
:kroel:quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Halp, 15e al om 6 uur op
Jaquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
6 uurSjongejonge.
En why, wat is er die dag!
quote:
Beter, maar echt niet mijn stijl g.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Lt.Surge het volgende:
En deze dan Moeb? Op het stukje op 0:25 na.
Craig
Ik zal de opbrengst van de wegjaagactie aan jou doneren.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kost ook nog eens handenvol geld aan ov
Thanks
Oeh dies wel tof idd!quote:
Baasquote:Op woensdag 8 april 2015 13:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zal de opbrengst van de wegjaagactie aan jou doneren.
Bohquote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beter, maar echt niet mijn stijl g.
Hier kan ik echt oprecht van genieten.
Ik ga nu dat album (Electronic System - Tchip Tchip) meenemen naar een g in da hood. Gaan we 'm even digitaliseren en op YT knikkeren. Hij staat nml niet op YouTube.
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:07 schreef Flippiee het volgende:
Dat je zo'n parkeerkaartje haalt voor de auto van je mama, vergeet wat voor auto ze had en dan maar in een parkeergarage de auto op afstand probeert te openen in de hoop zo de auto te vinden. #woensdagstruggles
Dat je zo'n parkeerkaartje haalt voor de auto van je mama, vergeet wat voor auto ze had en dan maar in een parkeergarage de auto op afstand probeert te openen in de hoop zo de auto te vinden. #woensdagstruggles
Dit doet me denken aan die kutfilm 'the village'.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een hele mooie jurk.
Helaas werkt mijn lengte niet echt mee.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die kutfilm 'the village'.
Nickquote:
Donuts etenquote:
Wiskundequote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Donuts eten
Ik ga zo wiskunde leren
Et toi?
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef DrNick het volgende:
Halp, 15e al om 6 uur op
Wat voor donuts heb je?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Donuts eten
Ik ga zo wiskunde leren
Et toi?
Yepquote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wiskunde
Kamer opruimen. Oh, en dit:
[..]
Met die van chocola etcquote:
Ohhhquote:
moemoequote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je surfboarden bedoelt, erg leuk om te doen
quote:
Hier is het prima! Lekker boekje lezen in de bus.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]en met u?
das lang geleden en zo.
ohw, en mooie schoen
Nee man.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het lijkt voor jou niet als een slang die net gaat ontvellen?
Fix eten. Laat eten brengen. Laat eten maken.quote:
Zo hatelijk.quote:
Voor mij ook niet hoorquote:
flips wanneer kom je weer koken voor me :squote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man.
[..]
Fix eten. Laat eten brengen. Laat eten maken.
[..]
Zo hatelijk.Of kauwgom oid
Ja
Ik ben verpest door FOK!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoorWas een strikvraag, maar je trapte er niet in, goed voor jou
Wanneer mijn scriptie klaar is.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips wanneer kom je weer koken voor me :s
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips wanneer kom je weer koken voor me :s
Jawelquote:
1 roti speciaal met extra plaat graag.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[FULL ALBUM] en dan gewoon een tracklist toevoegen.
Dit is dan wel weer een probleem. Ik heb nog nooit roti gemaakt dus dat komt dan uit een pakje.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel
[..]
1 roti speciaal met extra plaat graag.
Wat een man.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ies_reclameblok.html![]()
quote:
Dit voelt als een mes in mijn hartquote:Op woensdag 8 april 2015 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een probleem. Ik heb nog nooit roti gemaakt dus dat komt dan uit een pakje.
Er zitten toch geen vrouwen op fokquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef jodelahity het volgende:
een fokmeid die je kan huren. Wel een flinke markt
Jawel, jij o.a.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten toch geen vrouwen op fok
15 EURO, ALLEEN IN DEN HAAG 15 EUROquote:Op woensdag 8 april 2015 15:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat een man.
[..]Ik voel me een ekte hipster nu. LP, draaitafel, en met een of andere gamerheadset de playback zitten luisteren.
Euh nee.quote:
Het spijt me oprecht unftie. Ik heb je al zolang niet gezien en dan heb ik een goed excuus om je weer te zien en dan blijk ik te incompetent te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit voelt als een mes in mijn hart
jij bent een man?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten toch geen vrouwen op fok
What the fuck moet je nu weer in Middelburg dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
15 EURO, ALLEEN IN DEN HAAG 15 EURO
Het is net Andre's Bloemen op de markt in Middelburg
Wonen????????????quote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
What the fuck moet je nu weer in Middelburg dan.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh nee.
[..]
Het spijt me oprecht unftie. Ik heb je al zolang niet gezien en dan heb ik een goed excuus om je weer te zien en dan blijk ik te incompetent te zijn.
Daar wonenquote:
jij zult het beter weten dan ikquote:
Moet je maar niet proberen alles te pijpen wat je zietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Fucking hard mijn hoofd aan een deur gestoten.
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Moet je maar niet proberen alles te pijpen wat je ziet
je moet de deur ook eerst open maken..quote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Fucking hard mijn hoofd aan een deur gestoten.
Die stond nog open, dat was het probleemquote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet de deur ook eerst open maken..
Ow ja, dat gedeelte buigt niet echt mee neequote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die stond nog open, dat was het probleem
heb je hem kopstootje gegeven danquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die stond nog open, dat was het probleem
Jaquote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je hem kopstootje gegeven dan
hi kjiem kerdeshenquote:
waarom heb ik dit tot het einde geluisterdquote:
Je mist je jeugdquote:Op woensdag 8 april 2015 17:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
waarom heb ik dit tot het einde geluisterd
ohquote:
Amoeba, kan je me helpen met wiskundequote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef Amoeba het volgende:
Digitalisering is klaar. Nu nog even op YT uploaden.
Tof tofquote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef Amoeba het volgende:
Digitalisering is klaar. Nu nog even op YT uploaden.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Amoeba, kan je me helpen met wiskunde![]()
ja hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 17:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Amoeba, kan je me helpen met wiskunde![]()
Nu srs wel zin in een hamburger #fattie4lifequote:Op woensdag 8 april 2015 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer maken naast aangebrande burgers?
Ik snap vrij weinig van dubbele integralen en grenzen verwisselen, boek heeft me met voorbeelden niet kunnen helpen. Wil je dat uitleggen?quote:
Ik heb daar gisteren een tentamen over zitten doen. Moet je ook divergentiestelling van Gauss en Stelling van Stokes enzo toepassen? Kan ik wel doen. Beetje voorbeeld geven g.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van dubbele integralen en grenzen verwisselen, boek heeft me met voorbeelden niet kunnen helpen. Wil je dat uitleggen?
Nee, dat niet. Zal vast tig keer makkelijker zijn maar dit is wat ik moet kunnenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteren een tentamen over zitten doen. Moet je ook divergentiestelling van Gauss en Stelling van Stokes enzo toepassen? Kan ik wel doen. Beetje voorbeeld geven g.
Lukte het nou met die sim kaart?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu srs wel zin in een hamburger #fattie4life
Teken eens een plaatje. Het is een integraalvergelijking, geen dubbele integraal. Je moet dat wel opvatten als een gebied met evenredig verdeelde massa. Je weet dat het gebied is: x^2 + y^2 = 3.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Zal vast tig keer makkelijker zijn maar dit is wat ik moet kunnen
[ afbeelding ]
Oja wel belangrijkerquote:Op woensdag 8 april 2015 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nog niet geprobeerd. Zat met mijn enquete te knoeien om hem online te gooien
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Teken eens een plaatje. Het is een integraalvergelijking, geen dubbele integraal. Je moet dat wel opvatten als een gebied met evenredig verdeelde massa.
Waarom doe je het zo? Mijn aanname is dat de x-coördinaat van je zwaartepunt 0 is, en vandaar dat mijn integraalvergelijking ook wel werkt.quote:
Het moet zo, van de antwoordenquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het moet zo, van de antwoorden
Weet ik niet? Zo is het uitgelegdquote:
avondquote:
ik zie dat je ook in de DBC zit?quote:
LBquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie dat je ook in de DBC zit?
Paar ongeschreven regels:quote:
Dutch Bass Community, zo'n facebookgroep, vet actief.quote:
Maar snap je mijn redenering? Uni of vwo?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik niet? Zo is het uitgelegd
Mefjus klinkt grappigquote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paar ongeschreven regels:
trap is kut, mefjus is god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |