Pils & bier zijn wel 2 verschillende dingen he..quote:
alcoholistquote:Op woensdag 8 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
Sowieso alles waar weinig alcohol inzit.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pils & bier zijn wel 2 verschillende dingen he..
quote:
Uhm 11 volgens mij of 12. Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Helemaal verheugen.
Welke aflevering ben je nu?
Ja dat blijktquote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm 11 volgens mij of 12. Ik vind het wel leuk
Excuus. Ik drink eigenlijk alleen Hertog Jan of een (normaal) speciaalbier zoals herfst/lentebock danwel karakter of Grand Prestige.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pils & bier zijn wel 2 verschillende dingen he..
Maar het boeit mij ook niet of mensen het een kut serie vindenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het boeit mij ook niet of mensen het een kut serie vindenZolang ik het zelf maar leuk vind.
Shit geluisterdquote:Op woensdag 8 april 2015 12:16 schreef Amoeba het volgende: [..] Interpreteer het zoals je wilt.
[..] Ik kende hem nog niet.
@Dr.Ir.Nick: Luister die shit.
Ik vind het sowieso wel leuk om allerlei soorten series te kijken, zoals je gisteren ook wel kon zien aan mijn lijstje.quote:
Ja, dat was een behoorlijk veelzijdig lijstje.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel leuk om allerlei soorten series te kijken, zoals je gisteren ook wel kon zien aan mijn lijstje.
Ontbreken ook nog wel paar namen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat was een behoorlijk veelzijdig lijstje.
Wow jeugdsensatie.quote:
zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nog iets meer dan 2 maanden en dan zijn er weer nieuwe afleveringen van OITNB![]()
ik heb gisteren bagels&bubbels gekekenquote:
Ken ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren bagels&bubbels gekeken
Nieuwe serie net5 (dacht ik)quote:
Dat moet ik ook weer eens oppakkenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Nog iets meer dan 2 maanden en dan zijn er weer nieuwe afleveringen van OITNB![]()
Moest even Googlen, but she's all yours.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:32 schreef gianni61 het volgende:
eigenlijk voor vrouwen, maar ja, hoofdrol voor bracha van doesburgh, dus ook voor mannen
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moest even Googlen, but she's all yours.
Sorryquote:Op woensdag 8 april 2015 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit was niet waar ik op gehoopt dat
Ik twijfel tussen een lach en een traanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een big smile op mijn gezicht nu.
Combi van beidequote:Op woensdag 8 april 2015 12:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een lach en een traan
Hmm ja dat is misschien maar het beste.quote:
Kookgod.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Amoeba het volgende:
Mosterdsoep is perfect als hij lekker romig is met een licht pittige nasmaak.
Net geproefd, wederom perfect.
Zo snel trekken ze geen motor van het terrein.quote:
Dartpijltje + landkaartquote:Op woensdag 8 april 2015 13:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo snel trekken ze geen motor van het terrein.
Zit te denken om zo nog even weg te gaan, maar ik weet niet waarheen.
Rondjes rijdenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo snel trekken ze geen motor van het terrein.
Zit te denken om zo nog even weg te gaan, maar ik weet niet waarheen.
visualsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beter doet ze de deur open zonder kleren aan.
Deal. DM je adres maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zonder bloed deze keer, dat scheelt.
Ik denk dat je dan voor een dichte deur staat, want ik ga na school naar Zoetermeer.quote:
'Gitaartje' ook. Holymoly.quote:
Vanavond om 8 uur bae.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan voor een dichte deur staat, want ik ga na school naar Zoetermeer.
Naja, misschien kun jij beter tussen 0:50 en..1:00 luisteren oid?quote:
Mijn sarcasme niet proeven.quote:
quote:
Het duet van Tina Turner en *tromgeroffel* David Bowie is net afgelopen, even doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Naja, misschien kun jij beter tussen 0:50 en..1:00 luisteren oid?
Why am I not surprised.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef Amoeba het volgende:
Het duet van Tina Turner en *tromgeroffel* David Bowie is net afgelopen, even doen.
Tuurlijk proef ik je sarcasme wel, maar bae is gewoon bagger van de bovenste plank.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn sarcasme niet proeven.
[..]
[..]
Het duet van Tina Turner en *tromgeroffel* David Bowie is net afgelopen, even doen.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tuurlijk proef ik je sarcasme wel, maar bae is gewoon bagger van de bovenste plank.
Neen man, is mooi.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen man, is mooi.
En vooral als een zangeres dat kan. +12 punten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |